Kvist Skrevet 11. mars 2008 #61 Skrevet 11. mars 2008 Bedre at det lukter godt og friskt enn gammel røyk, gammel matlukt osv. Ja det er jeg enig i! Men det betyr ikke at jeg nødvendigvis syns blomstereng på boks lukter særlig godt og friskt...
Gjest Tnita Skrevet 11. mars 2008 #62 Skrevet 11. mars 2008 Hehehe, nei sant! Blir ikke det samme som friske blomster fra naturen.
Catanova Skrevet 16. mars 2008 #63 Skrevet 16. mars 2008 Er det bare meg som forbinder sånne syntetiske luftfriskgreier med dolukt? Jeg har ikke lyst til å bo i et hus som lukter do... Syns nesten det er litt ekkelt jeg, å bli møtt i døra hos folk av sånn fake lukt... I hvertfall hvis det er veldig syntetisk og sterkt. enig
Kamikatze Skrevet 16. mars 2008 #64 Skrevet 16. mars 2008 enig Står valget mellom wc-godlukt eller fis, oppstår det helt klart et dilemma.
Gjest LilBlossom Skrevet 19. mars 2008 #66 Skrevet 19. mars 2008 Her lukter det sikkert grønnsåpe og friskt... Og litt omo i dag, siden jeg holder på med klesvasken. Men om det lukter noe mer, vet jeg ikke... og om det lukter slikg JEG inbiller meg, vet jeg heller ikke. Det er som andre sier: Vår "egen" lukt kjenner vi ikke, men vi er flinke til å beskrive andres. Jeg hater duftelys og dufte ditten og datten... og håper dermed at grønnsåpe lukter bra, en gang i uken.
Netten Skrevet 29. mars 2008 #67 Skrevet 29. mars 2008 Jeg er en av dem som virkelig blir KVALM av sånne plug-ins og luftfriskere. Som skrevet tidligere har vi flyttet inn i et hus hvor det lukter gammelt og innrøykt, derfor prøvde jeg meg i starten med all slags sprayer og plug-ins, med det resultat at hele huset luktet do og faktisk enda verre! Jeg tenkte at det heller fikk lufte gammelt til vi har råd til oppussing, men så kom jeg over en luftfriskerspray som heter Ambi Pur Puresse Sensitive med duften "Cotton". Denne lukter utrolig godt, og ikke do i det hele tatt!!! Dessverre finnes den kun i noen få store matvarebutikker (Meny, Safari, Coop e.l.), men er vel verdt å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå