Aislin Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 18. februar 2008 Jeg er i utgangspunktet enig i at både den andre tråden og denne er 'unødvendige', og at det er liten vits i å fokusere på det negative når det gjelder hverandres kjønnsorganer. På den annen side, så må det jo ikke være negativt fokus på disse trådene, om man ikke vil. Jeg ville f.eks ikke tatt meg nær av en mann som sa noe alla "Jeg synes ei fitte med jevne fine lepper, gjerne skjult innenfor de ytre slik at de åpner seg så deilig når hun åpner seg for meg." Ville vært negativt, det jeg synes er negativt, er når det ikke legges vekt på hva man selv liker, men hva man definitivt ikke liker, gjerne i negative ordelag, som: "ingen liker vel slafsete fitter med kjøttslintrer hengende ut!" .. da settes det ett fokus som for meg blir helt feil, og som jeg lar meg provosere av, fordi det lett kan få jenter med indre lepper på utsiden, til å tro at fitta deres er stygg og ser ut som en slafsefitte med kjøttslintrer hengende utenfor... og uttalelser som denne: skal jeg vel også innrømme at er ufine, for i mitt hode, så sier du her at de jentene som liker størrelse over normalen, er utpulte kjærringer... og det er igjen en ufine og negativ vinkling som overhode ikke trenger å stemme. På noen, sikkert, mens andre bare liker følelsen av å bli sprengt, følelsen av at han må trenge seg inn. men jeg tror nok så gjerne at kvinner er kvinner værst, sitatet over er jo også skrevet av en kvinne, om kvinner, er vi ikke flinke? til å prøve å få andre som er litt annerledes en oss selv, til å føle seg værst mulig? Hvis du mener sitatet fra Evinrude, er det faktisk fra en mann.
aline Skrevet 18. februar 2008 #22 Skrevet 18. februar 2008 og for å svare på selve spørsmålet, her er mine tanker om en penis: Jeg liker dem! Selv om jeg liker dem uansett størrelse, så skal jeg gjerne innrømme at en deilig penis på gjennomsnitts eller noe større, med god tykkelse og ett markert hode, gjerne litt stort, treffer godt både her og der. Jeg liker synlige blodårer og gjerne litt lite forhud/omskåret, da jeg føler at helheten blir enda 'hardere' da og det visuelle tenner meg enda litt til. Om den er rett eller skeiv, bryr jeg meg ikke om, like sexy uansett. Ang hår, liker jeg frisert eller glatt, mye igjen pga det visuelle, jeg liker å SE mest mulig, og nyter å kunne følge linjer med en lett finger, noe som jeg synes er enklere når det ikke er noe særlig lengde på evt hår der nede. Utover det, så har jeg aldri i mitt liv møtt en penis jeg har funnet turn-off, stygg eller ikke pen og sexy. Gode er de uansett, selv om èn treffer plasser en annen ikke treffer, og en annen gir en følelse den første ikke gir.
aline Skrevet 18. februar 2008 #23 Skrevet 18. februar 2008 Hvis du mener sitatet fra Evinrude, er det faktisk fra en mann. uffda... jaja, bortsett fra akkurat der, da det viser seg at menn kan være akkurat like ille som kvinner, så er kvinner kvinner værst.
Aislin Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #24 Skrevet 18. februar 2008 uffda... jaja, bortsett fra akkurat der, da det viser seg at menn kan være akkurat like ille som kvinner, så er kvinner kvinner værst.
Gjest Gjest_Sissi_* Skrevet 18. februar 2008 #25 Skrevet 18. februar 2008 Jeg er enig med TS.... Og oppfatter ikke at personen forsøker å lage en hat-tråd. _______________________ Når det gjelder penis, så har vel alle sin sjarm. En tidligere elsker hadde hår ganske langt oppover penis, det var litt rart og ekkelt. Så jeg kan skjønne at mange menn liker jenta frisert. Ikke sexy når man til stadighet må fiske ut hår av halsen. Jeg fikk meg aldri til å nevne det. Ellers har jeg vært borte i en som var for stor, men aldri for liten. Personlig synes jeg det er pent når hodet er litt større. Når det gjelder baller, har jeg ikke noen formening. Men slikker de helst når de er hårløse. Eksen min hadde veldig små baller, så litt rart ut når penis var hard og ballene stramme (de ble nesten borte). Ikke noe problem, men artig å fortelle om når jeg kan være anonym. Det var kanskje poenget også...
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #26 Skrevet 18. februar 2008 Det finnes som sagt ikke stygge peniser, men hvis jeg får sjansen til å velge, er drømmepenisen lang (litt lengre enn meg), tykk og svakt bananformet oppover. Knallharde blodårer, tusen takk! Og en litt grei forhud som går an å trekke ned. Nybarbert eller trimmet ca 4 mm. Ganske så spesifisert ønskeliste altså, men vil uansett tenne på helheten av kroppsfasong og personlighet :-)
Gjest Farao på ferie Skrevet 18. februar 2008 #27 Skrevet 18. februar 2008 Eksen min hadde veldig små baller, så litt rart ut når penis var hard og ballene stramme (de ble nesten borte). Hos ganske mange menn kan cremaster-muskelen trekke testiklene helt opp slik at de forsvinner fra pungen. Dette skjer som oftest når mannen er svært opphisset. Med andre ord bør du ta det som en kompliment. Man kan faktisk teste denne refleksen med partneren: stryk ham forsiktig på innsiden av låret så kan du se testiklene krype oppover!
Aislin Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #28 Skrevet 18. februar 2008 ....men hvis jeg får sjansen til å velge, er drømmepenisen lang (litt lengre enn meg), Det var da en fryktelig lang penis
Karmela Skrevet 18. februar 2008 #29 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har ikke noen særlig preferanse, men en "banantiss" freaks me out...! Jeg liker ikke buede peniser!
FantasDick Skrevet 19. februar 2008 #30 Skrevet 19. februar 2008 Jeg synes ikke peniser er særlig vakre sånn helt uten vidre, men hvis den sitter på en mann jeg liker så liker jeg mest sannsynlig penisen også. Min manns penis er den peneste og beste jeg har hatt. Den er lang nok, tykk og svakt buet oppover. Faste, relativt små baller, ikke hår på selve penis. Blodårer. Alltid hard! Perfekt!
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. februar 2008 #31 Skrevet 19. februar 2008 Hos ganske mange menn kan cremaster-muskelen trekke testiklene helt opp slik at de forsvinner fra pungen. Dette skjer som oftest når mannen er svært opphisset. Med andre ord bør du ta det som en kompliment. Man kan faktisk teste denne refleksen med partneren: stryk ham forsiktig på innsiden av låret så kan du se testiklene krype oppover! Min sin forsvinner helt opp og forsvinner fra pungen.
Aislin Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #32 Skrevet 19. februar 2008 Hos ganske mange menn kan cremaster-muskelen trekke testiklene helt opp slik at de forsvinner fra pungen. Dette skjer som oftest når mannen er svært opphisset. Med andre ord bør du ta det som en kompliment. Man kan faktisk teste denne refleksen med partneren: stryk ham forsiktig på innsiden av låret så kan du se testiklene krype oppover! Takk for tips Tror jammen jeg skal ta det som ett kompliment også. Har lagt merke til det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå