Gå til innhold

Stearinpikkens andre hjem

Gjest Stearinpikken

Anbefalte innlegg

Gjest Stearinpikken

Nå er jeg snart ferdig med bordkortene! Må få rævva i gir så jeg kan begynne på vaktlistene.

Men hva skal jeg gjøre angående senga? Får ca. 17-18000 i feriepenger tror jeg, og de må også brukes på depositum. Skal jeg da velge den dritgode senga til 8500 kr eller den senga som er litt god og koster 3500 kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dakars pus, det hørtes ikke helt bra ut :ler:

Har ikke filgt helt med i timen tror jeg :sjenert: Hva trenger du bordkort til?

Ang senga, hvis du ikke har no bedre å bruke pengene på så ville jeg tatt den dyreste! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Sjefen min skal ha konfirmasjon så hun spurte meg om jeg kunne lage dem. Jeg visste jo at hun ikke kom til å ha tid til å gjøre dem uansett :fnise:

Jeg tror jeg har bestemt jeg for den dyre senga ja. Det er så deilig å ha en dritgod seng å legge seg ned i når det har vært en hard dag på jobb :enig:

Sånn ellers har vi ansatt en kamerat av F, skal bli spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg ønsker meg faktisk en spillmaskin. Har aldri hatt det, men har spilt super mario likevel hos andre. Nå vil jeg derimot har en Nintento Wii. Den er jo fet, men har aldri ønsket meg den egentlig. Da har jeg jo "dvd-spiller", treningsappart og underholdning. Det gikk liksom opp et lys for emg :ler: For jeg så den Yoga-brettet og så har det danse matte også tror jeg, go det er jo dritfet :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Rosa Playstation 2, eneste som irriterer meg er at mikrofonene til SingStar ikke kommer i rosa :sukk: Men nå har jeg lyst på Wii, og Wii Fit! :jepp: Får se når den blir litt billigere om jeg slår til da... Kjøpe jo PS2 ifjor, så har ikke hatt den så lenge ;)

Jeg savner Kristiansand! :( Har så lyst til å reise hjem nå! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Du kan jo komme på ferie :-D Det er digge dager her nede fortiden. Men sef er jo jeg bare i restauranten å stresser livet av meg! :sukk:

Ellers var jeg på poliklinikken i dag. Det er så kjipt fordi han vil gjerne sette meg på ritalin og han er sikker i sin sak at jeg trenger det for å fungere, for dette her går ikke lengere! Jeg blir bare mer distre, surrete, hyperaktiv, urolig og hjernen blir mer kaos ettersom jeg får mer å tenke på og jeg orker det ikke. Problemet er at jeg alltid har vært en random. Liten jente som bare var der uten å utmerke seg i noe. Jeg var sef en dritunge mange ganger og fikk mye husarrest, men eller var jeg snill, sjenert og jeg gjorde ikke å mye ut av meg selv. Jeg har derfor ingen symptomer på adhd eller add fra før jeg var 7 år som er et krav for å kunne begynne på medisiner. Det er heller ingen som har vært i tvil om at jeg kan ha noe symtomer, så der sitter jeg.. Han skal ringe til pappa og mormor for å se om de har plukket opp noe, men jeg tviler p ådet. I min familie snakker vi ikke om problemer fordi alle er bare snille og greie :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo komme på ferie :-D Det er digge dager her nede fortiden. Men sef er jo jeg bare i restauranten å stresser livet av meg! :sukk:

Ellers var jeg på poliklinikken i dag. Det er så kjipt fordi han vil gjerne sette meg på ritalin og han er sikker i sin sak at jeg trenger det for å fungere, for dette her går ikke lengere! Jeg blir bare mer distre, surrete, hyperaktiv, urolig og hjernen blir mer kaos ettersom jeg får mer å tenke på og jeg orker det ikke. Problemet er at jeg alltid har vært en random. Liten jente som bare var der uten å utmerke seg i noe. Jeg var sef en dritunge mange ganger og fikk mye husarrest, men eller var jeg snill, sjenert og jeg gjorde ikke å mye ut av meg selv. Jeg har derfor ingen symptomer på adhd eller add fra før jeg var 7 år som er et krav for å kunne begynne på medisiner. Det er heller ingen som har vært i tvil om at jeg kan ha noe symtomer, så der sitter jeg.. Han skal ringe til pappa og mormor for å se om de har plukket opp noe, men jeg tviler p ådet. I min familie snakker vi ikke om problemer fordi alle er bare snille og greie :sukk:

Hadde tenkt å dra igår, men så har jeg egentlig ikke råd denne mnd.. Mamma kommer på besøk til 17 mai så sparer heller pengene til da, for da skal mamma hjelpe meg å pusse opp litt her :-D

Det er ikke lett å være menneske idag. Masse valg, grubling, tenking :sukk: Så fordi at du ikke har vist noen symptomer fra før du var 7 år, så kan du ikke få medisiner? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt det med diagnosestilling og slikt. Håper dere finner ut av det, og at det blir til det beste for deg! :klemmer:

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Nå har jeg jo bare sett veldig negativt på det selv, så det er jo ikke sikkert, men det er utrolig kjipt. Men jeg håper vi finner ut av det, for det er jo utrolig kjedelig for meg :( Håper jeg får tatt den evne/iq testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt humør i løpet av av halvtime...

:lete::sukk: :juhu: :hoppe: :dåne: :danser: :klø: :redd::roll::murvegg::klaske: :cry: :forvirret::hakeslepp: :gråte: :frustrert::forvirra::flau::engel::sur:

Herreguuuuuuuuuuuud!

lmao! veldig godt illustrert! Endelig noen som har like syke humørsvingninger som meg! XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken

Dere skulle bare visst hvordan det er å være meg! Jeg holdt jo på å daue! Og mens jeg laster ned siste episode av ugly betty skal jeg fortelle om min nær døden opplevelse sent lørdag kveld..

Helga som egentlig var min frihelg måtte tilbringes på jobb. Måtte ta ekstravakt, men det går egentlig greit. Hjernen min er programert til "tjen mer penger, penger!" fortiden.. Det var egentlig litt rolig selv om det ramla inn folk hele tiden.. Men da jeg var klar til å gå så kunne jeg ikke finne jobb lommeboka. Jeg leita overalt, og jeg hadde jo hatt den i hånda nettopp. Tilslutt ga jeg opp og jeg gikk hjem. Skulle opp der senere siden ejg hadde glemt all maten min, og fortsatt og lete. I bilen på vei til jobb klikka det for meg fordi jeg kom på at restaurantnøklene og nøklene til den hemmeligeskuffen lå oppe lommeboken. Det har seg nemlig slik at i høst måtte låsene byttes på jobb og jeg overnattet på lageret p.g.a noen hadd stjelt lommeboka hvor nøklene lå oppi. Og nå skulle det skje igjen. Jeg grein og var helt fra meg, noen som gjøre meg veldig flaut i dag. Men jeg var der til langt på natt og jeg klarte ikke finne den. Jeg tenke hvor sur og skuffet superbossen ville bli og at livet mitt og jobben min er over.. MEN på vei ut av kontoret skulle jeg rydde sammen noen sorte jakker. Innpakket i jakkene lå lommeboka og vi ble forent igjen. Jeg har alle blitt så lettet før og livet mitt var ikke over likevel..

The end - The Dramaqueen :dåne:

--

Men helt seriøst, jeg var helt fra meg. Dette er jo sånn som bare skjer meg :sjenert:

Sånn ellers har jeg hatt fri idag og da har jeg vaska badet, vaska opp og levert inn selvangivelsen. Resten har jeg ligget på sofaen og sett på tv i hele dag. Jeg husker faktisk ikke sist gang jeg ikke gjorde en dritt. Etter jeg begynte å jobbe hver dag og med flytting. Det har alltid vært noen jeg måtte gjøre, men ikke i dag! Jeg laga creme brulee og jeg har kost meg med søppeltv i hele dag :-D

F har også vært her i kveld og vi så på film og så pulte vi :sjarmor:

Så har jeg fått 2 underjordiske kviser på haka og jeg trenger å rydde rommet mitt. Jeg henta også pakka fra HM på lørdag, men leverer mye tilbake. Grunnen er at det er fint, men det er visst på jenter med pupper.. Jeg har omtent ikke pupper igjen etter jeg begynte der jeg jobber nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg kan kjenne kattebebi i magen til katten :katt:

Det var skikkelig sprøtt! Og katten slæsker overalt og det kommer klukkelyder fra magen hele tiden :-D

Jeg må finne ut når det skal ha disse bebiene!

Haha, katten gjorde noe morsomt i dag.. (wow :roll: )

Katten hoppet opp i den øverste skuffaen av min malm kommode, og begynte å trøkke og kose seg.Så graven katten seg inn i skuffen og da jeg skulle ta den ut igjen så var den ikke der :overrasket: Tenkte at jeg hadda kommet seg ned i neste, men ikke der heller. Inni bak kommoden hørte jeg masse romstering og helt til den siste ksuffen så labber katten ut som ingenting :legrine:

--

I går var jeg på visning på en leilighet. Han mannen fikk alle til å stå ute i regnet fordi han ville ha en og en inn.. Teit. Men jeg drasset med mamma som også er på utkikk etter ny. Den kosta 6200 kr så det var jo litt dyrt, så kommer ikke til å ta den. Hadde joogså 2 soverom som ikke er nødvendig for min del.

Var også p å"gis bort"-raid i går siden jeg har autosøk på det fra finn :lur: Henten med meg 2 salongbord og en komfyr fra 80-tallet :ler: F syntes komfyren var kvalm, men den er jo helt ok, og så var den gratis.. :sjenert:

I dag skal jeg også på visning. Har kjempelyst på den, så jeg håper bare den er fin :-D 55m2 og 5500 kr så det er jo veldig ok. Den er også nærme jobb og på et veldig fint sted :) Det er jo passe plass til bare meg :)

Har også vært i kontakt med en som leide ut 40 m2 for 4300 ink. strøm :sjokk: Han har nå satt opp prisen 2 ganger og har endt med 4750 kr så jeg tipper det er mange intereserte. Men den var ikke så langt fra der ejg bor nå, og sparer jo mye på å ha ink. strøm. Han har ikke tatt kontakt tilbake, men håper han får rævva i gir snart.

--

Sånn ellers har jeg fri i dag igjen :hoppe: Skal da på søpla med papp og styre litt her hjemme :) Var planen da. Klokka er jo halv et og jeg sto nettopp opp :( Og jeg måtte jo sef på KG!

--

ÅJA! JEG skal også delta i bokstavkjeks konkurransen der jeg kan designe en bil :-D Jeg ksal ha et tema, men det er hemmelig til jeg har levert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd litt!

Herregud, jeg hadde reagert på samme måte ang den jobblommeboka! Shit! Bra du fant den til slutt da!

Håper du finner deg en leilighet, men.. :klø: Har ikke du nettopp flyttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søtt det med katten og kommoden! Det gjør rottene mine hele tiden oxo.. Lekte faktisk med han ene for ikke så lenge siden, han hoppa fra buret og ned i øverste skuff, jeg tar han ut igjen nederst, og slik fortsatte vi leeenge.. tror faktisk det lille vesnet skjønte cluet! :fnise:

Men det lurte jeg oxo litt på, du har jo nettopp flyttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Ja, jeg tror jeg hadde klikket om jeg ikke hadde funnet lommeboka..

Katten er veldig søt ja, og den er så kosete :rødme: Det er så fint med selskap!

Grunnen til at jeg ser etter ny er fordi jeg bare kan leie til 15.juni her. Eierene skal ta det i bruk. Jeg visste om det, men jeg ville flytte med en gang. Jeg klarer jo ikke vente jeg.. :sjenert: Så nå er det på´an igjen, bare med mer ting og møbler :forvirret:

Var på en visning i dag, og det var veldig koselig. Den hadde peis, og veldig fin kjøkken. Dumme var at det var bare fliser over hele og varmekablene er bare på et par mnd. på vinteren. Jeg kan heller ikke ha noe dyr der p.g.a eieren er veldig allergisk. De skulle ha loddtrekning på lørdag da :) Han var så koselig han mannen, og han sa følgende: "Det var noen som ringe og ville betale mer enn prisen jeg hadde satt, men jeg sa nei. Jeg føler jo jeg lurer dere allerede for 5500 kr" :fnise:

Sånn ellers har jeg hatt fri i dag og har ikke gjort noen ting nesten. Har vært på søpla med en del papp, så nå er rommet klart til ny seng på fredag (forhåpentligvis) :hoppe: Sp har jeg hadde F og kameraten på besøk til taco :) Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...