Brukernavn Skrevet 4. juni 2008 #41 Del Skrevet 4. juni 2008 Men det var jo endel som ikke stemte helt, da, syns jeg...... De barna til Gaby var da alt for gamle til at det kun hadde hoppet 5 år fremover....Da burde hun minst ha vært høygravid på slutten av denne sesongen. Samme tenkte jeg. Det var mange ting som ikke stemte i sesongavslutningen, og jeg irriterte meg over de to episodene i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #42 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei, jeg fikk bare med meg den første episoden i går, kan noen please gi meg en oppsumering av den andre episoden??? Reprise på lørdag, Tv2 zebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #43 Del Skrevet 4. juni 2008 Det blir spennende å se, synd det er så lenge til! Hva skal vi se på hele sommeren, da? Men det var jo endel som ikke stemte helt, da, syns jeg...... De barna til Gaby var da alt for gamle til at det kun hadde hoppet 5 år fremover....Da burde hun minst ha vært høygravid på slutten av denne sesongen. Blir trist dersom Mike blir borte, ja.... De er nok ikke "deres". Tror de er adopterte jeg eller barn av hun som var surogatmor- bodde hos dem en tid tilbake. Kanskje det har skjedd henne noe??.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Augie Skrevet 4. juni 2008 #44 Del Skrevet 4. juni 2008 Men det var jo endel som ikke stemte helt, da, syns jeg...... De barna til Gaby var da alt for gamle til at det kun hadde hoppet 5 år fremover....Da burde hun minst ha vært høygravid på slutten av denne sesongen. Kan jo være adopterte. De styra jo med noe adopsjonsgreier tidligere også, siden Gaby slet med å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #45 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg synes alt som skjedde i de scenene fem år frem i tid var så teite at de virka helt usannsynlige. Nesten alt som skjedde var negativt (foruten forlovelsen til datteren til Katherine som ringte og at Bree tydeligvis skriver kokebøker eller hva det var). Resten var jo på en måte bare tragisk for karakterene. Nei, jeg tror de prøver å drive gjøn med oss. Dumt at denne sesongen ble så kort pga streiken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #46 Del Skrevet 4. juni 2008 Gaby i stygge klær og uten sminke? Nah. Det er nok bare for å irritere. Men hvilken sesong var det som sluttet nå? Og hvor mange finnes på dvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #47 Del Skrevet 5. juni 2008 Selv om vi ser 5 år frem i tid, så betyr ikke det at neste sessong begynner der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsune Skrevet 5. juni 2008 #48 Del Skrevet 5. juni 2008 Sesongavslutningen gjør at jeg MÅ se neste sesong! Det var alt for mange ting som ikke stemte, for Bree sin del så var det litt for rosenrødt, selv etter hennes standarder!! (Hun drive nok cateringselskap, og skriver ikke kokebøker...) Håper ikke hun drittungen til Tom kommer tilbake! Men dæggern for et godt skuespilleri den ungen presterte. Virket virkelig ond!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #49 Del Skrevet 5. juni 2008 Selv om vi ser 5 år frem i tid, så betyr ikke det at neste sessong begynner der.. Tror det er 100% bekreftet av serieskaperne at neste sesong begynner fem år fram i tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSiri Skrevet 5. juni 2008 #50 Del Skrevet 5. juni 2008 Spennende spennende! :D Men det var da vitterlig ikke Mike susan kysset på slutten???? HVa har skjedd???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_wenche_* Skrevet 6. juni 2008 #51 Del Skrevet 6. juni 2008 Spennende spennende! :D Men det var da vitterlig ikke Mike susan kysset på slutten???? HVa har skjedd???? Er vel ingen bombe om Susan har funnet seg en annen... hun er ikke akkurat stabil. Og ikke spesielt lett å leve med heller. Så enten har Mike gått lei av nykkene hennes, eller hun har dumpet han til fordel for en kjekkere og yngre mann... Jeg syns slutten var kjempeteit, og jeg håper virkelig det bare var et utslag av lite kreativitet blant manusforfatterne pga streiken... og at det absolutt ikke er sånn det slutter nå som blir begynnelsen neste sesong. Forrige sesong hang Edie seg, men ting ble ikke sånn det så ut som da heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. juni 2008 #52 Del Skrevet 8. juni 2008 Tror det er 100% bekreftet av serieskaperne at neste sesong begynner fem år fram i tid. Gjør den? Syns det bare var teit med den "5 år frem i tid"-avslutningen jeg. Men de begynner kanskje å slippe opp for ideer, så de må finne på noe helt annet :gjeiper: Skal bli spennende å se til høsten For det begynner vel igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalorina Skrevet 8. juni 2008 #53 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Men kan noen forklare meg åssen den egentlige Dylan døde? JEg skjønte ikke noe, plutselig lå hun bare kald under senga? Endret 8. juni 2008 av Kalorina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady La-Laa Skrevet 8. juni 2008 #54 Del Skrevet 8. juni 2008 Dylan lå ikke under senga, hun lå under et skap! Skapet falt over henne fordi hun klatret i det for å få tak i en bamse som hun hadde fått av faren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_thei_* Skrevet 8. juni 2008 #55 Del Skrevet 8. juni 2008 hun lå under den store hylla som veltet over henne når hun prøvde å få fatt på dokka som mora hadde lagt på toppen......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 8. juni 2008 #56 Del Skrevet 8. juni 2008 Det blir spennende å se, synd det er så lenge til! Hva skal vi se på hele sommeren, da? Men det var jo endel som ikke stemte helt, da, syns jeg...... De barna til Gaby var da alt for gamle til at det kun hadde hoppet 5 år fremover....Da burde hun minst ha vært høygravid på slutten av denne sesongen. Blir trist dersom Mike blir borte, ja.... Tror nok hun har adoptert. Barna så jo asiatiske ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 8. juni 2008 #57 Del Skrevet 8. juni 2008 Noen som vet når neste sesong begynner i USA?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 8. juni 2008 #58 Del Skrevet 8. juni 2008 Noen som vet når neste sesong begynner i USA?? Mener å ha lest et sted at sesongstart der er 28. september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalorina Skrevet 9. juni 2008 #59 Del Skrevet 9. juni 2008 Dylan lå ikke under senga, hun lå under et skap! Skapet falt over henne fordi hun klatret i det for å få tak i en bamse som hun hadde fått av faren! jaha...? den gikk jeg glipp av... Men hvordan kunne det digre skapet ramle over henne uten at Katherine og tanta hørte et kvekk da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady La-Laa Skrevet 9. juni 2008 #60 Del Skrevet 9. juni 2008 jaha...? den gikk jeg glipp av... Men hvordan kunne det digre skapet ramle over henne uten at Katherine og tanta hørte et kvekk da?? Hehe, nei, akkurat det lurer jeg også på. Hun katherine lå vel på sofaen og sov og våknet av at tanten ropte at Dylan var kald, men hun våknet ikke av at selve skapet falt nei... Også lurer jeg på noe annet... Det at Katherine fant en barnehjems jente og satte inn i Dylans plass forklarer jo hvorfor "Dylan" ikke husket noe fra Visteria Lane, faren, bestevenninna Julie osv... Men hun burde jo hatt noen minner fra barnehjemmet og da Katherine adopterte henne da... Hun var jo ikke akkurat baby da hun ble adoptert heller, hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå