Gjest Embla s Skrevet 1. mai 2003 #1 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg kjører veldig mye bil for tiden, både til og fra jobb, på jobb og en del i fritiden. Og når jeg kjører bil hører jeg på radio! Så nå lurer jeg på hvilke kanaler/programmer dere hører på? Selv veksler jeg mellom P1, P2 P3 og en del bizzare ting som dukker opp på radioen.. Av programmer er Holger Nilsens metode uslåelig, det blir trist når de pakker sammen 6. juni.. Liker Are og Odin (spes. Odin)! godt, i små doser. ikke for mye! Det samme gjelder KArate. Jeg får imidlertid utslett av han som hele tiden skal intervjue gamle damer (på Majorstuen T-bane stasjon...) ang noe som har med urin, avføring, flass eller alt sammen å gjøre. Det er noe med stemmen hans "heeei, jeg kommer fra nrkåaa".. Vel - hva hører dere på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 1. mai 2003 #2 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg hører en del på p3, nrj, radio 1, mp3 og nærradioen... Liker ganske godt nrj, radio 1 og mp3 fordi de spiller god musikk der. Begynte faktisk nettopp å høre på (våkne til) Holger Nilsens metode. Etter at jeg leste om det her! Det er jo kjempemorsomt!! Nærradioen hører jeg vel mest på fordi det er blandet musikk der, og ganske ofte folk jeg kjenner som ringer inn! Kan være morsomt det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 1. mai 2003 #3 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg hører stort sett bare på p4, og det er på dataen. Eller spilles det en del p1 på kveldstid, men det er guttungen som hører klassisk når han legger seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 1. mai 2003 #4 Del Skrevet 1. mai 2003 Må bare si at jeg i utgangspunktet hater Are & Odin - men etter å ha sett Odin live på TV må jeg gi meg. Har ikke ledd så mye i hele mitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 1. mai 2003 #5 Del Skrevet 1. mai 2003 Bare P4 her i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mai 2003 #6 Del Skrevet 2. mai 2003 Her går det stort sett i P4, eller lokal radioen: Radio Grenland!! Hører ofte på radioen, står gjerne på flere timer om dagen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 2. mai 2003 #7 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har ganske lik smak som deg jeg embla, mye P3, noe P2. Holger Nilsen, Are og Odin og Karate blir det en del av. Jeg hører ALDRI på P4, en så irriterende radiokanal - med forferdelige reklameinnslag... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 2. mai 2003 #8 Del Skrevet 2. mai 2003 Sverger til P2 både morgen og ettermiddag. Nyhetstimen om morgenen må jeg ha med, og så WOK om ettermiddagen. Nesten eneste arena for seriøse kulturnyheter, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. mai 2003 #9 Del Skrevet 2. mai 2003 Radio 1 og klem fm ( idiotisk navn, men de spiller en del "mimremusikk" der ! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s i.i. Skrevet 2. mai 2003 #10 Del Skrevet 2. mai 2003 P2 . Nesten eneste arena for seriøse kulturnyheter, jo! Helt enig! P2 er bra kanal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingy Skrevet 2. mai 2003 #11 Del Skrevet 2. mai 2003 Hverdager er en god radiodag fo meg slik: Morra: Østlandssendinga, P1 9-10: Petre 10-11: Sånn er livet, P2 11-13: Østlandssendinga, bl.a. med Lang lunsj 13-15: Norgesglasset, P1 15-16; Her og nå, hvis ikke Kari Sørbø driver meg fra det. (dama kan jo få en hver engel til å fremstå som en skurk) Kveld: lite radio, kanskje Herreavdelingen Helg: P2, noe P1 Befinner meg svært sjelden andre steder enn hos NRK. Savner gamle Petre -- er det meg eller kanalen som har forandra seg? Nå er virker det som om det går mest i humor ala Karate (han Kyrre er sliiiiiiiiiiiiitsom) og musikk ala Howard. Nei takke meg til de gamle: Opptur, Mammarazzi, XL, Irma 1000, Herreavdelingen (spes. før MM døde). Nå føler jeg meg skikkelig gammal, nostalgisk og "alt-var-bedre-før".... :oops: Ja, ja, Ingy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 2. mai 2003 #12 Del Skrevet 2. mai 2003 The village voice hører jeg på. Bare på dataen da. Det hender jeg skrur på radioen i stua og da blir det nrj. Eller er det Radio 1 mon tro? Ja i det hele tatt. The village voice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingy Skrevet 2. mai 2003 #13 Del Skrevet 2. mai 2003 Det hender jeg skrur på radioen i stua og da blir det nrj. Har aldri skjønt hvordan de kom på det navnet sitt. NRJ = Energy???? (jfr gammel TV-reklame) NRG skulle det vel vært? Snakk om å drite seg ut... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 2. mai 2003 #14 Del Skrevet 2. mai 2003 Helt enig. NRG er jo det riktige. Jeg har sluttet å irritere meg over dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. mai 2003 #15 Del Skrevet 2. mai 2003 Kommer an på. Svitsjer mellom NRK mp3, NRJ, Radio 1 og RadiOslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 2. mai 2003 #16 Del Skrevet 2. mai 2003 P3. Holger Nielsens Metode er herrrlig, men blir ofte for tidlig på morningen for meg.... Ikke så glad i Are og Odin og HAATER å høre på VGlista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. mai 2003 #17 Del Skrevet 3. mai 2003 Ja, Holger Nilsens Metode er på om morgenen.....ellers litt P4... Orker ikke P3 med Are og ? han andre...får vondt i hodet av det trønder breket...og musikken? Samma greiene hele tiden. Liker også Radioteateret og Nostalgia (NRK) Ellers Radio 1..og ellers ditt og datt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. mai 2003 #18 Del Skrevet 3. mai 2003 Uten tvil her: P3! P3 er kanalen med superbra musikk og morsom, flott underholdning. Holger Nilsens Metode ruler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #19 Del Skrevet 6. mai 2003 NRK Alltid Nyheter står på hos oss. Både hjemme og i bilen på vei til jobb. Knallbra kanal synes jeg (FM 93,0 i Oslo) :-) anna (ikke innlogga) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #20 Del Skrevet 8. mai 2003 Hjemme hos oss går det i NRK P1 og NRK Alltid Nyheter. Men jeg hører ikke på alt som går på P1. Mye av det blir for traust, men Østlandssendingen, Her og Nå og Norgesglasset er bra. P4 er for drosjesjåfører og andre Frp-velgere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå