ringblomst Skrevet 8. mai 2003 #21 Del Skrevet 8. mai 2003 Når jeg er på hybelen uten tv, er det alltid julaften på tirsdager for da er det både vg-lista og topp 40, for meg fungerer dette vel så bra som alle serier jeg helst ville ha sett på tirsdag Men i Oslo går det mest i Radio 1, Petre, P4 og NRJ (husker det en gang var Radio Oslofjord på den frekvensen; NRJ har visst tatt over Bislet Bilutleies radioreklame da). ringblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. mai 2003 #22 Del Skrevet 8. mai 2003 Hører på radio i bilen på vei til jobb eller mens jeg sitter på bussen (radio på mobilen). Hos meg går det stort sett i Radio 1. Der får jeg med meg om det er køer og sånt, samtidig har de morsomme sendinger med Kim og Lars(?) og masse fin musikk. Noen ganger kommer jeg for sent på jobb fordi jeg bare MÅ høre ferdig noe i bilen. Glemmer selvsagt at jeg kan fortsette å høre på mobilen mens jeg går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå