Aislin Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hei jenter! Har lest noen debatter her inne som har irritert meg litt. Tenkte jeg i den anledning skulle starte en ny tråd, fremfor å spore av temaet i de andre. Det gjelder spørsmålet om hvordan vi kvinner ser ut nedentil, kjært barn har mange navn vagina, mus, fitte, gamla, dåsa osv. Visste dere forressten at fitte opprinnelig er et gammelt kjælenavn på blomsten vår? Det betyr egentllig våt eng/mark. Et eller annet sted på veien ble det ett stygt ord. Det er tydeligvis mange meninger om hva som er pent, usikkerhet, og sterke meninger om temaet. Enten det gjelder hårvekst, fasong og størrelse. MEN det som virkelig irriterer meg er menn (det gjelder *ikke alle* mannlige innlegg..)som henger seg på trådene med utalelser som at "de liker rene linjer" , små kjønnslepper, store kjønnslepper, eller som en skrev "ingen menn liker slapsete fitter.." Men gud forby at vi skal klage på noe ved selve manndommen, og ingen kvinner må si at størrelsen teller, "stakkars" menn med alt forventnings presset de går gjennom. Det er søren meg ikke alle peniser som er vakre heller, jeg har personlige vært borte i bollepikker, blyantpikker og pinnetiss. Bollepikk- de som ser ut som pikken er festet i en bollemus. Blyantpikk- Merkelig tynn ytterst. Pinnetiss- Fryktelig lang og tynn.... Vi jenter vet at sex handler om mere enn størrelse og utseende på alle måter. Så vi trenger ikke ta den diskusjonen. Men snur alikvel "fitte-debatten"... Hva synes dere kvinner/jenter om pikken? Hva er stygt eller pent? Turn-off eller turn-on? Barbert eller ikke? Små eller store baller? Osv osv.... Endret 17. februar 2008 av Aislin
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Hei jenter! Har lest noen debatter her inne som har irritert meg litt. Tenkte jeg i den anledning skulle starte en ny tråd, fremfor å spore av temaet i de andre. Det gjelder spørsmålet om hvordan vi kvinner ser ut nedentil, kjært barn har mange navn vagina, mus, fitte, gamla, dåsa osv. Visste dere forressten at fitte opprinnelig er et gammelt kjælenavn på blomsten vår? Det betyr egentllig våt eng/mark. Et eller annet sted på veien ble det ett stygt ord. Det er tydeligvis mange meninger om hva som er pent, usikkerhet, og sterke meninger om temaet. Enten det gjelder hårvekst, fasong og størrelse. MEN det som virkelig irriterer meg er menn (det gjelder mannlige innlegg..)som henger seg på trådene med utalelser som at "de liker rene linjer" , små kjønnslepper, store kjønnslepper, eller som en skrev "ingen menn liker slapsete fitter.." Men gud forby at vi skal klage på noe ved selve manndommen, og ingen kvinner må si at størrelsen teller, "stakkars" menn med alt forventnings presset de går gjennom. Det er søren meg ikke alle peniser som er vakre heller, jeg har personlige vært borte i bollepikker, blyantpikker og pinnetiss. Bollepikk- de som ser ut som pikken er festet i en bollemus. Blyantpikk- Merkelig tynn ytterst. Pinnetiss- Fryktelig lang og tynn.... Vi jenter vet at sex handler om mere enn størrelse og utseende på alle måter. Så vi trenger ikke ta den diskusjonen. Men snur alikvel "fitte-debatten"... Hva synes dere kvinner/jenter om pikken? Hva er stygt eller pent? Turn-off eller turn-on? Barbert eller ikke? Små eller store baller? Osv osv.... Jeg liker når penis og penishode går så jevnt som mulig, at hodet ikke er noe særlig større enn penisen generelt. Og jeg liker ikke at det er noen form på penisen heller egentlig, den skal være så rett som mulig uten noen synlige blodårer eller noenting.
Gjest Gjest_Lina_* Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Er egentlig ikke så kravstor på dette området. Men, hvis jeg skal si noe, liker jeg at det er litt tykkelse på den. Lengden har i grunn ikke noe å si for meg, men er deilig at det er mer enn tykkelsen på en blyant liksom Så alle som skryter av en lengde på gudvethvormange cm kan egentlig bare legge det fra seg
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Lengden spiller ikke noe rolle for meg iallefall. Jeg synes at det er deilig at den har blodårer som vises og jeg bryr meg ikke om hvilken retning den peker. Har til gode å se en stygg penis faktisk! Både de med stort pikkhode og de med små pikkhode ser deilige ut. Tykkelsen spiller heller ingen rolle for meg, har aldri opplevd en pikk for liten.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Tykkelsen er absolutt viktigere en lengden.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Hva er vitsen med å være så negativ? De fleste mennene i den andre tråden var betydelig mildere enn det du er her. Uansett er det som regel sånn at hvis jeg liker mannen så liker jeg penisen. Den eneste preferansen jeg har er at jeg foretrekker at den ikke er omskåret, men jeg kunne sikkert vent meg til det også.
Aislin Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2008 Hva er vitsen med å være så negativ? De fleste mennene i den andre tråden var betydelig mildere enn det du er her. Uansett er det som regel sånn at hvis jeg liker mannen så liker jeg penisen. Den eneste preferansen jeg har er at jeg foretrekker at den ikke er omskåret, men jeg kunne sikkert vent meg til det også. Er ikke meningen å være negativ. Bare ærlig. Ser heller det humoristiske i det, men det er jo ett tankekors at med en gang vi snakker om mannens kjønnsorganer, oppfattes det som negativt å være litt kritisk. Sa ikke at noen av utgavene jeg nevnte var negativt i forhold til sex. En venninne av meg har en "bamsete" kjæreste og det var hun som presenterte meg for begrepet bollepikk. Hun sier det er den beste sexen hun har hatt, siden "bolla" berører klitoris under samleie. Begrepet er jo genialt.
Gjest Gjest_Evinrude_* Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Hei jenter! Har lest noen debatter her inne som har irritert meg litt. Tenkte jeg i den anledning skulle starte en ny tråd, fremfor å spore av temaet i de andre. Det gjelder spørsmålet om hvordan vi kvinner ser ut nedentil, kjært barn har mange navn vagina, mus, fitte, gamla, dåsa osv. Visste dere forressten at fitte opprinnelig er et gammelt kjælenavn på blomsten vår? Det betyr egentllig våt eng/mark. Et eller annet sted på veien ble det ett stygt ord. Det er tydeligvis mange meninger om hva som er pent, usikkerhet, og sterke meninger om temaet. Enten det gjelder hårvekst, fasong og størrelse. MEN det som virkelig irriterer meg er menn (det gjelder mannlige innlegg..)som henger seg på trådene med utalelser som at "de liker rene linjer" , små kjønnslepper, store kjønnslepper, eller som en skrev "ingen menn liker slapsete fitter.." Jeg synes det er rart du irriterer deg mest over de (relativt få) menne som sier slik ting i disse trådene. Er det ikke mer påfallende at samtlige slike tråder er startet av *trommevirvel* kvinner/jenter? Og at de aller fleste hannkjønn som svarer sier at de ikke kunne brydd seg mindre? Nei, dette med utseendet på kjønnslepper er omtrent så lite viktig som det kan få blitt, for menn vel og merke. Enkelte kvinner derimot har en egen evne til å utvikle komplekser for de merkeligste ting, og det er det som skjer også her. At enkelte kommer med innspill om hva de liker/ikke liker er man faktisk nødt til å tåle når man starter en tråd på et forum. Jeg har ikke sett noen menn starte hverken "Musa hennes er for vid", "Fitta hennes er stygg" Eller Ææææsj!!! Skikkelig ekle kjønnslepper lixzm!"-tråder her inne enda. Har du? Men gud forby at vi skal klage på noe ved selve manndommen, og ingen kvinner må si at størrelsen teller, "stakkars" menn med alt forventnings presset de går gjennom. Du er tydeligvis svaksynt. For denne typen tråder trenger du ikke lete lenge etter her inne. "Han er for liten", "Størrelse på penis"-tråder osv. startes stadig vekk. Og hvor mange hunnkjønn poster ikke slikt som "Er den under 17cm, er den for liten", "Den må være stor og tykk", "Hvis den ikke er stor nok, er han ikke noe for meg" etc? Mange. Så enkelt. Og "stakkars menn med alt forventningspresset de går gjennom"? Ja får de noen av de utpulte kjerringene som krever 19cm og 5cm omkrets, synes jeg synd på dem. Heldigvis er utvalget langt større (og bedre) enn som så. Det er søren meg ikke alle peniser som er vakre heller, jeg har personlige vært borte i bollepikker, blyantpikker og pinnetiss. Bollepikk- de som ser ut som pikken er festet i en bollemus. Blyantpikk- Merkelig tynn ytterst. Pinnetiss- Fryktelig lang og tynn.... Artige kallenavn. Følte du deg bedre mens du laget en liten navneliste? Det er sikkert ikke alle peniser som er vakre, personlig synes jeg de er ganske ekle. Heldigvis er jeg gutt, og er mer optatt av mus enn pikk. Men merk deg: Utseendet kunne ikke brydd meg mindre. Vi jenter vet at sex handler om mere enn størrelse og utseende på alle måter. Så vi trenger ikke ta den diskusjonen. Men snur alikvel "fitte-debatten"... Hva synes dere kvinner/jenter om pikken? Hva er stygt eller pent? Turn-off eller turn-on? Barbert eller ikke? Små eller store baller? Osv osv.... "Snur fittedebatten"? "Starter en ny tråd der vi kan syte om hvordan ting ser ut og helst skule sett ut" hadde vært mer ærlig. Men det er klart.. Er dere lei av å snakke negativt om deres egne fitter, for al del, prat skit om kukker i stedet. Hva bitre kvinner med koppskomplekser og behov å hakke på andre bedriver kunne ikke brydd meg mindre. Slett ikke verst å starte en slik tråd, uten å greie å si hva du selv liker, forresten. Det var vel det som var meningen med tråden, var det ikke? Nåja, det første svaret her var nå helt greit, så alle er kanskje ikke like avhengige av å "ta hevn" som TS ser ut til å være, så det kan jo hende den ikke blir så ille. Hva man foretrekker av utseende og behåring kan jo til og med være interessant. Men TS: Plasser skylden for "fitte-tråder" og der den hører hjemme: Hos nevrotiske kvinnfolk med kroppskomplekser. Ikke hos mannfolkene.
Gjest vil svare Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Jeg bryr meg overhodet ikke om hvordan kjønnsorganene til en mann ser ut. Alle peniser og baller ser deilige ut. Så lenge jeg liker mannen, liker jeg penisen. Jeg forstår faktisk ikke hvordan folk tenker preferanser i det området... Med tanke på fitte-tråden: Jeg tror samme hvor sær eller annerledes en penis/baller er, så har jeg aldri blitt kvalm eller ledd av menns kjønnsorgan. Jeg har for ordens skyld bare sett veldig annerledes-penis på bilde. Og det skal jaggu mye til for å være annerledes der, for de varierer jo så mye. Men hvordan man bruker penisen kan jeg godt le av. Venter i spenning om hvor mange kvinner og menn som kommer til å legge ut "ekle" (dvs normale) bilder av menns kjønnsorgan med påfølgene oiing av hvor ille de er og ikke minst en debatt om de har blitt slik på grunn av for mye bruk e.l.
Aislin Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jeg synes det er rart du irriterer deg mest over de (relativt få) menne som sier slik ting i disse trådene. Er det ikke mer påfallende at samtlige slike tråder er startet av *trommevirvel* kvinner/jenter? Og at de aller fleste hannkjønn som svarer sier at de ikke kunne brydd seg mindre? Nei, dette med utseendet på kjønnslepper er omtrent så lite viktig som det kan få blitt, for menn vel og merke. Enkelte kvinner derimot har en egen evne til å utvikle komplekser for de merkeligste ting, og det er det som skjer også her. At enkelte kommer med innspill om hva de liker/ikke liker er man faktisk nødt til å tåle når man starter en tråd på et forum. Jeg har ikke sett noen menn starte hverken "Musa hennes er for vid", "Fitta hennes er stygg" Eller Ææææsj!!! Skikkelig ekle kjønnslepper lixzm!"-tråder her inne enda. Har du? Jeg klarte jammen, å irritere deg. Jeg har ingen personlig agenda med dette eller en "krig" å vinne. Men velger å skrive ett svar for deg. Din reaksjon var iallefall større en kvinners reaksjoner på mennenes innlegg. Synes du det er et merkelig kompleks at en kvinner er bekymret for at hun ikke ser bra nok ut nedentil. Tror riktignok ikke dette er noe stort problem blant kvinner, men godtar og respekterer at man kan føle seg usikker. Er det ett merkelig og "forskrudd" kompleks at menn mener at pikken er for liten også? Dere er faktisk så opptatt av at det er gjort målinger for å definere gjennomsnittet på utstyret deres, og vi finner tallene overalt. De fleste kan de om du spør noen. Vet du derimot hvor lang skjeden vår er? Ser ikke at det står noe om det i sex og samlivsspalter uke etter uke. Jeg er ingen feminist, og dette er ikke en hat-tråd mot verken menn, peniser eller komplekser. Det handler ikke om drittslenging eller hets. Og "stakkars menn med alt forventningspresset de går gjennom"? Ja får de noen av de utpulte kjerringene som krever 19cm og 5cm omkrets, synes jeg synd på dem. Heldigvis er utvalget langt større (og bedre) enn som så. Igjen, er det utpulte kvinnfolk som er gjenstand for deres forventingspress? Jeg kjenner ingen (inkludert meg) som trenger de målene du nevner. Som i seg selv er snodig siden skjeden til en kvinner 10-13 cm lang, og de fleste nervene sitter ytterst i skjeden. Har noen sagt til deg at det er det de ønsker, eller det noe du tror. Artige kallenavn. Følte du deg bedre mens du laget en liten navneliste? Det er sikkert ikke alle peniser som er vakre, personlig synes jeg de er ganske ekle. Heldigvis er jeg gutt, og er mer optatt av mus enn pikk. Men merk deg: Utseendet kunne ikke brydd meg mindre. Ja, en som poster noe slikt må sikkert i dine øyne være ett mannehatende, ondskapsfull kvinne med komplekser. At DU ikke bryr deg om hvordan vi er utstyrt er meg knusende likegyldig. Men kan tanken streife deg, at på samme måte som en barbert mus, bollemus store rumper, osv, kan tenne en mann og pirre fantasien. Det samme gjelder oss jenter også, vi har referanser, noe som vi tenner på/liker. Vi kan fantasere om en stor pikk, kroppsfasonger og alt annet på samme måte. Og noen ting er turnoff eller mindre attraktivt, AKKURAT på samme måte som menn. (Variasjonene er mange, har møtt mange menn som sier at de liker kvinner, punktum. Smaker er delt, og liker man en person tenner vel de fleste på personen uansett.) Så hvorfor er denne tråden negativ og unødvendig. Hvorfor skal ikke en kvinne si at hun liker store pikker, uten at hun skal stemples som ei utpult kjerring. Men igjen tråden handler ikke om komplekser fra verken kvinner eller menn, men hvorfor ikke kaste ut ballen og lufte stemningen. Og selvom ikke tråden har noe stort poeng, eller kanskje ikke kvinner bryr seg like mye om denne tråden som deg. Men jammen hjelper du til å understreke mentaliteten jeg siktet til, kvinner må ikke finne på å si noe som kan styrke menns tydelivis rettmessige komplekser. Det du skriver er faktisk at deres komplekser er vår skyld, og våre komplekser er oppspinn. Jeg moret meg ikke over å lage kallenavn, men morer meg over å lese posten din. Navnene jeg referte til er ikke oppspinn, men beskrivelser som har kommet opp i jenteprat. Du nevner også at jeg ikke ga opp mine preferanser i posten. Grunnen til det var at jeg ikke ville at min personlige preferanser skulle blir hva debatten handlet om. Men siden du spør så pent. Hadde tenkt til å poste det uansett. For meg er det ikke viktig hvordan penisen ser ut, men jeg har sett peniser som rett og slett er vakre, ikke så pene. Den kan bli for lang og for tykk. Forbinder smalt penishode med trang forhud, noe som jeg synes er litt ekkelt. Spesielt fordi jeg opplevd at det kan gjøre vondt, ved håndkos og oralsex. Når du skal ha sex med noen første gangen, er det ikke hyggelig å si "jeg ser du har trang forhud, hvordan skal jeg kose med den." Men jeg kan kanskje si det her inne og og noen vil kanskje kjenne seg igjen. Og ta det med ett smil, ikke som drittslenging. Hva jeg fortrekker og hva man kan fantasere om er to forskjelige ting. Har aldri møtt noen som ikke har gjort nytten sin. Men så klart har jeg fantasert om en riktig stor pikk, men in real life er en normal pikk helt idèelt. Det finnes ting som er langt viktigere i ett intimt forhold. Men jeg forbeholder meg retten til å ha en mening om det. Dessuten synes jeg barbert er best, på samme måtte som min kjærester har foretrukket det samme. "Snur fittedebatten"? "Starter en ny tråd der vi kan syte om hvordan ting ser ut og helst skule sett ut" hadde vært mer ærlig. Men det er klart.. Er dere lei av å snakke negativt om deres egne fitter, for al del, prat skit om kukker i stedet. Hva bitre kvinner med koppskomplekser og behov å hakke på andre bedriver kunne ikke brydd meg mindre. Men TS: Plasser skylden for "fitte-tråder" og der den hører hjemme: Hos nevrotiske kvinnfolk med kroppskomplekser. Ikke hos mannfolkene. Hvordan du oppfatter hva jeg skriver, trenger jeg ikke kommentere flere ganger. Ikke hvem som har skylden for ALLE kompleksene relatert til sex eller....det har du gjentatt ganske mange ganger. Kanskje ikke så mange kvinner svarer, muligens fordi de ikke bryr seg eller ønsker å dele sine tanker om det. Det er forsåvidt greit det. Men ikke fortell meg at du ikke bryr deg, svaret ditt snakker for seg selv. Jeg må tydeligvis fryktelig svaksynt " Plasser skylden for "fitte-tråder og der den hører hjemme: Hos nevrotiske kvinnfolk med kroppskomplekser. Ikke hos mannfolkene." kunne sverget at jeg postet dette i ett forum på kvinneguiden... Endret 17. februar 2008 av Aislin
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 Du har kanskje ikke lagt merke til det, men det er allerede nok av menn som poster her inne og lurer på om de er lange nok, tykke nok, klarer å holde seg lenge nok etc., og jenter som uttaler seg på dette området. Samtidig har jeg aldri sett noen "Hvordan vil du ha ei fitte"-tråd, men mulig jeg bare har vært dårlig til å lete (eller sett på feil forum, de finnes sikkert).. Å stille spørsmålene du gjør fordi du lurer er en ting, men når det virker som du gjør det for å "ta igjen".... :kaffe:
Gjest samme som over Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 Pointet er: Hvis du spør om folks mening om en ting så må du forvente å kanskje få et svar du ikke vil like. Hvorfor spørre hvis du vil folk skal juge uansett? Det gjelder både menn med liten pikk og kvinner med lepper som stikker ut.
Gjest Bond Skrevet 18. februar 2008 #13 Skrevet 18. februar 2008 (endret) Jeg må faktisk si at jeg er fullstendig enig med Gjest_Evinrude_* i dette. Ganske unødvendig tråd. Forventningspress er jo allerede mye verre for menn, så vidt jeg kan forestille. Ikke så mange kvinner tenker over hvor trange eller ikke trange de er (hvis det ikke er snakk om virkelige medisiniske problemer etter fødselen osv), men alt for mange menn bekymrer seg over hvor lang penisen er, selv om det faktisk er utrolig lite viktig. Endret 18. februar 2008 av mrs_bond
Gjest ... Skrevet 18. februar 2008 #14 Skrevet 18. februar 2008 Jeg svarer på spørsmålet jeg... Jeg syntes tykkelsen er viktigere enn lengden på penis..men den skal heller ikke være for liten da... En tykk, jevn penis. Med gjerne et litt større hode, slik at man kjenner forskjell i f.eks munnen =) Liker også å se blodårene, da kan man se at denne mannen er virkelig i slaget Er også en herlig følelse å kjenne pulsen / dunking inni penis når man holder rundt den... Det var min mening! :D
Aislin Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 18. februar 2008 (endret) Du har Samtidig har jeg aldri sett noen "Hvordan vil du ha ei fitte"-tråd, men mulig jeg bare har vært dårlig til å lete (eller sett på feil forum, de finnes sikkert).. Å stille spørsmålene du gjør fordi du lurer er en ting, men når det virker som du gjør det for å "ta igjen".... :kaffe: Ikke helt enig i ,denne tråden er det over 300 svar, stort sett menn. Som har ganske klare meninger om oss og hvordan vi føles. Helt greit. Det er greit å si at man ikke interesserer seg for temaet i denne tråden. Men ikke kom å si at kvinner ikke skal kunne si hva de foretrekker eller tenker om det mannlige kjønn. Det har ikke som jeg har sett, blitt verken noen debatt eller store reaksjoner fra kvinner på menns meninger om kvinners underliv. Heller ikke jeg har blitt spesielt provosert. Poenget mitt er at jeg mener det fortsatt er tabu for oss kvinner å snakke om menns "utstyr". Hadde det kun vært fordi kvinner ikke bryr seg hadde det vært greit. Men at vi skal ta hensyn til hva menn føler, det godtar jeg ikke. Jeg lurer på hva jenter liker/ikke liker når det kommer til stykket. Om det betyr noe eller ikke.. Endret 18. februar 2008 av Aislin
Aislin Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 18. februar 2008 Jeg må faktisk si at jeg er fullstendig enig med Gjest_Evinrude_* i dette. Ganske unødvendig tråd. Forventningspress er jo allerede mye verre for menn, så vidt jeg kan forestille. Ikke så mange kvinner tenker over hvor trange eller ikke trange de er (hvis det ikke er snakk om virkelige medisiniske problemer etter fødselen osv), men alt for mange menn bekymrer seg over hvor lang penisen er, selv om det faktisk er utrolig lite viktig. Svaret mitt til "gjest" er også en kommentar til ditt innlegg.
Aislin Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 18. februar 2008 Jeg svarer på spørsmålet jeg... Jeg syntes tykkelsen er viktigere enn lengden på penis..men den skal heller ikke være for liten da... En tykk, jevn penis. Med gjerne et litt større hode, slik at man kjenner forskjell i f.eks munnen =) Liker også å se blodårene, da kan man se at denne mannen er virkelig i slaget Er også en herlig følelse å kjenne pulsen / dunking inni penis når man holder rundt den... Det var min mening! :D
Gjest Bifilia Skrevet 18. februar 2008 #18 Skrevet 18. februar 2008 Jeg svarer på spørsmålet jeg... Jeg syntes tykkelsen er viktigere enn lengden på penis..men den skal heller ikke være for liten da... En tykk, jevn penis. Med gjerne et litt større hode, slik at man kjenner forskjell i f.eks munnen =) Liker også å se blodårene, da kan man se at denne mannen er virkelig i slaget Er også en herlig følelse å kjenne pulsen / dunking inni penis når man holder rundt den... Det var min mening! :D Jeg støtter denne. Men for meg har størrelsen en betydning. Liker stor, men ikke FOR stor. I tillegg er det en fordel om han er frisert eller barbert. Ikke penisen, selvføgelig, men balla og områdene rundt.
Aislin Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 18. februar 2008 Jeg liker også best at pungen og området rundt er barbert. Deiligere å ta på/slikke på. Har inntrykk av de fleste men synes det er mere behagelig også.
aline Skrevet 18. februar 2008 #20 Skrevet 18. februar 2008 Jeg er i utgangspunktet enig i at både den andre tråden og denne er 'unødvendige', og at det er liten vits i å fokusere på det negative når det gjelder hverandres kjønnsorganer. På den annen side, så må det jo ikke være negativt fokus på disse trådene, om man ikke vil. Jeg ville f.eks ikke tatt meg nær av en mann som sa noe alla "Jeg synes ei fitte med jevne fine lepper, gjerne skjult innenfor de ytre slik at de åpner seg så deilig når hun åpner seg for meg." Ville vært negativt, det jeg synes er negativt, er når det ikke legges vekt på hva man selv liker, men hva man definitivt ikke liker, gjerne i negative ordelag, som: "ingen liker vel slafsete fitter med kjøttslintrer hengende ut!" .. da settes det ett fokus som for meg blir helt feil, og som jeg lar meg provosere av, fordi det lett kan få jenter med indre lepper på utsiden, til å tro at fitta deres er stygg og ser ut som en slafsefitte med kjøttslintrer hengende utenfor... og uttalelser som denne: Og "stakkars menn med alt forventningspresset de går gjennom"? Ja får de noen av de utpulte kjerringene som krever 19cm og 5cm omkrets, synes jeg synd på dem. Heldigvis er utvalget langt større (og bedre) enn som så. skal jeg vel også innrømme at er ufine, for i mitt hode, så sier du her at de jentene som liker størrelse over normalen, er utpulte kjærringer... og det er igjen en ufine og negativ vinkling som overhode ikke trenger å stemme. På noen, sikkert, mens andre bare liker følelsen av å bli sprengt, følelsen av at han må trenge seg inn. men jeg tror nok så gjerne at kvinner er kvinner værst, sitatet over er jo også skrevet av en kvinne, om kvinner, er vi ikke flinke? til å prøve å få andre som er litt annerledes en oss selv, til å føle seg værst mulig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå