MarianneE Skrevet 14. februar 2008 #1 Del Skrevet 14. februar 2008 Han ektemannen må jo være sprø! Lurer på om han har drept "a couple of girls" eller om det bare er fantasien hans. Hva tror du? http://www.drphil.com/shows/show/980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerglede Skrevet 14. februar 2008 #2 Del Skrevet 14. februar 2008 han er helt syk ja.. ingen tvil om det.. men jeg tror faktisk ikke at han har drept noen... tror han sier det for å skremme henne og for å holde kontroll over henne... men får desverre ikke sett det i morgen.. kan du vennligst fortelle meg hva som skjer i morgen? plis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 14. februar 2008 tror ikke det jeg heller, for politiet fant ingen levninger eller noe lignende i området han påsto like(ne) lå. Ikke var det noen savnede heller. Skal følge godt med i morra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2008 #4 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei! Kan noen fortelle meg hva episoden handler om? Jeg så akkurat da Dr.Phil snakket med dama i tlf (med mannen i samme rom?) og sa at hun måtte komme seg bort. Så måtte jeg til skolen. Hva var det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 15. februar 2008 kikk på linken, er så masse og fortelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2008 #6 Del Skrevet 15. februar 2008 Dette var jo helt vanskelig, om ikke umulig å si. Fra linken så det ut som det var program 3 vi så i dag? Vi vet han har historie som: compulsive liar voldtekt (eks-kona) sinneutrbrudd Det at han er compulsive liar gjør jo at man tenker dette er nok en løgn. Store løgner som skikkelig ryster folk kjennetegner jo compulsive liars. At han har voldtatt og at han har store problem med impulkskontroll og aggresjon, så tenker man jo at dette er nok noe som kan stemme. Kan hende han ikke husker/forteller sted eller lignende korrekt? Det jeg er helt enig med dr. Lawless (eller hva han nå het) er at detre har lite med post-traumatisk stress. Noen kan ha hallusinasjoner, eller noe som nærmer seg dette, men disse handler alltid at man gjenopplever det vonde (bokstavelig). Å dikte opp nye situasjoner som man aldri har opplevd hører ikke sammen med PTSD. Det som kjennetegner for PTSD er at man har opplevd overveldende hjelpesløshet fordi man er redd for seg selv eller andre (empati). Ikke den type frykt at man er redd for å drepe andre altså. PTSD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 15. februar 2008 men de hadde jo funnet ut at han hadde en forrstyrrelse i hjernen som gjorde at han hadde problemer med å skille fantasi fra virkelighet. Merkelig at han og hadde to varianter av det påståtte voldtekt&mordet og var usikker på hva som stemte. Spent på om vi får høre noe mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå