Gjest ButtHead Skrevet 1. mai 2003 #1 Del Skrevet 1. mai 2003 Hvor får en kjøpt naglebelter? Jeg vet de har det i Arkaden, men er det noen andre steder? Har helst lyst på et rødt et med nagler, det hadde blitt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 1. mai 2003 #2 Del Skrevet 1. mai 2003 Hva med Divided avd. på H&M? Julie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 2. mai 2003 #3 Del Skrevet 2. mai 2003 Hva med Divided avd. på H&M? Julie. Jeg har ikke sett etter der, men tror du de har sånt der da? Men jeg kan jo prøve å titte der da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super Skrevet 2. mai 2003 #4 Del Skrevet 2. mai 2003 Hva med Carlings? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 3. mai 2003 #5 Del Skrevet 3. mai 2003 Hva med Carlings? Carlings har det ikke, jeg har vært og sett der også. Men jeg får bare lete videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 3. mai 2003 #6 Del Skrevet 3. mai 2003 Glitter? De har jo en del belter. Eller kanskje Katharina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 5. mai 2003 #7 Del Skrevet 5. mai 2003 Glitter? De har jo en del belter. Eller kanskje Katharina? Mener du den butikken som heter "Glitter og Stas"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 5. mai 2003 #8 Del Skrevet 5. mai 2003 Glitter og Glitter og Stas er to forskjellige kjeder. Men begge kjedene fører en del belter...Men det har lett for å være sukkersøte, feminine belter. Jeg har ikke sett naglebelter noen av stedene. Popin, JC og Vero Moda har naglebelter fra tid til annen. Siden dette ikke så "Inn" som det var før, er det kanskje vanskelig å finne noe hos kjedebutikkene? Men bor du i Oslo eller en annen stor by skulle det vel ikke være noe problem å finne...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 5. mai 2003 #9 Del Skrevet 5. mai 2003 Glitter og Glitter og Stas er to forskjellige kjeder. Men begge kjedene fører en del belter...Men det har lett for å være sukkersøte, feminine belter. Jeg har ikke sett naglebelter noen av stedene. Popin, JC og Vero Moda har naglebelter fra tid til annen. Siden dette ikke så "Inn" som det var før, er det kanskje vanskelig å finne noe hos kjedebutikkene? Men bor du i Oslo eller en annen stor by skulle det vel ikke være noe problem å finne...? Var inne og hørte hos Vero Moda, de skulle kanskje bestille det opp. Trodde ikke at det var helt deres stil,men der tok jeg feil gitt Men jeg kan jo egentlig bare bestille fra bodymap.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 5. mai 2003 #10 Del Skrevet 5. mai 2003 Det som tar seg best ut er naglebelter fra orginale forhandlere. Superstilige belter med topp kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 5. mai 2003 #11 Del Skrevet 5. mai 2003 Her som jeg bor har de hvertfall naglebelter på Katharina.. Den der veskebutikken vettu... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt18 Skrevet 28. august 2003 #12 Del Skrevet 28. august 2003 bodymap (arkaden oslo) andre etasje inne i butikken, nagler i alle varianter! der handler jeg mine ellers kan jeg anbefale wolfslair, yungstorget (dritliten men tøff butikk) og pentagon, (gå fra yungstorget gjennom operaen og til venstre, på venstre side av storgata. nagler er tøft 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå