Gå til innhold

FrodeLinda100709's bryllupsdagbok

Gjest FrodeLinda100709

Anbefalte innlegg

Gjest FrodeLinda100709

Jeg er ei 22år gammel jente som 10.07.09 og 11.07.09 skal gifte meg med min store kjærlighet. vi skal ha todelt sermoni med både kristlig og borgerlig innslag. vi skal også ha privat sermoni i sandvika rådhus der bare vi og forloverne deltar den 10.07.09. Dette blir for oss bare underskrivning av kontrakten og ikke det ordentlige bryllupet. her blir det litt mer uformelt med pene bukser og gensere på oss begge. Mens venner og familie skal være med på den kristligesermonien den 11.07.09. Denne sermonien blir med min kjære's egen pastor som ikke har vigselsrett. Da kommer alt til å foregå som et ordentlig bryllup med brudekjole , smoking, blomster+++

her kommer det til å komme mye forskjellig om mitt bryllup ettersom planleggingen fortsetter:

Besøk gjerne min andre blogg også:)

Mine hoved farger i bryllupet er hvit, rosa og rødt. Rødt og hvit på duker og servise. På andre ting som blomster, borddekorasjoner, innbydelser, bordkort og takkekort skal rødt, hvit og rosa brukes.

bryllupsmykkene i vedlegg har jeg laget selv

Forloverne våre er i hvertfall fastsatt for oss begge. Jeg skal ha min gode barndomsvenninne som jeg har hatt siden jeg var liten. Hun var nærmeste nabo og vi har hatt mange krangler og mange gode tunder oppover årene. hun er definitivt den venninna som vet mest om meg. Og min kjære skal ha sin forholdsvis nye bestekamerat.

FrodeLinda100709

:klemmer: :rødme: :klemmer:

post-20451-1203878247_thumb.jpg

post-20451-1204922702_thumb.jpg

post-20451-1204922723_thumb.jpg

post-20451-1204922733_thumb.jpg

post-20451-1204922749_thumb.jpg

post-20451-1204922763_thumb.jpg

post-20451-1204922781_thumb.jpg

post-20451-1204922810_thumb.jpg

post-20451-1204922831_thumb.jpg

Endret av FrodeLinda100709
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med forestående :bryllup:

Og :velkommen: hit i bryllupsdagbøkene :)

Du skal gifte deg like før meg ser jeg (regner med 100709 er bryllupsdatoen ;) ) Blir morsom å følge planleggingen din :)

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FrodeLinda100709

det er designer kjole, men husker ikke hva designeren heter heller. og det finner jeg ikke ut heller om ikke jeg får kjolen. Noe jeg ikke tror jeg gjør i grunn. men men jeg finner sikkert ut av det på en eller annen måte. vi har heldigvis et tema som kan gå selv om ikke kjolen blir som den var tenkt. temaet er basert på den kjolen i første omgang men jeg har forandret på det til å handle om kjærlighet i stedenfor roser som var starten på temaet. nå er det roser og hjerter og rødt, hvitt og rosa som er temaet. Og det går det ann å bruke til hvilken som helst kjole. må ikke være den. kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:velkommen: å gratulera me forlovelse å bryllupsplanlegging :klemmer: Håpe du komme te å trivas her inne!! Blir spennanes å hørra om du får den kjolen du vil ha :sjenert: *krysse fingrar å ter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Hei og :velkommen: så mye hit! Og gratulerer med egen bryllupsdagbok! Håper du kommer til å trives, du har en kjempeherlig tid i vente! Spennende og utrolig herlig å se at bryllupet formes etter hvert som valgene tas! (...selv om en ofte ombestemmer seg litt for pynt og slike små detaljer nå og da :fnise: )

Kjempefine smykker du har laget, flink du er! :klappe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...