Gjest Stearinpikken Skrevet 30. april 2008 #161 Del Skrevet 30. april 2008 Thænks.. Håper ikke jeg blir helt lamma i trynet for jeg skal rett på jobb etterpå Heldigvis er jeg sjåfør da.. Herregud, kattan har hatt "rænnedrede"... Utenfor dassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. mai 2008 #162 Del Skrevet 1. mai 2008 Vræææl! Tannlege At du ikke har vært på kg etter tannlege besøket er urovkkende! håper du overlevde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 1. mai 2008 #163 Del Skrevet 1. mai 2008 Ja, jeg overlevde Jeg har funnet ut at jeg ikke er kjemperedd for tannlegen lengere! Jeg syntes også det er vondere med den kalde lufta eller vannet eller hva hun nå spyler på enn å bore. Hun fiksa 3 hull og i morgen tidlig skal jeg fikse 4 De er bittesmå, men så flaut å ha så mange jaja, da blir ejg ferdig med det, og dette er siste gang jeg er før jeg må betale full pris. Hadde besøk av F i går og jeg overtalte han til å sove hos meg Han er så skjønn Ellers har jeg vært på jobb i dag. Det klikka helt og det var dritmye å gjøre! Jeg skulle også på en visning i dag, men dreit i den da jeg fant ut at den var naboen til pappa.. Husnummerene var jo kjempelang i fra hverandre, så ejg trodde det gikk greit.. Men jeg flytter faen ikke i huset ved siden av! En annen leiliget jeg var å så på fikk jeg heller ikke. Et familiemedlemm skulle visst flytte inn, så det ble "avlyst". Helvete, jeg kjenne jeg blir nesten litt stressa nå selv om det er halvannen mnd til jeg skal flytte. . Så skal jeg kjøpe meg ny seng i morra :-D superbossen mente at lønna kom da, så da skal jeg kjøpe digg seng som er stor så F kan sove hos meg oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 2. mai 2008 #164 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Så bra det gikk bra hos tannlegen! Går du på sentraltannklinikken i byen eller? Kjenner til det med "rænnedrede" (eller "sprutbæsj" som samboeren min kaller det) Tequila presterer alltid å gjøre det på kjøkkenet av alle steder ( yummy ) God helg da, Stearinpikken Så får F hjelpe deg med å innvie senga Endret 2. mai 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 2. mai 2008 #165 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg går på sentraltannklinikken ja. Selv om tannlegen ikke er så flink i norsk er hun veldig hyggelig og flink Samme med hjelperen som var der i dag. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med katten. Hun er elendig til å gå på do fordi sanda er overalt, og hun graver konstant. Jeg har brukt så mye kattesand mens hun har vært her at det er helt vilt. Jeg skal snakke med DB-Dama i dag eller i morgen for å se -- Nå har jeg nettopp kommet fra tannlegen igjen og er glad jeg er ferdig med det Like greit siden jeg har rabatt i hele år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mai 2008 #166 Del Skrevet 2. mai 2008 Deilig å være ferdig med tannlegen!! Håper du får en fin helg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 2. mai 2008 #167 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Det er veldig deilig! Helga blir så som så ettersom jeg må ta 2 lange sene vakter Det er egentlig ikke så galt i å jobbe annehver helg, men jeg blir så provosert over andre. Har ei bekjent som jobber 3 hver lørdag, og for litt siden var det en del syke så hun måtte jobbe en del extra. Hun var skikkelig muggen i humøret fordi hun mått jobbe 2 lørdager på rad Uffameg, stakkars hun liksom.. De stenger uansett kl.18 på lørdager.. Jeg derimot jobber annerhver helg både lørdag og søndag. Vi stenger dessuten kl22 og det er ikke sikkert jeg blir ferdig til da engang.. Merker jeg blir irritert når folk klager for så lite.. Dagens utblåsning Endret 2. mai 2008 av Stearinpikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 2. mai 2008 #168 Del Skrevet 2. mai 2008 Vet ikke hvor gammel katten er, men forstod det sånn at det ikke er en liten unge. Et triks som jeg har brukt på flere grisete katter, er at når jeg ser den er i ferd med å tisse eller drite på et ulovlig sted, så tar jeg den i nakkeskinnet og sier NEI! FY! og løfter den opp i doen sin. Det har funket for meg ihvertfall. Men hvem vet, mulig puselusen har litt fine vaner, og stiller store krav til doen og sandet. At hun vil ha helt ren sand hele tiden osv. Og det er jo ganske vanskelig å følge opp hele tiden for oss mennesker. Lykke til med krigen mot bæsjen, og leilighetsjakten. God Helg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 2. mai 2008 #169 Del Skrevet 2. mai 2008 Det er i doen å driter, men har litt problemer til å ha ræva innforbi kanten ser det ut som .. DEILIGE DEILIG SENG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mai 2008 #170 Del Skrevet 3. mai 2008 DEILIGE DEILIG SENG :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 4. mai 2008 #171 Del Skrevet 4. mai 2008 Kjipt med en katt som ikke greier å holde rævva innafor kanten på doen da.. Men deilig med ny seng! Håper du er fornøyd med den! Og har hatt en fin helg, selvom du har hatt to senvakter. Another day, another dollar sier nå bare jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 4. mai 2008 #172 Del Skrevet 4. mai 2008 Herregud! Har jeg gjort noe dumt? Nei, jo, nei, jo.. Egentlig ikke, men det kan virke sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 4. mai 2008 #173 Del Skrevet 4. mai 2008 OK! Det er bare å begynne.. På fredag sov F hos meg i min nye seng. Det var kjempedeilig å ha ny god seng og ligge inntil han. Vi hadde koselig frokost på lørsdag og å gikk han. Har ikke sett han siden. Så dro jeg på jobb, rævva kjedelig det var der. Hehe, jeg hadde ei ny på opplæring, men jeg dreit meg som faen. Jeg hadde misforstått hva hun hette så jeg har gått å snakket til henne ved et navn hun ikke hette. Men hun sa jo ikke noe, herregud å jeg dreit meg Så når jeg var ferdig på jobb så dro jeg rett til ei veninne. Vi skulle nemlig ut på byen. Jess folkens, stearinpikken har et liv! Og det beste er at jeg fikk bytte bort søndagsvakta mi Vi drakk og sminket oss hjemme hos henne først før vi gikk ut. Men siden jeg ikke var ferdig på jobb før 2300 så kom vi jo litt sent i gang.. Dro på et utested og møtte et par folk, så møtte vi et par svensker. De spanderte drikke og han ene bare dro meg med på dansegulvet og der var vi til lyset gikk på. Det er sinnsykt gøy, og jeg hadde drukket akkurat nok til at humøret var på topp og jeg hadde det dritgøy :-D Jeg elsker å danse på byen, og heldigvis var ikke dansegulvet stappet heller.. Det høres jo nesten ut som jeg aldri har vært på byen før, men jeg husker faktisk ikke sist gang.. Som regel er det også en skuffelse. MEN denne svensken da.. Han var jo ikke så fin, men han var skjønn i ansiktet og han var gøy å danse med! Tingen var at jeg gav han nummeret mitt Og vi danset litt sånn.. hm.. "jeg er singel"-dans.. Litt tett på da, og vet at hadde jeg sett F danse sånn med ei hadde jeg blitt lei meg.. Huff Men det var o bare for gøy uansett, selv om det er en dårlig unnskylding. Så skulle de på å nachspiel, men det var så langt unna at det gadd jeg ikke.. Så fant jeg veninna mi igjen og hun hadde møtt en annen fyr som jeg igjen begynte å danse med, ikke sånn tøsete, men bare gøy. Han visste om et nachspiel, men plutselig visste han ikke. Det endte med at meg, veninna mi og han skulle på nachspiel til meg.. Men veninne mi gadd ikke likevel så der satt jeg hjemme med en random Eller ikke sånn random, jeg har sett han før og vært på fester med han for mange år siden.. Så vi begynte å drikke litt igjen og snakke og le, og plutselig var klokka 6.. Da ville jeg sove, så da gikk han. Jeg ville jo ikke at han skulle være hos meg å sove. DET hadde vært råtten gjort mot F det.. Men uansett var det dritgøy i går.. Lite problem er at jeg fikk melding av svensken i stad.. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive p.g.a han er nok interresert i noe jeg ikke vil.. Men han var så sexy å danse med. Det høres teit ut, men han var så.. hm.. bestemt på en måte. Vanskelig å forklare, men hysj nå pikken.. Han vet ikke at jeg har type, men jeg kommer til å si at dette vil det ikke komme noe ut av, men hvordan skal jeg si det? Herregud, det høres jo ut som jeg er 12 år.. Jaja.. I dag skal jeg vel slæske litt rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 4. mai 2008 #174 Del Skrevet 4. mai 2008 Oioi, Stearinpikken da Det går for seg på fylla gitt! Menja, jeg tror jeg bare ville oversett mlden fra svensken og slettet nr hans om jeg var deg! hihi.. Kos deg med slækk søndag! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 4. mai 2008 #175 Del Skrevet 4. mai 2008 Men jeg sendte melding en gang.. Han spurte om vi skulle finne på noe senere i "veckan", men det vil jeg jo ikke.. Tingen var jo at jeg var ikke full heller, bare brisen. Jeg var jo bare i kjempehumør uten at ting gikk rundt.. Jeg har ikke lagret nummeret hans, men han har jo mitt.. Det hadde jo vært koselig å møtes på byen igjen da.. NEI, slutt nå! Finn noen andre som kan danse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 5. mai 2008 #176 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg slettet meldingene jeg fikk fra han og de jeg hadde sendt, ferdig med det.. Tror også jeg har fått meg ny "hobby" Nemlig å sitte på sengekanten om kvelden med tekopp i hånda og stirre ut gjennom vinduet. Jeg har jo en fantastisk utsikt og om kveldenså er jo alt mørkt, ser bare konturene av havet og alle lysene på andre siden som blinker. Så kjører danskebåten forbi i det fjerne som ser ut som et lysshow! Det var så deilig å sitte å tenke å se på det -- Jeg sliter litt fortiden med F.. Det er så vondt å tenke på, men vi er liksom bare venner. Og så puler vi en gang i blandt. Det har blitt veldig sånn etter at jeg flyttet ut. Vi ser hverandre så sjeldent/veldig lite. Han sier til meg at han tenker mye på meg og at etter jeg flyttet ut ser han hvor mye han elsker meg og hvor mye jeg betyr for han. Mens jeg ikke kjenner noe og jeg har ingen kribling eller "jeg elsker han så" følelser.. Jeg merker ingenting og vi oppfører oss som venner. Det er så vondt fordi han er det beste som har skjedd meg og vi var jo kjempeforelsket leeenge! Og nå så er han som en venn for meg :cry: Dette er så vanskelig for jeg har aldri opplevd det før og vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Jeg har fortalt han det, men han sier bare at dette finner vi ut av og uansett hva som skjer så vil jeg alltid være glad i deg. . Men han ble ikke lei seg når jeg sa det, han fortsatt bare med å si at vi finner ut av det Jeg vet ikke om jeg savner han eller bare noen jeg kan være sammen med.. Det som er at han er så fantastisk. Han er deilig, utrolig snill, gjør mye for meg, flink til å snakke om ting, behandler meg bra og han er elsker meg av hele sitt hjerte. MEN noe som jeg tenkte over da jeg praktiserte den nye hobyen min var at jeg savner noe intenst. Han er litt kjedelig på den måten og han er alltid bare snill liksom. Det er så teit fordi han er alt en kan ønske seg i en mann og jeg kjenner meg overhode ikke igjen i standard manneproblemer. Jeg merka det når jeg danset med svensken, at F kommer aldri henn til meg å "tar meg med storm". Når vi kysser så kan han ikke finne på og hive meg bakover (sånn at han holder meg fast rett over bakken) og andre ting som vil sett ting i sving. Alt er liksom så forsiktig på en måte.. Jeg kan jo ikke forandre han heller. Men jeg ønsker at han er mer intens av og til. Kanksje derfor jeg alltid var med badboys før.. Derfor har jeg også felt noen tårer hver dag de siste dagene. Jeg vet ikke hva ejg gjør lengere. Vi oppfører oss jo som venner, og jeg har vennefølelser for han :cry: Vi har bestemt oss for å tilbringe mer tid sammen. Gå på date og bare kjærester, håper det hjelper. Endret 5. mai 2008 av Stearinpikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 5. mai 2008 #177 Del Skrevet 5. mai 2008 Nå må jeg snart få rompa i gir om jeg har tenkt til å rekke jobb uten å se ut som en dass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 5. mai 2008 #178 Del Skrevet 5. mai 2008 Ånei! Dette var ikke noe hyggelig lesning Har du sittet å følt det slik lenge eller? Trodde du og F hadde det fint jeg! Det der høres jo akkurat ut som mine tanker rett før bruddet mellom meg og eksen! O det med svensken er liksom bare kronen på verket, du sier jo selv at det ville være hyggelig å møte han igjen? Kanskje ikke forholdet ditt med F står like høyt på prioriteringslisten din lenger? Min eks er en slik forsiktig og snill gutt. En sånn en som blir "kjedelig".. Jeg fant også en annen som tok meg med storm, akkurat den prikken over i'en som jeg trengte. .. men før jeg traff den andre fyren hadde jeg gått å tenkt de tankene du har nå i et halvt år! Det er viktig å tenke nøye igjennom, syns det er kos at dere skal prøve å date litt, det kan jo gi litt ekstra piff tilbake i forholdet! Uansett fortjener du en stor det er virkelig ikke greit å sitte med slike tanker for seg selv dag ut og dag inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. mai 2008 #179 Del Skrevet 5. mai 2008 Klem til deg stearinpikken Tanker er vanskelig og spesielt sånne, men uansett hva så har jeg hørt at det ordner seg til slutt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. mai 2008 #180 Del Skrevet 6. mai 2008 Først Jeg forstår godt hvordan du har det. Har følt set sånn selv til tider, jeg vet at jeg elsker samboeren min, men føler til tider at vi er mer venner enn kjærester. Det har jeg følt de siste ukene og tror litt av det er roten til de kranglene vi har hatt.. Tok det opp med samboer R og han var helt enig noe som gjorde det enklere. Det er hverdagen som har satt inn, og ting blir mer og mer en vanesak. Derfor er det viktig at man kan ta det opp og snakke sammen om det. Tror ideen om å dra litt mer på dater, og bare være kjærester er et veldig godt forslag. Du kan jo overraske med en danmarkstur, eller paris om du har råd hehe.. skaff han fri uten at han vet om det og gi han en skikkelig overraskelse Tror vi overlater det å "ta en med storm" til mennene, og glemmer litt at vi kanskje kan gjøre det selv også. Si akkurat hva du mener til F, fortell hva du ønsker, så er det jo opp til han om han gidder å gjøre det. Du vet, vi kvinner er jo ikke alltid så lette å forstå seg på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå