Gjest Vanja Skrevet 1. mai 2003 #1 Del Skrevet 1. mai 2003 Det er noe jeg ikke helt skjønner med bh-str. Hvorfor er 80c større i cupen enn en 75c? Begge deler er jo en c-cup 80 er bare videre rundt ryggen. Men sånn er det altså ikke... Faktisk er 75d MINDRE i cupen enn 80c! Forstå det den som kan... Også er det veldig stor foskjell på str særlig på hm. En c er ikke alltid en c for å si det sånn. Og har noen av dere forslag på foundation og hudpleie til ekstremt kvisete og fet hud? Har prøvd masse dyrt men blir aldri fornøyd... Har hatt kviser i 10 år nå. Er veldig nøye med rens så jeg har ikke dårlig hygiene. Noen som har prøvd sminken fra lumene og revlon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. mai 2003 #2 Del Skrevet 1. mai 2003 Du burde kanskje dele opp spørsmålene dine i hver sin tråd, lettere å få svar på dem da. Kan svare deg når det gjelder bh-størrelser. Cup-størrelse er ikke en statisk størrelse, derfor er det riktig det du sier om at en 70C og en 75C ikke er like store. Cup-størrelse beregnes ut i fra forskjellen mellom mål rundt brystkassen under brystet og mål rundt brystkassen over selve brystene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. mai 2003 #3 Del Skrevet 1. mai 2003 BH: En tykk dame med "små pupper" har allikevel ofte større pupper enn en tynn dame med "normale" (i den grad de finnes!!!) pupper. Forklaringen har ragnhild over her, verre er det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katarina, østfold Skrevet 1. mai 2003 #4 Del Skrevet 1. mai 2003 Og har noen av dere forslag på foundation og hudpleie til ekstremt kvisete og fet hud? Har prøvd masse dyrt men blir aldri fornøyd... Har hatt kviser i 10 år nå. Er veldig nøye med rens så jeg har ikke dårlig hygiene. Noen som har prøvd sminken fra lumene og revlon? Kan anbefale Fleur de jouvance sin foundation. Fikk den av kjæresten min for tre uker siden, og er veldig fornøyd med den. Den er ikke for dyr, og er du ikke fornøyd etter nitti dager, får du pengene tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 1. mai 2003 #5 Del Skrevet 1. mai 2003 Silicol skin fjerner kviser.. Det virket iallefall for venninnen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. mai 2003 #6 Del Skrevet 2. mai 2003 Donpedro: En tykk dame? Hehe.. Anyhow.. Hvis du stikker innom legen, kan du få resept på Differin. Dette hjelper raskt! Eneste ulempen er at du bør unngå sol. Du kan også regne med en litt sår hud.. Men kvisene forsvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå