Gå til innhold

Frustrerte Fruer

theamoren

Anbefalte innlegg

Men vet vi egentlig hva Carlos har betalt han mannen for å gjøre da? Jeg har vanskelig for å tro at han vil drepe henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zack var ikke den biologiske sønnen til hun som tok selvmord og mannen hennes, om jeg ikke husker feil. De "stjal" ham fra en narkoman, og drepte denne narkomanen da hun krevde barnet sitt tilbake.

Om jeg ikke husker heeelt feil.

Det var det ja!

Er det forresten sikkert at Mike er faren til barnet til Susan? Hun var jo sammen med Ian nesten frem til hun og Mike ble gift. Hmm, eller er det jeg som fabler i vei nå.

det skal jeg vedde på det er! INTREIGER vettu... hoho

Har ikke sett gårsdagens episode... skal se det i kveld jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, herlig at fruene er tilbake på skjermen :popcorn:

Er veldig spent på hva som skal skje denne sesongen, må vel bli noe mer action etterhvert.

Håper Gabrielle og Carlos blir sammen igjen, litt komisk at de driver med hverandre på si - som ekskone og eksmann :)

Driver Lynette og Tom denne restauranten fortsatt egentlig?

Lurer så på hva det er med denne nye familien, noe mystisk er det jo alltid med de som flytter inn i den gata der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterer meg grenseløst over Edie!! :kjempesinna:

Bree er kul! tenk å bli så gal over en oppskrift på en pai! :ler:

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dessverre ikke med meg sist episode av "Fruene". Vet noen hvor jeg kan finne episodene på nettet? Har søk og søk, men kan ikke finne noe. Men så er ikke jeg noen ekspert på slikt heller...... Hjelp please???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Noen som vet hvilken episode(og sesong) som går på tv i kveld? Champions league på tv3, så jeg må laste ned episoden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Er Frustrerte Fruer helt ferdig, finito, over og ut nå?????? :( Ikke flere sesonger!? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Frustrerte Fruer helt ferdig, finito, over og ut nå?????? :( Ikke flere sesonger!? :(

Det kan jeg ikke tro. Vi må jo få en forklaring på alt som kom frem i slutten, f.eks. hvor Mike er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg lurer på det samme. Det virket lite sesongsluttaktig og veldig sluttaktig. På den annen side så sa ikke hallodamen noe. Anybody?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke stått noe sted at serien er ferdig, så den fortsetter nok videre. Men etter denne episoden er det umulig å si hvordan neste sesong blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes jeg leste et sted at hun som spiller Katherine skullevære med i en sesong til, så da burde det vel lages flere episoder???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest noe om en ny familie som skulle flytte inn neste sesong også.

Litt spesiell slutt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Måtte google litt...

Det blir sesong 5. og hele sesongen viser 5 år frem i tid, med noen klipp innimellom tilbake i tid igjen for å se hvordan diverse ting har skjedd. Sånn har det jo vært litt av nå også.

Her er en liten spoiler, står ikke noe "farlig" der, så og si bare hvem skuespillere som er med neste sesong og hvem som ikke er det.

Season 5 will start in September. As far as what S5 will be like....

Season 5 will take place 5 years into the future. Due to the time jump, several actors wont be returning to the show. The child actors are not returning (i.e. Scavo's clan), as for the teen actors Joy Lauren (Danielle), Lyndsy Fonseca (Dylan), and Andrea Bowen (Julie), will not be returning to Wisteria Lane, however, Shawn Pyfrom (Andrew) will be staying on the show, as shown in the time jump, Andrew is now Bree's assistant. The fate of Mike Delfino is still up in the air, James Denton, who plays Mike Delfino, won't receive official word on his fate until mid-June.. He will most likely not return, judging by the looks of the final moments of the Season 4 finale, where Susan arrives home from a poker night and kisses another man

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det igår var en sesongavslutning.

Neste sesong fortsetter vel etter sommeren og da har det blitt hoppet 5 år fram i tid slik vi fikk et lite innblikk i igår.

Lurer på hvem den nye mannen til Susan er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både samboer og jeg ble småoverrasket i går ja, når Susan kom hjem fra pokerkvelden 5 år frem i tid :overrasket: Kommer til å savne Mike dersom han ikke blir med videre!

Fikk helt vondt av hele saken i Scavo-familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angelheart (utlogget nå)

Det blir spennende å se, synd det er så lenge til! Hva skal vi se på hele sommeren, da?

Men det var jo endel som ikke stemte helt, da, syns jeg......

De barna til Gaby var da alt for gamle til at det kun hadde hoppet 5 år fremover....Da burde hun minst ha vært høygravid på slutten av denne sesongen.

Blir trist dersom Mike blir borte, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jodi_*

Hei, jeg fikk bare med meg den første episoden i går, kan noen please gi meg en oppsumering av den andre episoden???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...