Gå til innhold

Hvordan traff du din kjære?

Gjest Augustina

Hvor traff du din kjære?  

1 stemme

1. 1. Hvor traff du din kjære?

• Gjennom venner
      17
    • På internett
      16
    • På byn eller fest
      21
    • Kontaktannonse
      0
    • Skole - arbeid - fritidsaktivitet
      29

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Lurer på hvor du traff din kjære?

Hva var det som var spesielt med ham/hun?

Jeg traff min samboer på internett.

Etter en del mailing noen måneder - traff vi hverandre på en restaurant i Bergen.

Det var ikke "kjærlighet med første blikk", men vi traff hverandre igjen og pratet på telefonen mange ganger den uken...

8 dager etter jeg traff ham - visste jeg at dette var mannen i mitt liv...:hjerter:

Dette er nå 2 år siden.

Nå venter vi barn i november og har det veldig fint sammen. :sjarmor:

Klem fra en nysgjerrig Maya30 :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min var i det britiske millitæret,stasjonert på Voss.

Jeg bodde der og studerte.

Traff han på dansegulvet.Jeg snudde meg og så han rett inn i fjeset.Etter det har vi vært i sammen.Det sa bare "klikk" for jeg falt pladask for det voksne,vennlige ansiktet hans og han var en skikkelig sjarmerende gentleman.Flyttet foressten til england bare noen mnd etter det.Og var der i 4 mnd ,så flyttet vi til Norge sammen,og her fikk vi eldste jenten vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Traff han da jeg var 18. På et utested. Som viste seg å være begges stamsted. Vi hadde en greie som varte noen måneder. Så forsvant vi for hverandre.

Traff han igjen da jeg var 26. På samme gamle utestedet :wink: Siden det har vi vært sammen i halvannet år.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg traff min kjære første gang på en fest, der jeg var kjøkkenhjelp. Han irriterte meg så vanvittig den kvelden, men likevel var det ett eller annet ved han jeg ikke kunne glemme. Det gikk over et halvt år før jeg traff han igjen, da på by'n. Han huska meg fra forrige gang, og vi ble sittende og prate hele kvelden...Det var begynnelsen på forholdet vårt - selvom ingen av oss visste det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internet!

ett mycket bra ställe att träffas på. Man är hemma, bekväm och behöver inte tänka på hur man ser ut eller beteer sig. Gott om tid att prata, lära känna människan på andra sidan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff hverandre på videregående. Han gikk et år over meg..... var ikke akkurat kjærlighet ved første blikk, men til slutt falt jeg for den langehåra blonde slasken...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff sambo på et utested jeg vanka masse. Da var jeg 18 år og dritfull og vedda med venninnegjengen om at jeg skulle klare å sjekke dørvakta....Og resten er historie :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ButtHead

Traff min kjæreste på internett. Jeg har fått litt negativ respons på at jeg møtte han via nettet, men her er det visst flere i samme båt, og det er hyggelig å høre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg traff min kjære på internett, på en chattekanal.

Det er snart 4 år siden, og han er noe av det beste som har hendt meg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Det var disse langvarige studiene, da......

Mye sosialt fellesskap førte til at jeg oppdaget at en jeg hadde kjent fra uke 1 var den rette. Nå har vi snart vært sammen i 6 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Alive
Traff sambo på et utested jeg vanka masse. Da var jeg 18 år og dritfull og vedda med venninnegjengen om at jeg skulle klare å sjekke dørvakta....Og resten er historie :hjerte:

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv...faktisk helt likt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang på sommerkurs i korpsbevegelsen, da ble vi så vidt kjent. Kjent nok til at vi fornyet vennskapet da vi plutselig gikk i parallellklasser på videregående. Og resten er historie, som det heter... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmelina

Min kjære traff jeg på en chattekanal på internett.

:lol:

Har oxo fått litt nagativ respons på den. Som at går det ann, man kan ikke bli kjent med noen eller sånn bare med å chatte på nett. Man blir bare rundlurt.

Men vi lurte dem vi og giftet oss i nov. 2002. etter å ha vært sammen i tre og ett halvt år :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Utrolig mange som har funnet hverandre på Internett.

Det var ikke Internett da jeg og mannen møttes, det var i Spania på ferie for mange år siden.

Jeg var på tur med venninner, han med et par kamerater...

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...