Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #1 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er godt mulig det er min egen usikkerhet som kommer frem her, men jeg misliker intenst mennesker som alltid smiler litt skjevt mens de snakker med deg. Det er akkurat som de ser litt ned på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 22. februar 2008 #2 Del Skrevet 22. februar 2008 okidoki =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Del Skrevet 22. februar 2008 Som om de ikke har respekt for deg, jepp, I know the feeling. Uansett hva du forteller/snakker om, så har de et smil i munnviken, som virker helt malplassert. Tror neppe de mener å være hyggelige. Det er en måte å kontrollere deg på, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spadamen Skrevet 23. februar 2008 #4 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Eg gjer det av og til. Har eigentleg ikkje tenkt over i kva situasjonar eg brukar det. Om eg ser ned på folk brukar eg som regel ikkje smile i det heile tatt.=] Brukar av og til det skeive smilet når nokon og eg baksnakkar. Det er og eit sånt det- var- ikkje- så- morsomt- sagt- men- det- er- kanskje- litt uhøfeleg- å- vere- heilt- alvorleg- smil. Men det er jo ikkje vondt meint, det er meir som eit høflighetsetssmil. Ser at det begynner å bli leggetid for meg, ja. Uansett er det ikkje berre på smilet eg ser om folk ser ned på meg eller ei, det ser eg på heile personen. Om personen oppfører seg normalt elles, legg eg ikkje noko ekstra i smilet til den personen. Endret 23. februar 2008 av Spadamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. februar 2008 #5 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg føler ikke noe usikkerhet, men jeg blir ufattelig nysgjerrig. Men det er da forskjellige måter - sånn lur smil som sender ut 'jeg vet noe, du vet ikke' eller sånn arrogant smil som sender ut 'herregud du da, vet du ingenting?!'. Den første kan jeg bli gal over - hva er det som ikke blir fortalt meg og hvorfoooorrrr?? Den andre ignorerer jeg, jeg vet min verdi, hvis ikke de vet det, synd for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå