Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #1 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg ser TV2 reklamerer for sin fredags"underholdning" for tiden. Men ærlig talt, er dette alt kanalen har å skilte med? Den kjedelige og grimme Haldenseren og den fantasiløse og lite spennende Oslo-mannen Numme jr.? De to småguttene har utspilt sin rolle, tenker jeg. Denne Sturla Berg har sikkert mange bra sider og egenskaper - men har er fullstendig sjarmløs - han viser ikke ekte glede eller kontakt med sitt publikum. Er han fortsatt preget av sin fortid eller hva. Han virker følelesløs og ustabil. TV2, det er lov å se etter nye talanter. Man må ikke bruke det man har for enhver pris bare fordi det er kjent. Kjent er ikke alltid best, det ser vi jo nå denne TV-våren og kanskje også høsten. Det er skremmende at TV2 ikke har større kvalitetsmennesker i sin programlederstall enn dette. Apropo det...hva i all verden gjør Nils-Gunnar Lie i Frokost-TV? Han er den mest intetsigende fyren å ha på en TV-skjerm. Hallo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 20. februar 2008 #2 Del Skrevet 20. februar 2008 Det er jo ikke bare TV2 som skilter med de samme Tv-fjesa om og om igjen. Se på NRK.. Sånn er det. De har gjort en god jobb før, så hvorfor ikke bruke de igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 20. februar 2008 #3 Del Skrevet 20. februar 2008 Kunne ikke vært mer uenig med deg. Jeg syns at Harald og Thomas som duo er det beste som noen gang har vært ¨på tv!!!!Og blir aldri lei dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #4 Del Skrevet 20. februar 2008 De tre nevnte personer er tre trette tryner uten innhold. tomme roboter som casher inn for dårlig innsats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 21. februar 2008 #5 Del Skrevet 21. februar 2008 De har jo Tommy Steine og hun andre fra Skal vi danse.... :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 21. februar 2008 #6 Del Skrevet 21. februar 2008 De har jo Tommy Steine og hun andre fra Skal vi danse.... :-/ :hår: HYYYSSJJJJ!!!! Det trenger vi ikke minne dem om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. februar 2008 #7 Del Skrevet 21. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 21. februar 2008 #8 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Kyrre og Marthe fra Idol og nå Norske talenter...ikke spesielt mye sprut i dem heller. Endring: Det er Marthe hun heter, eller? Endret 21. februar 2008 av caskr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. februar 2008 #9 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja, Marthe Stokkstad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 21. februar 2008 #10 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg elsker Thomas og Harald! De er herlige og burde være programledere for enda mer spør du meg. Men Sturla kan jeg styre meg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 21. februar 2008 #11 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja, Marthe Stokkstad Den dama ser så ekstremt skummel ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Petronella_* Skrevet 22. februar 2008 #12 Del Skrevet 22. februar 2008 Thomas og Harald er direkte slitsomme .. større og større del av programmet skal handle om dem .. Som programledere for såkalte talk-show`s så bør du ha evnen til å la gjestene være hovedpersonene og ikke programlederne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #13 Del Skrevet 23. februar 2008 De har jo Tommy Steine og hun andre fra Skal vi danse.... :-/ Som om de var noe bedre...:-/ Nils-Gunnar Lie og hun Signe i frokost-TV er vel heller ingen schlagere :-/ For å ikke snakke om Farmen-Gaute, liksom :-/ Jeg synes TV2 sliter veldig for tiden med å finne sympatiske, intelligente, morsomme, interessante, kloke, spennende og markant flinke programledere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jenny_* Skrevet 23. februar 2008 #14 Del Skrevet 23. februar 2008 Thomas og Harald er direkte slitsomme .. større og større del av programmet skal handle om dem .. Som programledere for såkalte talk-show`s så bør du ha evnen til å la gjestene være hovedpersonene og ikke programlederne. Det har også jeg syntes en god stund. Det smarte i naturens lov er at de ikke har sjanse til å forbedre seg. Har man først lagt seg på en slik linje kan man ikke hente seg inn igjen. Jeg er møkk lei ansiktene på TV2 og synes det er synd at de tror at dårlig kvalitet er det som casher inn penger. Det stemmer nemlig ikke. Kvalitet er alltid best. Kanskje TV2 bør gjøre noen grep? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #15 Del Skrevet 23. februar 2008 For å ikke snakke om Farmen-Gaute, liksom :-/ Farmen-Gaute bruker jo programleder-rollen som anledning til å sjekke damer han ellers aldri hadde hatt sjangs på. Nå nylig Silje, tidligere var det vel en eller annen Barbro.. Blir nok ikke kvitt Farmen-Gaute så lett nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 23. februar 2008 #16 Del Skrevet 23. februar 2008 Farmen-Gaute bruker jo programleder-rollen som anledning til å sjekke damer han ellers aldri hadde hatt sjangs på. So true...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #17 Del Skrevet 23. februar 2008 Ennå verre: damene biter på... Hvem tenkte at Farmen-Gaute burde være programleder?! Ærlig talt, TV2, skjerp dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. februar 2008 #18 Del Skrevet 26. februar 2008 De verste er nå de på Frokost-Quiz spør du meg.. Det er ikke måte på hvor de overdriver og gestikulerer, og prøver å overtale folk til å ringe inn. Det er så dumt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #19 Del Skrevet 26. februar 2008 De verste er nå de på Frokost-Quiz spør du meg.. Det er ikke måte på hvor de overdriver og gestikulerer, og prøver å overtale folk til å ringe inn. Det er så dumt!! Det er skikkelig pnilig å se på. Jeg blir litt flau på deres vegne, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 26. februar 2008 #20 Del Skrevet 26. februar 2008 Liker nå Senkveld kjempegodt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå