LekeHusmor Skrevet 15. april 2009 #661 Del Skrevet 15. april 2009 Kjører tilbake til kjære Sogndal igjen i dag, så vi får se når den oppdateringen kommer ;P Men jeg er så glad for at du nevnte folkehøyskole! Det er det beste valget jeg noen gang har tatt. Jeg har fått kjæreste, funnet ut hva jeg skal bli, blitt mer sosial og fått mange nye venner. Utrolig bra år :-D jeg blir så glad når du skriver sånt akkurat sånn jeg følte det også - møtte jo min kjære samboer der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 4. juni 2009 #662 Del Skrevet 4. juni 2009 I'm back! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. juni 2009 #663 Del Skrevet 4. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 4. juni 2009 #664 Del Skrevet 4. juni 2009 Men nå skal jeg søke på Norsk Fotofagskole og Bilder Nordic School of photography Jeg tror jeg har liten sjanse, for på Nordic er det ca. 600 søkere og 40 som kommer inn.. Jeg kom inn på begge :-D Er det mulig! Jeg kom på intervju i Trondheim, og da visste jeg at jeg kom inn på den skolen, fordi jeg er god på intervjuer Jeg hadde håpet mest på den i Oslo, og den er dritvanskelig å komme inn på! www.bildernordic.com Jeg GLEDER meg til skolen begynner Nå skal jeg flytte inn sammen med JM, hvis vi finner leilighet da.. Det er ikke så lett i Oslo. I mellomtiden bor vi 4 timer fra hverandre, det merker jeg er kjipt. Samtidig er det litt greit, for jeg har en eksamen igjen fra Noroff jeg må gjøre ferdig, og så er jeg blitt spurt om jeg kan ta bilder som skal henges opp i begge restaurantene jeg jobber i :-D Det blir fett! Sånn ellers har jeg skaffet meg Twitter og Flickr. Meld deg inn du å, eller besøk meg http://twitter.com/Stearin og http://www.flickr.com/photos/stearin/ Videre skal jeg nå selge bilen min. Jeg trenger den ikke i Oslo, og det er dyrt å ha bil. Først skal den gjennom EU-kontroll. Har aldri vært med på det før, så lurer på hvordan det går. Det er jo ikke noe feil på den så vidt jeg vet, bare noen lyspærer som må byttes. Jaja, godt å få live litt tilbake. Det å være på folkehøyskole var helt fantastisk. Har opplevd kjempemye, og vært på mange fine turer. Siste skoledag var derimot utrolig trist! Da ei god veninne som er fra russland måtte dra før avslutningen var ferdig for å rekke flyet begynte vi å gråte. Det var så trist, for jeg innså med henne at noen vil jeg mest sannsynlig ikke se igjen. Det er leit å tenke, men når noen bor så langt unna, at forkjellene er ganske store er det vanskelig. Alle gråt, og det var så trist! Den mest beinharde stippen hylgrein og det var skikkelig vondt å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 4. juni 2009 #665 Del Skrevet 4. juni 2009 Pikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 7. juni 2009 #666 Del Skrevet 7. juni 2009 Ok, jeg irriterte meg så av flickr navnet mitt at ejg laga ny: http://www.flickr.com/photos/catrineh/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. juni 2009 #667 Del Skrevet 7. juni 2009 GRATULERER med at du kom inn på begge! Du velger Bilder da eller? Har ei venninne som går der som er storfornøyd Og det er ikke så vanskelig å finne leilighet i Oslo egentlig, det kommer opp masse nå over sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 7. juni 2009 #668 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg valgte Bilder ja! Det var den jeg håpet å komme inne på, dessuten skal JM også studere i Oslo. Da var valget lett Fikk liksom ikke helt feelingen av Norsk fotofagskole! JM var på visning i dag forresten. En ettromsleilighet med hems. Vi prøvde egentlig først å finne 2-roms leilighet, men da blir de så "langt" borte. Har liksom ikke uendelig med penger heller. Å, jeg gleder meg skikkelig til å begynne på skolen. Flytte sammen med JM i Oslo. Oppleve ordentlig studenttid og bare ha det gøy i storbyen, med mange muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. juni 2009 #669 Del Skrevet 7. juni 2009 Hva mener du med langt borte? Fra sentrum liksom? Med kollektivtilbudet i Oslo er det ikke NOE stress å bo 20-30 minutter fra sentrum. Vi bodde på Lambertseter; kjempefint område og t-bane 8 minutter unna som gikk hvert kvarter, og buss 1 minutt unna som gik hvert kvarter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 7. juni 2009 #670 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja, veit.. Men jeg er litt mer keen på å bo litt nærmere og ha kort sykkelvei o.l. JM skal studere på Blindern, så vi prøver å finne et sted osm ligger ca i midten uten at det er noe krav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 12. juni 2009 #671 Del Skrevet 12. juni 2009 Har hatt kjempefin uke med JM på besøk Jeg er så forelska Nå er det mest sannsynlig at ejg ikke ser han før om en mnd. Det er ikke så lett å få fri samtidig, og vi må jo jobbe og tjene penger. Nei æsj, jeg går å legger meg.. Ikke noe interresant å si uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå