Lillros Skrevet 14. februar 2008 #1 Del Skrevet 14. februar 2008 Hva den serien het no igjen? Husker det var en fyr i den filmen. Som hadde aids? Og hun der jenten med brillene, hihi Husker også en serie som het "Angel" tror jeg. Også en serie som het "My So-Called Life" (het ikke den noe med angel?) Med Claire Danes og Jared Leto. Husker storesøsteren min alltid så på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillros Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 14. februar 2008 Husker også en serie som het "Angel" tror jeg. Også en serie som het "My So-Called Life" (het ikke den noe med angel?) Ojda, litt trøtt kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 14. februar 2008 #3 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg synes og han var søt, tror han også spilte søt Alien i Babylon 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 14. februar 2008 #4 Del Skrevet 14. februar 2008 Det var en fyr med downs i hvert fall.. Husker ikke om det var noen som hadde aids.. Claire Danes spiller Angela i My so called life. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 14. februar 2008 #5 Del Skrevet 14. februar 2008 Serien heter life goes on så vidt jeg veit. Den første du nevner. Litt trøtt jeg å trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillros Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 14. februar 2008 Det var en fyr med downs i hvert fall.. Husker ikke om det var noen som hadde aids.. Claire Danes spiller Angela i My so called life. Ja var det det var. Hun het Angela. Husket det var noe med det ja. Hmm, aner ikke hvor jeg har fått aids fra da, kansje en annen serie. Husker ihvertfall det var en eller annen som døde i en "populær" serie for noen år siden, av aids. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 14. februar 2008 #7 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Nei, nå har jeg husket også at det var en serie der noen døde av aids - herregud... Og - etter litt googling - den aids-delen var i 'Life goes on' - gutten Jesse som hun hovedkarakter var forelsket i hadde HIV, døde av aids etterpå (i slutten av serien). Han som spilte Jesse. Huff, den var serien jeg hadde glemt helt - men ser ut at det hele gjorde et inntrykk på meg fordi da du Jofis nevte noe med HIV/AIDS, da husket jeg hvordan han så ut og alt, men husket ikke navnet eller serien Hmm.. er det bare meg eller var ungdomsserier også bedre tidligere (huff av meg, jeg starter å bli gammel)? Virket som om de var mer virkelige. Men vet ikke - kanskje ungdom er annerledes nå (NÅ høres jeg virkelig ut som en gammel dame, jeg vet ). Husker at da jeg så på 'My so-called life' da syntes jeg at det var så utrolig riktig med alt jeg følte som en tenåring da - mesteparten fordi det virket ekte - det var ingen pynt eller rike glamurøse mennesker med fancy biler osv. Endret 14. februar 2008 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillros Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 14. februar 2008 Nei, nå har jeg husket også at det var en serie der noen døde av aids - herregud... Og - etter litt googling - den aids-delen var i 'Life goes on' - gutten Jesse som hun hovedkarakter var forelsket i hadde HIV, døde av aids etterpå (i slutten av serien). Han som spilte Jesse. Huff, den var serien jeg hadde glemt helt - men ser ut at det hele gjorde et inntrykk på meg fordi da du Jofis nevte noe med HIV/AIDS, da husket jeg hvordan han så ut og alt, men husket ikke navnet eller serien Hmm.. er det bare meg eller var ungdomsserier også bedre tidligere (huff av meg, jeg starter å bli gammel)? Virket som om de var mer virkelige. Men vet ikke - kanskje ungdom er annerledes nå (NÅ høres jeg virkelig ut som en gammel dame, jeg vet ). Husker at da jeg så på 'My so-called life' da syntes jeg at det var så utrolig riktig med alt jeg følte som en tenåring da - mesteparten fordi det virket ekte - det var ingen pynt eller rike glamurøse mennesker med fancy biler osv. Ja, jeg og husket han, men ikke hvor fra og hvem Er enig med at det var mange bra ungdomserier før. Er helt enig med at de var mer "ekte". Men no handler jo alt om utseende, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sin_* Skrevet 14. februar 2008 #9 Del Skrevet 14. februar 2008 Hva den serien het no igjen? Husker det var en fyr i den filmen. Som hadde aids? Og hun der jenten med brillene, hihi Kommer aldri til å glemme scenen med Corky (var det ikke det han med downs het tro?) når han skulle "ligge" med kjæresten sin for første gang. Han med aids hadde fortalt han at det var viktig å bruke beskyttelse. Corky og kjæresten lå i en seng med ALLE klærne på, Corky tar armen rundt kjæresten og sier "Do you feel protected now?" Jeg trodde seriøst jeg skulle daue av latter, her har jeg gått og ventet på å få se to med downs ha sex på en amerikansk serie og så var det virkelig kun å ligge ved siden av hverandre de hadde planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 14. februar 2008 #10 Del Skrevet 14. februar 2008 Ja, husker veldig godt. Chad Lowe heter han, husker jeg synes han var så kjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 14. februar 2008 #11 Del Skrevet 14. februar 2008 Life goes on var fin. Også En engel i blant oss, som nå går på FEM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåmobil Skrevet 14. februar 2008 #12 Del Skrevet 14. februar 2008 jeg husker godt at jeg likte serien life goes on.. Det var en serie jeg da følte tok opp vrikelige problemstillinger, og var ekte, de seriene som går nå virker så uekte og dårlige, men nå er vel ikke disse seriene beregnet på meg lengre,. så kanskje derfor de ikke er noe bra.. Men mener forøvrig det samme om dagens barne tv, dårlige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillros Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 14. februar 2008 Men mener forøvrig det samme om dagens barne tv, dårlige greier. Er helt enig. Hva skjedde med barne tv? Noen ganger stopper jeg opp, og blir helt paff, for det er så dårlig. Greit nok at barna kansje liker det, men tror nok det var myyyye bedre før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå