Gjest Stearinpikken Skrevet 13. mai 2008 #221 Del Skrevet 13. mai 2008 Så klart :-D er du også en KGér i ny drakt? Lurer på hvem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 14. mai 2008 #222 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Endret 14. mai 2008 av Stearinpikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. mai 2008 #223 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Oi, dette er mitt innlegg nummer 666 ( ) Endret 15. mai 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 18. mai 2008 #224 Del Skrevet 18. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. mai 2008 #225 Del Skrevet 18. mai 2008 Stearinpikkeeeeeeen!!!?? Er det liv i deg? hatt en fin 17. mai? til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 18. mai 2008 #226 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg orker ikke fortelle alt som har skjedd den siste uka nå.. Jobbet, fikset bilen, vært med svensken, jobbet, vært med F, Jobbet, vært med svensken, løyet for F, jobb, fylla, gjorde en dum ting, jobb, fylla, jobb.. Jeg er fucka i huet.. Jeg knasker ritalin fra min bror, og det hjelper sykt. Jeg vet jeg ikke har lov, men jeg føler meg så normal.. Jeg var servitør på 17.mai på det mest travle stedet i hele byen, og jeg er utslitt.. Gi meg fri og medmenneskelige tanker tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. mai 2008 #227 Del Skrevet 18. mai 2008 Huff da, kjære deg! Skal ikke spørre og grave, håper du får ordnet opp i alt dette rotet, det gjelder bare å få tenkt gjennom ting vettu! Håper virkelig ting ordner seg for deg når du får sortert alt, i mellomtiden sender jeg varme tanker og en stor, god fra envys hule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. mai 2008 #228 Del Skrevet 18. mai 2008 Huff. Jeg håper du får hvilt, tenkt, hvilt litt mer og tenkt litt mer. Det meste ordner seg tilslutt, men kan være veldig vanskelig.. En god klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 19. mai 2008 #229 Del Skrevet 19. mai 2008 Heia! Tenkte å legge igjen et fotspor... Hmm...vanskelig dilemma... Husk at du er ung da, mye å lære og mye å oppleve (altså med andre ord, MANGE, MANGE dumme ting å gjøre). Kanskje dere skulle tatt en liten pause? Ikke godt å gå rundt med vonde gnaginger i magen Elsket forresten den kjolen din fra Cubus! Den var kjempehappy! De har egentlig mye fint på Cubus nå Også så skjønner kattunger, husker da min fortsatt var liten og skjønn, nå er han bare stor og bortskjemt:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 19. mai 2008 #230 Del Skrevet 19. mai 2008 Gode ting: -Kattungene har åpnet øynene og er supersøte -Jeg har fått masse fine kjoler -Jeg har fått et liv, ... i helgene -F hadde kjøpte søte ballerina polkadotsko til meg og laget søtt brev til meg -F kom hjem Dumme ting: -Det ser ut som et helvete her -Mama-cat er elendig til å gå på do -Jeg har lyvd for F -Jeg har gått sammen med svensken 2 ganger bak hans rygg -Jeg hadde nesten sex med en som bor i huset her på fredag -Jeg syntes synd på han fordi jeg er dum og full -Jeg er har 71 kroner å leve på frem til månedskifte -Jeg får ikke gjort en dritt -Jeg tenker mer på svensken enn på F -Jeg ble ikke superhappy når F kom hjem -Jeg er så fordømt likegyldig til alt -Ritalinet virket ikke så godt som jeg trodde det skulle, dermed kommer livet mitt til å gå til helvete. Føler jeg har glemt noe nå og det har jeg sikkert også.. Livet mitt går ikke så bra nå. Jeg klarer ikke fungere i hodet mitt som er et kaos, dermed blir jobben kaos og jeg får pes. Jeg hater å få pes og tar det alltid opp i verste mening som gjør at jeg blir muggen. Og en muggen ansatt vil man ikke ha. Jeg har bare brukt penger denne mnd så jeg ikke har noe igjen, jeg fikk også feriepengene. Hva har jeg brukt dem på? Jeg tror ikke jeg elsker F lengere, men han er dritforelska i meg og elsker meg dødshøyt. Det gjør at jeg blir kjempelei meg. Meg å svensken har gått turer, og sittet på en brygge. Han kysset meg på halsen, klemte meg. Det var så deilig å kjenne kribling igjen. Han tenkte ikke på kjæresten sin når han var med meg og jeg tenke ikke på F heller.. Det er så stygt gjort. Jeg er veldig gla i F og han er jo verdens snilleste, og han fortjener ikke dette. Likevel vil jeg ikke miste han. På Fredag var jeg ute med de som bor i huset her. Jeg danset mye med han ene og da vi alle kom hjem gode å fulle var han oppe i min leilighet. Vi lå i samme seng og fåør jeg visste ordet av det hadde jeg ikke noe på overkroppen. Han kysset puppene mine, men så kom tankene mine frem og jeg sa dette går ikke.. Har ikke sett han siden.. 17.mai ble dermed en litt rar dag.. Jeg lå hjemme hele dagen helt il jeg skulle på jobb.. Det var da jeg knabbet med meg Ritalin og det fungerte utmerket.. Etterpå har jeg blitt deppa og når jeg tok det igjen så banken hjertet mitt fort og jeg fikk en ubehagelig følelse av anger og dårlig samvittighet, etter dette har det gått rett nedover.. Jeg er virkelig et fucka menneske og jeg er glad jeg skal til psykologen på poliklinikken på Fredag.. Da skal jeg ta den testen. Herregud, jeg er rådvill og jeg er bare kaos og fanteri. Stearintøsa med problemer. Men til slutt så var det veldig deilig å klamme på F når jeg kom hjem. men er usikker på om det er fordi jeg har en å klemme på, eller fordi det er han. Jeg vil ikke ta pause, jeg vil ikke miste han. tenk om jeg mister han for alltid :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. mai 2008 #231 Del Skrevet 20. mai 2008 Innom i natten med en god klem til deg jeg Stearinpikken! Jeg kjenner meg veldig igjen og skjønner at du går igjennom en innmari vanskelig periode nå! Jeg må virkelig si, selv om jeg ikke liker å si det, men fra mitt ståsted ser det ikke ut som du og F har det særlig bra, og jeg vat hva jeg ville tatt motet til meg å gjort om jeg var deg. Husk at du lurer F oxo ved å late som du fremdeles har følelser for han. Om du mister han for alltid var det meningen at det skulle bli slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. mai 2008 #232 Del Skrevet 20. mai 2008 Rekker ikke skrive mer nå, ville hvertfall bare gi deg en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 20. mai 2008 #233 Del Skrevet 20. mai 2008 Huff ser ting ikke går så fett for tiden nå Men tenk det kunne vært verre, og at du heller burde kutte ut svensken helt før det går så galt, og legge alt bak deg og fikse opp med F. Det syns jeg! Tror dere hadde hatt godt av en liten ferie sammen når dere får tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 20. mai 2008 #234 Del Skrevet 20. mai 2008 Men jeg har ikke lyst til å kutte ut svensken.. Han reiste hjem nå i over 2 uker, så da kan jeg forsøke å gjøre andre ting. Jeg vil gjerne ta en ferie med F, men vi har ikke penger Må ta det i sommer siden han mest sannsynlig begynner på skolen i høst. Alt er bare mongo, så nå prøver jeg iallefall å trylle leiligheten her om til et rent og fint hjem, så kan ejg ta resten senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. mai 2008 #235 Del Skrevet 20. mai 2008 jeg tror det er viktig å bruke disse 2 ukene mens svensken er borte til å sortere følelsene dine jeg! bare husk at uansett om det blir slutt mellom deg og F er det ikke sikkert du og svensken blir sammen, og du kan ikke fortsette å treffe svensken bak F sin rygg.. så i alle tilfeller er det viktige momenter du må huske på. Det viktigste er at du skal ha det bra, og at F skal ha det bra! og som nevnt tidligere er det ikke bra for F at du er i et "samvittighetsforhold" med han altså.. Om dere skal fortsette å være sammen er det derfor viktig at du finner tilbake til følelsene dine for han, så dere må passe på å tilbringe tid sammen og finne på morsomme ting. Ikka bare sitt hjemme å glan inn i tv'en, kom dere ut sammen! Stor klem til deg stearinpikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 20. mai 2008 #236 Del Skrevet 20. mai 2008 Helt Enig Envy.. Hadde en lang sytesamtale med milkyway på msn i stad som hjalp. Og vet jeg må bruke disse 2 ukene godt. Jeg vil heller ikke bli sammen med svensken, han passer best som snik. Han har også samboer i sverige, de har vært sammen i 3,5 år.. Som om jeg hadde blitt sammen med han hadde vi møtt på store tillitsproblemer. Nå er det nesten ryddig å fint her, så om jeg får alt på stell så kan jeg begynne med tankene mine.. Noen ideer til hva vi kan finne på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 20. mai 2008 #237 Del Skrevet 20. mai 2008 på Stearinpikken Hmm, dere hadde litt lite penger eller? Piknik er jo kjempedeilig da! Ta med en frisbee og noe god mat/drikke Ellers er Serenity og J glad i skogsturer med påfølgende Særlig hvis dere tar en telttur og lager pinnebrød! Det er lov å være usikker og gjøre litt dumme ting iblant, men du bør nok være ærlig med F (ikke akkurat hva du har gjort) og si at du ikke vet helt hva du føler lenger. Han fortjener å få vite hva som skjer med deg! Kanskje det hjelper å prate sammen, enten så finner du ut at dette ikke går lenger eller så finner du ut at du vil satse mer Isbaren rett ved Karl Johan er jo dødsgod og ikke så dyr heller, også ta en spaserstur på Akerhus Festning. Kosemoseoverdose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 20. mai 2008 #238 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg bor i Kr.sand så det er litt bøst å dra til Oslo for å kjøpe is Vi har snakket om det, så han vet hva jeg føler. det må nok bare gå litt tid, men jeg er så jævla utålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 20. mai 2008 #239 Del Skrevet 20. mai 2008 Sjokoladeisen i første etasje på Sørlandsenteret (den dyre versjonen) er jo himmelsk da! J kjører gjerne en omvei bare for å få den isen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 20. mai 2008 #240 Del Skrevet 20. mai 2008 1.etasje sier meg ingenting lengere :-D De bygger jo ut som bare det, og hvis det er isbare under rulletrappa du mener så er det en enorm ultra butikk der nå.. Jeg kjenner meg osm snaut igjen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå