Gå til innhold

Stearinpikkens andre hjem

Gjest Stearinpikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stearinpikken

Nå er det lenge side jeg har skrevet noe her.. Nesten så jeg ikke husker noe engang. Skal liksom oppsummere Juli :fnise:

Det har ikke stått stille og mellom jobbøktene har det vært dritfete jobbfester, morro dager i huset, en av gutta som har blitt forelska i meg, eksen som "leker" med eksen sin osvosvosv.. DRAMA!

2.juli var det jobbfest. Jeg ELSKER jobbfester :-D 40 stk hiver innpå gratis mat og alkohol :-D Min sjef og jeg var de første som kom og de siste som gikk :fnise: Først var jeg på vors hos den andre sjefen min og så var det rett ned til restauranten. Utrolig mange nye folk! Det var skikkelig bra fyll, for jeg ble perfekt full og bare godt humør! Vi sang og hadde det dritgøy til 7 om morgenen. Da gikk jeg og sjefen min opp til vår restaurant for å sove på madrasser i ganga :fnise: Fikk ikke sove, men det var likegreit for vi begynte jo på jobb kl.9 :sjenert: Vi hadde ikke stemme igjen. Det som var sykt ekkelt var at jeg besvimte for første gang. Jeg sto opp fort rett i sola. Alt ble svart og jeg smalt bakover rett i veggen. Der lå jeg på tvers i ganga i flere minutter med beina opp etter veggen med kul i hodet. Det var utrolig ekkelt!

Utenom jobb, så har jeg gode dager i huset her.. Jeg har fått gode venner her! Nå er rommene fulle her, så vi er 8 stk som bor her nå. Det høres sinnsykt ut, men det merkes ikke. Halvparten er aldri hjemme og de andre er bare på rommet nesten. Så det er egentlig meg og 2 til som går mye sammen og tuller rundt i stua. Lekeslossing er gøy, spes når jeg vinner, EID :fnise:

Jeg har sett mye film i det siste, og det er digg. Jeg som aldri har klart å se film. Jeg har fått veldig god kontakt med en av guttene :) Vi går ut å spiser, går på kino osv.. Han er så skjønn, utrolig fet kar. Det som er at jeg tror han er forelsket i meg.. :sjenert: Eller ikke forelsket, men liker meg på en sånn måte. Det er koselig egentlig, for når vi ser film ligger vi i sofaen og koser. Jeg savner det så og det er så deilig. Men tror det er litt dumt egentlig?

Han har også sovet i senga mi, fordi så fim der, og så sovnet vi.. Litt flaut egentlig :klø:

Det har også blitt mye festing og drikking! Det er gøøøøy :-D

På onsdag flyttet det inn en ny fyr, fet kar. På torsdagen gikk vi 3 ut og drakk. Det var gøy, og han nye var skikkelig god til å danse! Jeg ble full og jeg tøsen meg skikkelig :( Jeg kysset han ene i huset et par ganger, ikke tunge da. Men likevel. Også et smask til han nye og en på dansegulvet. HVA FAEN?!? Dust jeg er.

Det dumme var at jeg hadde vært på jobb hele dagen og jeg hadde glemt å spise så da vi skulle ta taxi hjem smalt det skikkelig og jeg ble driiiiitfull og klarte ingenting. Det var nesten som om noen hadde puttet noe oppi drikken min. taxien måtte bråbremse i tunnelen for jeg måtte spy og gutta måtte hjelpe meg å gå hjem.. Det var så ekkelt! Og flaut.

Jeg føler meg fortsatt hatet på jobb. Føler jeg er så masete :(

Men jeg blir så irritert når folk på jobb ikke holder plassene sine. Kundene kommer som regel samtidig, og når plutselig sjåføren tar bestilling av bort uten å si ifra til servitøren og dem byttet roller blit det bare kaos. Jeg sier hele tiden at de skal holde sine plasser, for da går det bra. Men de gjør motsatt og det blir kaos og jeg må mase igjen. Jeg vil ikke de skal gå hjem å tenke at jeg bare er ei masete drittkjerring, men jeg vil dem skal gå hjem å tenkte at i dag gikk det skikkelig bra! De skal jo ikke gjøre det fordi jeg sier det, men fordi det er det som funker best! Og jeg blir så lei meg, for alt jeg sier er glemt sekundet etterpå! aaarg!

Nå har jeg forresten fri ei uke, den skal jeg bruke på å gjøre ferdig eksamen :sjenert: Ja vet, jeg er forrtsatt ikke ferdig. Men skal prøve å gjøre mest mulig. Heldigvis er det regn :fnise:

Jeg var også på poliklinikken igjen i går. Jeg ble skikkelig skuffet. Han sier at på bakgrunn at testen jeg tok, så vil han si at jeg ikke har ad/hd. Men han skulle sende meg til habilitetsetaten tror jeg det hette, for han sa at noe var det og at jeg ikke kunne ha det sånn. Som plaster på såret var jeg iallefall veldig begavet :) Normal iq er på rundt 100 og jeg har 114. Og på utførelse var det 124. Så det hjalp jo. Men det var på det bakgrunn av at om jeg hadde hatt ad/hd ville jeg brukt lengere tid på oppgavene tror jeg det var.. Jaja, jeg er iallefall begaven :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vonde kul! :kose:

Digge gutter :kline::Nikke:

Slutty :fy_fy::hoho:

Dumme mennesker på jobben :flekke:

Kuuuule fester :danser:

Dagen derpå :spy:

IQ-test :pls: (altså at jeg tilber deg ;) )

Ferie :juhu:

-----------------------------------------------------------

Leste alt jeg (applaus for Serenity)

Bah, kjenner igjen sånne tester (også blitt sjekket for ad/hd, dysleksi osv fordi de måtte finne ut av hvorfor jeg var deprimert og skulket skolen) De er alltid så dumme slike tester! Spesielt legene som tar testen med deg! Merker vel på folk om de har en iq på over 130 og kan skrive (nogenlunde) riktig (har tatt så mange tester, og alle er litt forskjellige, spørs litt om det er engelsk eller norsk det går i... Av en eller annen merkelig grunn gjør jeg det alltid bedre på engelsk)...

Nei... Jeg kan ikke fordra slike tester! De drar folk over en kam! De kan jo ikke vite om du har ad/hd kun ved å ta en dum IQ-test, de må jo nesten SNAKKE med deg, og faktisk finne litt ut av hvem du er også!

Anyway....

Ikke sint nå mer :P

Deilig med ferie Pikken! Misunner deg grenseløst! Godt å ha deg tilbake igjen da ;) Savnet deg!

Kosemoseoverdose!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Applaus for serenity :klappe:

De drar ikke alle over en kam, det er ikke mitt inntrykk.. Det er derfor jeg blir sendt videre fordi han vet om andre som er bedre til dette enn han psykologen jeg var hos. Han merker det jo på meg, og vil gjerne hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det da;) Er nok bare den ene personen jeg tenker på... Idiotdame! Håper de finner ut av det, er så dumt å gå rundt og lure, mye bedre å heller få vite hva som skjer også evt finne ut av det!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg leste også hele innlegget! :hoppe:

skjønner du har hatt ditt å stri med i det siste ja, men det virker jo som du koser deg om dagen også :)

gleder du deg til å dra på folkehøgskole da? kan jo ikke være så lenge igjen nå? :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg både gruer meg og gleder meg.. Jeg har iallefall masse ting og ordne først.. Jeg må skaffe meg analogt speilreflekskamera, bærbar mac og et sted å bo mellom 15.aug og 23 august.. Til slutt må jeg ha masse "småting" som støvler vindtett jakke og bukse osv. til turen i Jotunheimen.. :)

Jeg må bare bli kastet inn i det!

Wow, jeg har lagt inn bilder på FB :fnise: Det tok tid ja ;P

Svensken har kontaktet meg et par ganger også på meldingen og msn.. Vi snakket litt da. Han har også lagt igjen mange meldinger på msn, men jeg har ikke vært der, så har ikke svart. Han kaller min sin norske brud :hoho:

Jeg har så sykt lyst til å reise til Amsterdam! Men jeg har ikke penger.. Egentlig vil jeg bare reise bort, men Amsterdam virker så koselig.. Har lyst til å dra på Sensation :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal du gå på folkehøgskole henne?

Har hatt et slikt år jeg og, det var helt supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg skal gå på Sogndal FHS, skal studere fotokunst!

Har aldri vært der, men på bildene er det sykt idyllisk å fint! Gleder meg, og alle inkludert meg selv sier det er perfekt for meg dette året. Jeg trenger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg blir så irritert når folk på jobb ikke holder plassene sine. Kundene kommer som regel samtidig,

:nei: fyfy! på resaturantspråket heter det gjestene vetu ;) Haha, fikk reprimande selv på jobben her om dagen for å kalle de kunder shø..

menneh.. bedre sent enn aldri da, nå har jeg lest hele innlegget og mere til oxo :-D Det høres ut som livet ditt er skikkelig deilig og innholdsrikt for tiden, herregud, hadde vi bodd i samme by hadde vi vært bestiser :hoho: Kjenner meg så igjen når du skriver!

Herlig at alle du bor med er så bra folk da, da er det jo bare greit å bo i kollektiv :jepp:

..og lykke til med piercingen i morgen ;) Har du no piercing fra før? Jeg kan love deg at du har en grufull opplevelse i vente! Jeg syntes hvertfall det var forferdelig :sjenert: Men jeg hadde i leppa da.. kan forsåvidt ikke forestille meg at nippeln er så mye diggere å ta hull i men XD thihi, den som våger vinner :-D Eller no.. omg envy er trøtt og surrer og lager langt rart innlegg i dagboka di :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken

Jeg er en pingle med sånn egentlig og jeg har ingen piercinger fra før.. Jeg skal med ei veninne som har i begge og hun syntes ikke det gjorde vondt.. Men hun er ikke meg :sjenert:

Men syntes det er stilig jeg :-D

Huseieren er så utrolig dustete i huet! Han gjør alltid det han sier han ikke skal gjøre osv. Han tar seg så til rette inne hos oss og jeg blir forbannet!

Eks1: Han har plutselig bare stått i stua vår fordi han skulle visst måle hvor lang ved han kunne lage til peisen.. Hva faen?

Eks2: Han ringte til meg og sa at holdt på å rydde i ganga vår og lurte på hva som var midt.. Det som var midt skulle han visst bare sette inn på rommet mitt. Resten som stod i ganga kasta han, stakkars han som var på ferie sier jeg bare.. For det første så kan han ikke bare gå inn på rommet mitt, han skjønte ikke det problemet. For det andre: Hva faen gjør han i ganga vår? Det er jo ikke hans problem!

Eks3: Da jeg sto opp i går holdt han på å avrime fryseren. Det som det ikke stod navn på hadde han kastet! Jeg hadde bare en is, men jeg hadde nettopp kjøpt den. Problemet er heller ikke det jævla isen, men at han kaster ting som ikke er hans! Han var jo her kjempelenge og styret rundt, og bablet om at hvis han ikke gjorde det så ville fryseren bli ødelagt. Og uansett, han kan jo ikke bare kaste ting.. Han gikk å kikket i kjøleskapene for å sjekke at alle hadde merket hyllene sine. Jeg har ikke gjort det enda, men det er jo faaen ikke opp til han. Jeg trenger ikke gjøre det om jeg ikke vil.

Det er som en forelder som går å sjekke om vi har det ryddig osv. Vi har sagt det til han mange ganger, og de har også tatt det opp mange ganger før jeg flyttet inn.. Han har jo sagt selv at han ikke har noe å gjøre bak vår dør!

Han er en jævla dritt, og han tar det ikke til seg. Hva vi gjør har ikke han noen ting med. :kjefte: :kjefte: :regler::rope::sinna: :sinna: :kjempesinna: :slåss: :kjempesinna: :slåss:

Sånn en liten ekstra ting så fikk vi husregler da vi flyttet inn. Blandt dem fra en regel i stor skrift: All form for ulovlig nedlasting er helt forbudt. Vittig at jeg da fant huseierens limewire tunes i itunes lista mi.. Drittsekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

husverten har vel virkelig ikke lov til det der? er ikke det trakassering da? :sinna:

Hadde blitt ganske forbanna jeg og ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

skada husvert!! Som sagt, våre er bare trampeskada hoho! De labber fram og tilbake og hopper opp og ned og løper og stopper aldri§! Du får høre de i morra hvis du vil opp! :-D

Haha ja jeg er sado i puppan, jeg kan være din moralske støtte ;-D

Nå er det lasagne ;D LISWUAGHE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Ja, jeg vil jo se hvordan dere har det :-D Det er jo uansett umulig å snakke med deg på telefonen :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sativa
For et forvirrende langt innlegg.. Gratulerer om du har gidder å lese hele :fnise:

Jeg gadd :-)

Jeg synes ikke det var forvirrende, men morsomt og interessant :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...