liv-b Skrevet 2. mai 2003 #1 Del Skrevet 2. mai 2003 Da jeg våknet i dag tidlig fikk jeg meg skikkelig karamell. Jeg har insistert på å ha bryllupet tidlig i mai, for da er det som regel nydelig vær her på vestlandet.Visste ikke om jeg skulle le eller gråte da jeg så sneen(!!!!!) som lavet ned utenfor vinduet mitt! :o Så, etter lattermildt å ha diskutert med kommende brudgomm hvorvidt dette burde tolkes som et slags omen, kikket jeg ut igjen, og da skein sola! Pussig? Nå skal jeg sminkes og dilles med, før jeg drar til frisøren.... Gleeeder meg. Og til snobbene, igår kveld beviste jeg at man kan dekke et bord meeeget rimelig, å få det til å se skikkelig eksklusivt og lekkert ut(det ble faktisk uttalt av en helt objektiv person som ikkke visste at jeg hørte på) :blunke: Hilsen meeeeget snart gifte liv-b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 2. mai 2003 #2 Del Skrevet 2. mai 2003 Vil, bare ønske deg riktig, riktig lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 2. mai 2003 #3 Del Skrevet 2. mai 2003 Lykke til..! Håper dere har været med dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 2. mai 2003 #4 Del Skrevet 2. mai 2003 Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 2. mai 2003 #5 Del Skrevet 2. mai 2003 Lykke til! Måtte sola skinne på dere på denne store dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stardust Skrevet 2. mai 2003 #6 Del Skrevet 2. mai 2003 Må bare henge meg på lykke-ønskningene!!! Ha en SUPER dag!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 2. mai 2003 #7 Del Skrevet 2. mai 2003 Lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 2. mai 2003 #8 Del Skrevet 2. mai 2003 Lykke til! Nå skinnr jo sola og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 2. mai 2003 #9 Del Skrevet 2. mai 2003 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 2. mai 2003 #10 Del Skrevet 2. mai 2003 Tipper dere koser dere, for nå skinner iallefall sola som bare det i Bergen! Ønsker dere en helt fabelaktig dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. mai 2003 #11 Del Skrevet 2. mai 2003 Lykke til. Det er jo fint vær her nå ihvertfall. I morgen er det min tur, håper jeg er like heldig med været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinderella2003 Skrevet 2. mai 2003 #12 Del Skrevet 2. mai 2003 Lykke til! Høres ut som vi har samme type vær, har snø og sol om hverandre her. Jeg vandrer opp kirkegulvet i morgen. Sitter her i skrekkblandet fryd... Ha et flott bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 3. mai 2003 #13 Del Skrevet 3. mai 2003 Gratulerer med overstått bryllup :D Håper dere hadde en minnerik dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå