Gjest Stearinpikken Skrevet 12. april 2008 #121 Del Skrevet 12. april 2008 Herregud, hvorfor må jeg alltid snakke før jeg tenker? En av de nye på jobb har ingen steder å bo, og siden han ikke får en leilighet så tenkte han at når han fikk lappen tilbake kunne ha sove i bilen. Han skulle jo på noen visninger da, men jeg syntes så synd på han at plutselig polppet det ut av meg at siden har en stor leilighet som jeg bor i alene kunne han bo der litt. Jeg angret på at jeg sa det når jeg forsto jeg hadde gjort det! Jeg hadde tenkt i et par dager til han fikk leilighet, men han misforstod som bare det! Et par dager etter hadde han sendte flere meldinger til sjefen og ringt mange ganger or å få nummeret mitt. Da han nådde fram til meg via kundesenteret ble jeg skikkelig satt ut. Jeg hadde nemlig spurt sjefen om råd om hva jeg skulle gjøre, siden jeg angret så på at jeg hadde sagt det. Han spurte om det var sant at han kunne leie hos meg, og det var det jo ikke. Det var jo ikke det jeg sa, og måtte bare ro det vekk med at jeg kan jo ikke bare la folk flytte inn her og hun som jeg bor med kommer ikke til å flytte ut på et par uker Han ble lei seg, og jeg gruer meg til å møte han igjen. Men det er jo ikke mitt problem at han ikke har noen plass og bo ! Han hadde også den dagen sagt han ikke kom på jobb for han lå rett ut med influensa og da jeg snakket med han var han ute og gikk! Når en har vært så lenge uten jobb og enelig får noe med masse hjelp så er det utrolig dårlig gjort! Men sjefen min av enig, og hun mente også det var frekt av han. Av å "utnytte" ei lita jente for gratis bolig et par dager som mest sannsynlig hadde blitt til uker. Nei, jeg er glad for at det nå er ute av verden. Det mest flaue er at jeg tror faktisk han måtte ha gått inn sideveis i døra, for den er smal og han er stooor! --- I dag har jeg fått ny katt Jeg ringte DB-dama, for det er jo litt trist her alene Den er sort, tynn og redd. Men det kommer seg nok i løpet av helga Har også vært å klippet meg i dag, håret var ganske slitt nå så hun tok 7 cm ca. Rart med så kort hår plutselig! Men deilig at det er mykt og friskt :-D -- Nei nå må jeg gå stelle meg! Jeg skal ha monopol-fyll med ei veninne i kveld :-D Vi skal lage taco, spille monopol og drikke oss dritings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 13. april 2008 #122 Del Skrevet 13. april 2008 Øynene mine stoppet automatisk ved ordet katt, det er et megisk ord i mine øyne Har du nyyyy katt?? awwe, så kos :-D Hvor gammel er den? Hva heter den? Savner pusegutten min når jeg leser sånt! Håper du har en fin søndag, Stearinpikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 13. april 2008 #123 Del Skrevet 13. april 2008 ÅÅå, jeg håper også at jeg kan gå så bananas på IKEA når jeg skal dit senere i år Masse fint du har kjøpt da Jeg synes også EKTORP sofaen var fin, men jeg har ikke testet den enda, så jeg tar det etterhvert når jeg får testet de forskjellige sofaene. Kjipt med han fyren da, men er jo ikke din feil heller. Drit i det! Håper du har hatt en fin helg og kost deg masse siden du har hatt fri. Jeg la merke til at det er en god stund sdein jeg har vært innom her,så jeg skal skjerpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. april 2008 #124 Del Skrevet 14. april 2008 Ååå, heldig med ny katt!! vilogsåha.. Men hadde kanskje ikke blitt perfect match når man har fugl.. Håper du hadde en fin monopol fyll kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 17. april 2008 #125 Del Skrevet 17. april 2008 Øynene mine stoppet automatisk ved ordet katt, det er et megisk ord i mine øyne Har du nyyyy katt?? awwe, så kos Hvor gammel er den? Hva heter den? Savner pusegutten min når jeg leser sånt! Håper du har en fin søndag, Stearinpikken! Ny katt ja :katt: Er fosterhjem for dyrebeskyttelsen så jeg passer på katter som ikke har noen hjem Stakkaren var jo så utrolig tynn, men jeg har foret den godt og merker stor forkjell allerede Har prøvd å ta bilde, men har aldri møtt på en mindre fotogen katt en denne. Den er jo også svart som ikke gjør det lettere akkurat. Men katten er helt nydelig :rødme: Den er så kosete og sosial, virkelig søt! Når jeg sitter på pulten, så kommer den opp og legger seg ved siden av armen min, og når jeg ser på tv kommer den å legger seg på sofaen med meg. Den krever ikke alltid kos, men vil bare ha litt selskap Og den sier ifra om jeg koser den "feil" Så nå ligger hun ved siden av dataen her og sover ÅÅå, jeg håper også at jeg kan gå så bananas på IKEA når jeg skal dit senere i år Masse fint du har kjøpt da Jeg synes også EKTORP sofaen var fin, men jeg har ikke testet den enda, så jeg tar det etterhvert når jeg får testet de forskjellige sofaene. Kjipt med han fyren da, men er jo ikke din feil heller. Drit i det! Håper du har hatt en fin helg og kost deg masse siden du har hatt fri. Jeg la merke til at det er en god stund sdein jeg har vært innom her,så jeg skal skjerpe meg Ektorp sofaen er som en drøm å sitte i! Jeg har glemt det med han fyren, men så har jeg heller ikke sett han siden. Jaja, sånn får det være. Det var jo en grunn til at jeg flyttet alene! Ååå, heldig med ny katt!! vilogsåha.. Men hadde kanskje ikke blitt perfect match når man har fugl.. Håper du hadde en fin monopol fyll kveld! Monopol-fyll var knall gøy, selv om vi ikke fikk spilt noe monopol Det var jo bare oss to hele kvelden og det var dritkoselig. VI laget god mat og drakk, snakket, drakk, danset vilt i stua, drakk, fyllasnakk, mimet foran speilet til sanger, drakk, danset vilt, drakk, fyllasnakk, drakk, drakk, danset vilt og så var klokka 5. Da var det kasnkje på tide og senke musikken å gå til sengs Det var så deilig å bare være oss to, da kunne vi danse teit og uhemmet og bare le :-D De senere dagene slappet jeg av med F og så film m.m Fikk også skiftet til sommerdekk på mandagen. Deilig å ha gjort det! --- Jeg EIER! På Tirsdag skulle jeg snakke med sjefen angående helga at jeg har ansvaret siden de skulle reise bort. Men det var mer, jeg ble nemlig tilbud en offisiell medsjef/ansvarlig stilling Jeg får høyere timelønn og det er jeg som har ansvaret og det er jeg som er sjefen når sjefen ikke er der Jeg tar jo mye ansvar allerede, og jeg jobber jo som en hest fra 50-tallet, men nå får jeg bedre lønn og en offisiel stilling som ble kunngjort under personalmøte foran alle :-D JEG EEEEEEIEEEEEEER; JEG EEEEEEEEIEEEEEEER TRALALALALALALAAAAAAAAAAA!!!!!!! I tillegg har jeg nå nøkkel til en superhemmelige skuffa som alltid er låst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 18. april 2008 #126 Del Skrevet 18. april 2008 Nå som jeg endelig hadde begynt å sove igjen, så skal jeg være oppe til kvart på 4... Noen ganger kunne jeg ønske at jeg var en sim. At jeg bare kunne trykke inn en juksekode så ble jeg mett, våken og fantastisk i løpet av et par sekunder. Jeg ønsker også en controll Z knapp for den virkelige verden. Men jeg har vært flink nå da. Jeg har fylt inn regnskapet mitt, printet ut timelister, tatt oppgjøret og ryddet fint og flott. Alt er på stell, og jeg har laget meg noen fine og lange lister over det jeg skal gjøre BAPP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. april 2008 #127 Del Skrevet 18. april 2008 Gratulerer med medsjef/ansvarlig stilling Nå kan du jo snoke i den superhemmelige skuffen :-D Den katten hørtes jo kjempekoselig ut! Bare synd jeg er allergisk mot katter, egentlig mot hund også, men merker ingenting på bikkja mi :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 18. april 2008 #128 Del Skrevet 18. april 2008 Det er ikke så veldig mye å snoke i akkurat, og ser ikke vitsen heller Men det er veldig morro syntes jeg. Siden jeg alltid har tatt litt ansvar og jeg har jobbet der lengst kan jeg være litt "masete" til tider for at det skal blir riktig og gjerne gi tips for å gjøre det enklere. Det jeg tenker nå er at nå blir det mye mer lagt merke til og dermed vil dekanskje tenke "herregud, hun der tar jo helt av". Enda en bekymring liksom -- Dumme meg har ødelagt mobilladeren min, jeg har kjørt over den med kontorstolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. april 2008 #129 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Dumme meg har ødelagt mobilladeren min, jeg har kjørt over den med kontorstolen Den morderiske kontorstolen Endret 18. april 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 18. april 2008 #130 Del Skrevet 18. april 2008 Gratulasj med ny stilling! Høh, velkommen til ødelegge-mobilladeren-med-kontorstolen-verdenen. Jeg har ikke tall på hvor mange jeg har rulla over Ha en knall helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 18. april 2008 #131 Del Skrevet 18. april 2008 Takk Silkesatan! Det er gøy å føle seg viktig :-D Men det er faktisk veldig fint at folk spør og forteller meg ting, samt at jeg får vite om alt som foregår her Har vært masse å gjøre i det, og skal opp tidlig i morgen. Men først skal jeg ut en liten tur En ting som jeg ikke skjønner pg som etter min mening er veldig tragisk. I kveld er det nemlig russe-reunion, for vi som var russ for 2 år siden Jeg følte nå plutselig at det var i fjor også, men greia er jo at alle som var russ tar på seg russetøyet igjen og fester som i russetiden. Det er så tamt, og jeg fatter ikke at folk gidder å gå på sånn der! Tragisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. april 2008 #132 Del Skrevet 18. april 2008 OMG!! Gratulerer masse masse masse med sjefsstillingen!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 18. april 2008 #133 Del Skrevet 18. april 2008 Takk Envy :-D Syntes også det er tøft gjort av superbossen, som lar ei jente som nettopp har fylt 20 styre hele restauranten i ei uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love Bug Skrevet 21. april 2008 #134 Del Skrevet 21. april 2008 En snikleser hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 21. april 2008 #135 Del Skrevet 21. april 2008 Koselig med besøk love bug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 21. april 2008 #136 Del Skrevet 21. april 2008 HALLO jeg hakke gratulert deg med din nye stilling! Så grattis :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. april 2008 #137 Del Skrevet 22. april 2008 Hei :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 22. april 2008 #138 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Ikke så mye som har skjedd her i gården i det siste. Var sosial med venner på lørdagen etter jobb, koselig det. Ellers har jeg kjøpt håndklær og jobbet I morgen har jeg fri da og det blir deilig. Må også gjøre ferdig de bordkortene som har ligget halvferdige foran nesa mi i ei uke Sånn ellers har jeg sett meg ut 2 senger men er usikkerpå hvilken jeg skal velge. Den ene koster 3500 kr og er god, F har den og den er jo behagelig. Så er det en annen som koster 8500 kr og den er ufattelig god å ligge i! Den senga jeg har nå fulgte med leiligheten og den er bare 120 bred og er hard. Det er jo ikke så kult å ha F på overnatting da Jeg vil iallefall har 180*200 seng, men er usikker på hvilken av dem det blir. Må ta av feriepengene som jeg har spurt om å få med neste lønning. Me dferiepengene må jeg også spare til depositum på min neste leilighet og den senga til 8500 kr er jo halvparten av feriepengene. Noen råd? Sånn ellers har jeg shoppet litt igjen. Det sikkert halvanne måned siden ejg kjøpte et klesplagg sist, men nå hadde jeg lyst til å unne meg litt nye vårklær. Er så lei av jobb-klærne. Jeg kan legge ut liste senere, for nå står det pakking pågår og jeg husker ikke helt hva jeg hadde bestilt Endret 23. april 2008 av Stearinpikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. april 2008 #139 Del Skrevet 23. april 2008 God morgen! Sånn er jeg også, bestiller noe, og når den ligger til pakking så husker jeg jo ikke hva jeg har bestillt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 23. april 2008 #140 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Katten er så irriterendes noen ganger! Jeg er lei av at den alltid skal være så jævla sosial. Sitter på dataen og da skal den alltid hoppe opp og legge seg rett foran meg. Gjerne sånn at jeg ikke kan bevege musa ordentlig eller rett foran sånn halveis oppå tastaturet. Det skjønner ikke når jeg skyver den vekk, for den kan jo ligge her, bare ikke på tingene jeg bruker. Kommer å gnir seg opp etter trynet mitt så jeg får tusen hår i nesa. Jeg har også klorebrett, men blir det brukt? Neida! Kontorstolen min har fått masse merker, katten skjønner det bare ikke. Sofaen også klorer den på, rett ved siden av klorebrettet. Drittkatt, nå er jeg irritert! Endret 23. april 2008 av Stearinpikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå