Carebear1 Skrevet 25. februar 2008 #21 Skrevet 25. februar 2008 (endret) - Endret 23. august 2008 av Melania
MarianneE Skrevet 25. februar 2008 #22 Skrevet 25. februar 2008 Flaut er det ikke, men jeg føler meg ikke som verdens beste kone når jeg hiver en grandis i kurva på butikken
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #23 Skrevet 25. februar 2008 Jeg synes det er mer flaut å kjøpe dopapir, tamponger osv. Også synes jeg de er flaut å kjøpe agurk. Jeg er redd for at de som sitter i kassen får seksuelle bilder i hodet av meg og agurken. (Ja, helt fjernt )
Gjest Pax Skrevet 25. februar 2008 #24 Skrevet 25. februar 2008 Også synes jeg de er flaut å kjøpe agurk. Jeg er redd for at de som sitter i kassen får seksuelle bilder i hodet av meg og agurken. (Ja, helt fjernt )
Titti72 Skrevet 25. februar 2008 #25 Skrevet 25. februar 2008 Gubben her i heimen HATER når jeg handler dopapir på ICA Storkjøp. De har sånne tilbud hvor du kan kjøpe 8 pk. doruller (6 eller 8 i hver pk.) og jeg skal helst ha med 2 av det tilbudene. Det blir noen ruller det.... Jeg har nesten angst for ikke å ha dopapir.... Junk food.... Det har jeg ikke tenkt over engang. Jeg blir heller flau når jeg har handlet godt nå eg er sulten... Da tar jeg omtrent en av hver....
Pasha Skrevet 26. februar 2008 #26 Skrevet 26. februar 2008 Jeg synes det er mer flaut å kjøpe dopapir, tamponger osv. Også synes jeg de er flaut å kjøpe agurk. Jeg er redd for at de som sitter i kassen får seksuelle bilder i hodet av meg og agurken. (Ja, helt fjernt ) Du får ta med en pakke kondomer samtidig
Gjest Pax Skrevet 26. februar 2008 #27 Skrevet 26. februar 2008 Du får ta med en pakke kondomer samtidig Og babyolje.
Gjest Bond Skrevet 27. februar 2008 #28 Skrevet 27. februar 2008 Ikke flaut, men det gjør vi bare ikke så ofte - så da jeg gjør det har jeg ingen problemer med det hele - da jeg har lyst for grisemat, da har jeg lyst, har ingen problemer med å si det. Men som oftest hvis det er snakk om grisemat, da kjøper vi ikke frossen, vi har et fantastisk kinesisk sted i nærheten som lager gode pizzaer og
FoxyFish Skrevet 27. februar 2008 #29 Skrevet 27. februar 2008 Hei! Rekner ikke med at du blir helt kvitt creme fraichen med denne oppskriften, men det kan jo være spennende å prøve Vi bruker blant annet creme fraiche til å smøre på baguetter som er delt i to. Steiker smårettbacon og strør det over. Til slutt tar jeg en ostesnei oppå og inn i ovnen. Kan også ha litt paprika på. Det smaker faktisk ganske godt og kan være litt fredagskos Jeg synes ikke det er flaut selv, men etter å tidligere ha jobbet ekstra i kassa på Meny, så er det alltid noen artige gjengangere! En ting som nesten aldri slo feil var menn over tretti som skulle kjøpe kondomer. Da var det kondompakka kjapt på båndet og dangens avis oppå. Når jeg da slo varene inn, og kondomene rullet sakte nedover båndet for seg selv, var de alltid veldig raske om å be om pose! Om kundene spiste sunt/usunt er noe jeg derimot aldri har tenkt over Så det er kanskje en trøst?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå