Gå til innhold

Flaut med


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Synes dere det er flaut å kjøpe junk food (vi sier alt fra usunn middag som kjøpepizza til godteri) i butikken? Er det flauere på en hverdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

nei, med mindre man støter på de samme folkene og man kjøper junkfood ofte!! Men i utgangspunktet ser jeg ikke noe galt i det nei.

Men strevde en del før jeg klarte å kjøpe bin i ungdommen ... he he

og dopapir er det helt ok å kjøpe med mindre man må gå å vifte med det på bussen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt, men ikke så veldig. Jeg kjøper stort sett sunne råvarer og lager mye fra bunnen, men det hender vi kjøper ferdigpizza eller mat fra gatekjøkkenet også, og jeg synes det er greit. Særlig når man ikke gjør det veldig ofte er det jo ikke noe å ha dårlig samvittighet for, det viktigste er at man har et passe ok kosthold jevnt over. Bind synes jeg fortsatt er litt flaut :ler:

(men om jeg var paret foran meg i kassa her om dagen, med et barn på 2-3 år og BARE et lass frossenpizza og cola på båndet, da ville jeg vært litt flau)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut? Tja, kanskje litt. Vi spiser sunt i denne familien, og jeg er ikke begeistret for Toro og dets like.

(men om jeg var paret foran meg i kassa her om dagen, med et barn på 2-3 år og BARE et lass frossenpizza og cola på båndet, da ville jeg vært litt flau)

Hehe, dette kunne vært meg. Bare at barnet var litt eldre og hadde fått bestemme bursdagsmaten selv. Og JA, jeg var litt flau :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette kunne vært meg. Bare at barnet var litt eldre og hadde fått bestemme bursdagsmaten selv. Og JA, jeg var litt flau :ler:

Hvis det var til en slik situasjon så er det jo greit :ler: Men de så litt ut som de ikke var mer bevisste til hverdags *fordomsfull*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Blir litt flau over å kjøpe sunn/kalorifattig mat derimot. Er veldig tynn, og er redd for at folk skal tenke jeg sliter med spiseforstyrrelser når/hvis de ser i handlekurven min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope, men må si jeg fniser litt når jeg ser min egen handlekurv av og til... kanskje spesiellt til helga.

I utgangspunktet spiser jeg sunt, og tåler ikke alt så blir litt snål mat til tider, så idag var det en kjapp tur på butikken der jeg kjøpte to pakker riskaker, to små poser med snack & Jacks, kylling og pasta ferdig middag og en smil... :fnise:

men å være flau over det jeg spiser gidder jeg ikke, selv om jeg til tider fniser litt av egen handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men å være flau over det jeg spiser gidder jeg ikke, selv om jeg til tider fniser litt av egen handling.

Synes ikke det var noen sær handlekurv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes ikke det var noen sær handlekurv. :)

neida, sær er den nok ikke, men riskaker og sjokolade er for meg litt småkomisk, men siden det faktisk går på hva jeg liker, så er det jo helt fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg svært skjelden tenker over hva andre kjøper, og derfor antar jeg at folk ikke bryr seg særlig om hva jeg har i vogna heller.

Men jeg sto bak to menn som tydeligvis kjente hverandre i køen i dag, den ene kjøpte pizza, øl, cola, sjokolade og kondomer, og den andre kjøpte grønnsaker, kyllingfilet, grovbrød, tamponger og nattbind.

Tror de hadde litt ulike planer i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg svært skjelden tenker over hva andre kjøper, og derfor antar jeg at folk ikke bryr seg særlig om hva jeg har i vogna heller.

Men jeg sto bak to menn som tydeligvis kjente hverandre i køen i dag, den ene kjøpte pizza, øl, cola, sjokolade og kondomer, og den andre kjøpte grønnsaker, kyllingfilet, grovbrød, tamponger og nattbind.

Tror de hadde litt ulike planer i kveld ;)

:fnise: Jeg pleier heller ikke legge merke til andres handlekurver så ofte, men husker da samboern til ei jeg kjenner sto og samlet inn varen sine; noen bokser snurring, joikakaker e.l, snus, flere sixpacker med øl og ... jeg tror dett var dett. Enten skulle han på hyttetur (og bære tungt), eller så skulle han være aleine hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...