Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #61 Del Skrevet 7. mai 2008 Jupp, jeg er blond. Jeg har også stor munn, store øyne, store pupper og smal midje... Jeg er ikke spesielt dum, i tilfelle er jeg så dum at jeg ikke skjønner det. Jeg kler meg propert og bruker ikke hauger med sminke, selv om jeg er opptatt av sånt... Men, mange, svært mange menn ser på meg som ytterst tilgjengelig. Tidvis kan det være provoserende og rett ut sårende alltid å være den i venninneflokken som tydelig blir sjekka kun for sex. Har forsøkt nett-dating også, og staks jeg legger bilde til profilen får jeg tilsendt erigerte peniser. Det er faktisk helt fantastisk... Dette er vel ikke akkurat første gangen du skriver her på KG at du er blond med store pupper osv? I tillegg har du vel brukt puppene dine som avatar her? Kanskje ikke så rart at menn ser på deg som så "tilgjengelig" som du sier, det virker jo som du er svært fornøyd med utseende ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. mai 2008 #62 Del Skrevet 7. mai 2008 Noen ganger så blir man slik som folk oppfatter en, fordi det blir for slitsomt å prøve bevise at man er noe annet. Dessuten har jeg skrevet her på KG i flere år, og mennesker kan forandre seg, faktisk. Når man ser at det man selv oppfatter som selvironi og å være morsom, blir misforstått og oppfattet som skryt, så går man stillere i dørene etterhvert. Men jeg skal love deg, kjære gjest at det har vært utallige ganger at jeg kunne gitt en arm og et ben for å være under 165, ha små bryster og små pene trekk... Pointet er, slik er jeg ikke, og hvis jeg ikke lærer meg å være fornøyd med meg selv, og ha en personlighet som er god, så blir jeg jo bare trist og lei. Det er forskjell på å være innbilsk og flashy og å være trygg på den man er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. mai 2008 #63 Del Skrevet 7. mai 2008 Forøvrig, denne tråden handler om hvorvidt blondiner blir oppfattet som mindre smarte enn andre, og ja min personlige erfaring er at det er tilfelle. I den sammenheng brukte jeg meg selv som eksempel. Ikke for å briefe med verken hårfarge eller pupper... (dette til orientering) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 #64 Del Skrevet 10. mai 2008 Har selv vært platina blond i 7 år (fra jeg var 14 år) Er opprinelig lys brun. Nå har jeg farget håret mitt til en nydelig brunfarge. Jeg kan ikke si at jeg har merket noe forskjell på måten folk har behandlet meg når jeg var blond og sånn som jeg er nå. Er det sånn at mange folk automatisk tenker blond og dum?? Eller er det bare tull. (evt skrivefeil kommer ikke av blondhet, har dysleksi og savner veldig stavekontroll hi hi) Tja..... Er selv helt lyst blond naturlig, og det har faktisk skjedd et par ganger på byen at jeg har blitt møtt med "jaaa sikkert" når jeg har svart medisinstudent på spørsmålet om hva jeg driver med. Hårfargen eller alkoholen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest samme som over Skrevet 10. mai 2008 #65 Del Skrevet 10. mai 2008 puppene har i allefall ikke noe med saken å gjøre, de er A-cup så da må det være håret eller alkoholen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 10. mai 2008 #66 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Jeg er selv en av dem som tenker "herregud" når jeg ser ordentlige blondiser. Men da snakker vi om de som bleker håret sitt til det ser ut som inntørka strå, Paris Hilton-selvbruning, og overdriven sminke med vekta på albuen, oversiza solbriller og mobilen på øret. Ser også brunetter med det fantastiske tuperte håret (prøver de å ligne på Eli Hagen?) og tenker "herregud" da og. Men til mitt forsvar ser jeg mange flotte blondiner som jeg bare tenker "WOW" på og beundrer dem litt i skjul. Har også intelligente blonde venninner så det går ikke på det,men jeg har hørt fra en av dem som er bioingeniør at hun ikke blir tatt seriøst med en gang. Men så åpner hun kjeften og folk blir målløse. Men jeg mener at alt skal brukes med måte. Når jeg ser noen med så mye foundation at ansiktsfargen er fullstendig monoton og man kan se det heftige laget med pudder så er det litt drøyt. Jeg er en person som bærer de røde kinnene mine og fregnene på nesa med stil og er kjempesøt med alle mine ujevnheter og hår som burde ha vært etterfarget for lenge siden. Hva er så galt med å vise seg selv som man er? edit: skriveleif Endret 10. mai 2008 av LanaLane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå