Gjest Mzfire Skrevet 30. april 2003 #1 Del Skrevet 30. april 2003 Er det noen bra leger i Oslo dere kan foreslå for meg? Eller er det bare å ringe til fastlege ordningen og få en lege? Har ikke helt peil på detta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #2 Del Skrevet 30. april 2003 Det beste er nok å ringe fastlegeordningen, for de fleste leger har nok pasienter. Hos fastlegeordninga får du en lege, og om du ikke er fornøyd med han, kan du alltids bytte tror jeg. Ellers så fins det noen privatklinikker som kanskje han en annen ordning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 30. april 2003 #3 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg anbefaler Din lege på Røde kors klinikken på Frogner/Skillebekk. Tar imot nye pasienter, er privat men har normale priser. Har eget blodlaboratorium, røntgen mm. Ligger skjema for fastlege i resepsjonen (3. etg) Jeg er iallefall kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 30. april 2003 #4 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg anbefaler Centrum legesenter i Oslo sentrum likeved rådhuset. Litt dyrere enn fastlegen, men jeg har alltid fått time på dagen der. Du kan også sette deg på venteliste for å få fastlege der, men de er så populære at de er fullbooket - det var de ihvertfall sist gang jeg sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå