MarianneE Skrevet 5. mars 2008 #41 Del Skrevet 5. mars 2008 Så fint det tre-bildet ditt var! Digger slike bilder... ...ellers er jeg litt overasket over klesvalget ditt. Har alltid trodd du var gutt! Ja, jeg er ør. Jeg vet det. Får skylde på våkenetter med babyen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 5. mars 2008 #42 Del Skrevet 5. mars 2008 Da fant jeg ut at du har dagbok Tok litt tid ja.. Ser du skal ha eksamen i dag! Krysser fingrene for at det går bra med deg! Du får stikke innom etterpå og fortelle hvordan det har gått. Håper du får klarhet i ting når det gjelder adhd også da. har du vært undersøkt for det tidligere? jeg har en bror med add og husker at det tok skikkelig laang tid før han fikk diagnosen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 5. mars 2008 #43 Del Skrevet 5. mars 2008 oioi, håper det gikk bra på eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. mars 2008 #44 Del Skrevet 6. mars 2008 *lager litt liv her inne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 6. mars 2008 #45 Del Skrevet 6. mars 2008 *lager litt liv her inne* Thanks, det trenger jeg :-D oioi, håper det gikk bra på eksamen! Det gikk bra eller greit nok egentlig. Var 2 spørsmål ejg ikke svarte på p.g.a det ene var om et ord jeg aldri hadde hørt om. Det sto i en randombok jeg aldri hadde hørt om, teit! Det andre var en spørsmål som jeg kunne, men husket ikke. Jeg visste jo jeg hadde lest det hundre ganger før, men jeg klarte ikke tenke meg frm til det! Det er så utrolig irriterendes. Her hadde jeg sittet opp til 3 om natta for å øve og skrive inn på ark det jeg trodde vi fik og øvd masse p ådet og så husker jeg det ikke Jeg tror jeg får en C, og det er egentlig greit. Så lenge det ikke er lavere. Da fant jeg ut at du har dagbok Tok litt tid ja.. Ser du skal ha eksamen i dag! Krysser fingrene for at det går bra med deg! Du får stikke innom etterpå og fortelle hvordan det har gått. Håper du får klarhet i ting når det gjelder adhd også da. har du vært undersøkt for det tidligere? jeg har en bror med add og husker at det tok skikkelig laang tid før han fikk diagnosen.. Haha, der var du å ja Jeg har ikke vært på møte før nei, så det var litt rart. Poliklinikken så helt ut osm det jeg forestilte meg galehus, og så første gang i mitt liv følte jeg meg gal og bare ville gå hjem Det var et stort hvitt firkanta trehus på toppen av en smal grusbakke og med skog rundt.. Det hjelper jo ikke akkrat Men han mannen var veldig flink og spurte masse gode spørsmål. Jeg skal dit igjen neste torsdag da og skal fylle ut masse skjema innen da Han sa jeg hadde mange tydelige symptomer på adhd eller add, men det tok litt tid å finne ut. Man skal visst ha hatt symptomer fra før man er 7 år.. Det har aldri jeg hørt noe om. Men jeg tror det var bra for meg å bable i vei til en person som ikke "dømmer" meg. Så fint det tre-bildet ditt var! Digger slike bilder... ...ellers er jeg litt overasket over klesvalget ditt. Har alltid trodd du var gutt! Ja, jeg er ør. Jeg vet det. Får skylde på våkenetter med babyen.... Sånn går det når du ikke følger med i timen Det kan jo være jeg er transe da Hvem vet -- Herregud jeg var så trøtt i går at jeg slokna med en gang! Holdt på å skrive innlegg her men sovna bare, så jeg har "skrevet innlegg" i hele natt Men fikk 10 timer dyp søvn og det var deilig! Jeg skal jo jobbe veldig mye denne uka og fremover nå. Sov 3 timer i går natt og opp kl.7 for å ta eksamen så rett i møte og så rett på jobb så kom jo ikke hjem før 23.. De joggeskoene mine jeg har på jobb var så skitne så jeg måtte vaske dem og jeg hadde selvfølgelig glemt dem.. SÅ måtte ha på med tynne ballerinasko, og det er ikke deilig etterosm jeg står og går på betonggulv i 8-9 timer. Jeg hadde så utrolig vondt i beina, og egentlig hele kroppen etterpå. Aldri mer! Tror jeg begynner å bli forkjøla/småsyk eller veldig allergisk. Det er nok et blanding for jeg klør i nesa og er tett i nesa. Jeg nyser hele tiden og jeg har forkjøla-hodevondt. Håper bare det går over, skal jo jobbe 9 timer resten av uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. mars 2008 #46 Del Skrevet 7. mars 2008 God morgen!! Sovet godt? :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 7. mars 2008 #47 Del Skrevet 7. mars 2008 God morgen!! Sovet godt? :søvn: Overhodet ikke Fikk ikke sove før lenge og har småvåknet gjennom hele natten.. Skulle jo selvsagt tidlig på jobb i dag Heldigvis har det ikke vært texas så jeg kunne dra når jeg faktisk skal dra Har egentlig surret i hele dag. Henta HM-pakka mi i dag og beholder alt utenom shortesn og en blomstrete bluse. Fatter ikke hvorfor jeg bestilte det egentlig, men resten var veldig fint Har også kjøpt Jakke og cardigan fra Vero Moda Veldig fornøyd! :-D Fikk svar på den siste oppgaven i morgen, men er så trøtt nå så skriver mer i morgen Til alle dagbok lesere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 7. mars 2008 #48 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei! Har ledd litt inni meg en stund nå av det geniale nicket ditt! Så da tenkte jeg det var på tide med et besøk i dagboken din. Utrolig fin jakke du har kjøpt deg. Er på jakt etter en lignende jakke selv. Må muligens ta meg en tur på Vero Moda i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 8. mars 2008 #49 Del Skrevet 8. mars 2008 Hei Hei Marihan Flaks at jeg ikke tar meg nær av at du ler av mitt veldig seriøse og nøye gjennomtekt nick Er ganske fornøyd med det, passer meg fint Du burde absolutt ta deg en turr innom Vero Moda De har masse fint der! Tar en dagbokrunde i morgen etter jobb, er igjen for trøtt. Venter bare på sambissen skal komme opp å dade med meg Gudd nait ænd slip tait, dåont lett stearinpikken teik a bait Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 9. mars 2008 #50 Del Skrevet 9. mars 2008 dade med deg? enten er jeg en liten koffert.. ellers ja.. hoho! Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mars 2008 #51 Del Skrevet 9. mars 2008 Liker klærne du har bestilt deg. God smak har du.... Ønsker deg ellers en god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 9. mars 2008 #52 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei Hei Marihan Flaks at jeg ikke tar meg nær av at du ler av mitt veldig seriøse og nøye gjennomtekt nick Er ganske fornøyd med det, passer meg fint Godt du ikke tok deg nær av det For det var absolutt ikke negativt ment! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 9. mars 2008 #53 Del Skrevet 9. mars 2008 Envy: Sove mener jeg din pervo MarianneE: Takk :-D Begynner endelig å få en mer voksen stil, og en stil som er meg og ikke en blanding av alt rart.. -- Nå er det deilig med et par dager fri Har jobbet 9 timer i seks dager nå. Og når du går og står hele dagen og stresse for å gjøre kundene fornøyde osvosv. Så er det veldig slitsomt! Skal vi se, hvor skal jeg begynne.. Jeg fikk ikke rommet i bofelleskapet Men det visste jeg jo.. Jeg får jo aldri sånn, og etterpå tenker jeg alltid hva jeg gjorde som fikk dem til å velge meg bort.. Typsik, men jeg blir alltid skuffa så jeg var jo forberedt på det. Tror jeg skal drøye utflyttinga litt så jeg kan få spart opp noen penger, og jeg vil heller ikke bo i ei rønne. Jeg følte det var noe mer jeg skulle fortelle, menmen.. Nå er jeg snart nødt til å rydde rommet før alle klærne vokser ut av veggene. Håper jeg får mange hentelapper i morgen siden jeg venter på 5 pakker til. Har bestilt Helena rubenstein concealer (denne bestilte jeg sist for over et år siden, så den er drøy!), sølvshampoo, shampoo, balsam, krem og rens Det er jo ikke for ingenting jeg er kjendis på posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 9. mars 2008 #54 Del Skrevet 9. mars 2008 Husjakt er stress! Bare rønner og skur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 9. mars 2008 #55 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg var å så på et rom, og jeg skjønner ikke at folk betaler for å bo der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 9. mars 2008 #56 Del Skrevet 9. mars 2008 heihei, bare innom og titter litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 9. mars 2008 #57 Del Skrevet 9. mars 2008 haha det med vask som er på finn.no? Eller kanskje det med kun plass til en pult? Ringte på en annonse i dag, men fyren i den andre enden snakka jo så vidt norsk, så jeg sa jeg ringer igjen på tirsdag. Trodde han ja, jeg vil ikke bo hos noen som ikke forstår meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 9. mars 2008 #58 Del Skrevet 9. mars 2008 Hehe, ok. Jeg håper på et lite rush av boliger når skoleåret tar slutt. Så kan vi rane rommene før de andre studentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mars 2008 #59 Del Skrevet 10. mars 2008 MarianneE: Takk :-D Begynner endelig å få en mer voksen stil, og en stil som er meg og ikke en blanding av alt rart.. Skjønner hva du mener. Alle kommer til et punkt hvor vi må se oss i speilet og se vår egentlige alder og få en stil som passer inn. Som regel er det helt OK og oppdage. Lykke til med flytte/ikke flytte- et vrient valg, men det ender som regel opp med det rette valget uansett. Ha en fin dag, pikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 10. mars 2008 #60 Del Skrevet 10. mars 2008 Skjønner hva du mener. Alle kommer til et punkt hvor vi må se oss i speilet og se vår egentlige alder og få en stil som passer inn. Som regel er det helt OK og oppdage. Lykke til med flytte/ikke flytte- et vrient valg, men det ender som regel opp med det rette valget uansett. Ha en fin dag, pikken! Enig, men til nå har jo jeg vært en "beibi". Jeg er jo tross alt bare 20 Og at jeg nå begynner å finne min stil, og bli kjent med meg selv er bare bra syntes jeg. Jeg er lei av å være den forvirra jenta som ikke kjenner seg selv, og som dermed gjør de samme feilene om igjen og om igjen. --- Det er deilig med "helg". Ettersom mandag og tirsdag er min helg så er det deilig å bare slappe av. Har sett nesten hele sesong 3 av sex and the city siden i går kveld Skal hente et par pakker på posten senere, og så må jeg skisse litt til web-porteføljen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå