Gå til innhold

Teamorens hastverksdagbok!

theamoren

Anbefalte innlegg

God helg og lykke til!

Jeg slenger meg også på prøvermølla nå. Skal hoppe over denne eggløsningen, og satser hardt på neste ;). Venter eggløsning når som helst nå... synes jeg har kjent murring i halvannen uke snart :ler:. Det er vel kanskje ikke så uvanlig når man er SÅÅÅ spent på EL....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia. :goodbye:

Spennende her nå.Får håpe tante rød ikke viser seg. Jeg skal trylle henne bort for deg, ABRA KADABRA. :lur: Du får si fra om det funket eller ikke du da! :ler:

Ha en fiin helg.

Får håpe du er flink til å trylle da! :ler:

God helg og lykke til!

Jeg slenger meg også på prøvermølla nå. Skal hoppe over denne eggløsningen, og satser hardt på neste ;). Venter eggløsning når som helst nå... synes jeg har kjent murring i halvannen uke snart :ler:. Det er vel kanskje ikke så uvanlig når man er SÅÅÅ spent på EL....

Så spennende da... kanskje det er derfor jeg også kjenner murringer hele tiden, fordi jeg konstant går og kjenner etter!

Håper det klaffer fort for deg lille katt

Ellers har ikke TR kommet enda, men syklusen min er litt ustabil, eller lutealfasen varierer så mellom 11 - 14 dager (er vel normalt kanskje) er på dag 12 nå så TR kan godt komme i morra eller tirsdag.. Jeg har drømt så vilt i natt og i går natt! nesten sliten når jeg våkner, jøss for en fantasi! (er ikke det et tegn på noe?)

OG temperaturen var usedvanelig høy i dag. Aldri hatt så høy før. men den er egentlig ganske ustabil. Høy og "lav" annen hver dag... satser på at den holder seg skikkelig høy fremover!!

I går kom gutten min hjem med fire gullfisker i en bolle, blid og fornøyd, han hadde fått av kusina mi, hun hadde så utrolig mange. så nå har vi gullfisk! Lurer på hva vi skal gjøre hvis vi skal på ferie??

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at tempen holder seg høy da :)

*krysser fingrene*

...nå skal jeg ut i hagen og gjøre litt vårrengjøring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at tempen holder seg høy da :)

*krysser fingrene*

...nå skal jeg ut i hagen og gjøre litt vårrengjøring...

takk for at du krysser fingrene..

å jeg klør etter å stelle i hagen! men det PØSregner ute... gidder ikke da. tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: :dåne: :dåne:

Jeg er gravid :juhu: :juhu: :juhu:

Testet knallpositivt med billigtester i natt (ja i natt)!

Fattet store mistanker i går. Hadde en anderledes mensmurring! det strakk og stakk i magen. hvis jeg reiste meg litt fort osv strakk det i magen! Dessuten har jeg vært oppe på do og tisset om natten.

ååå jeg er så glad så glad!!!! Hadde aldri trodd det!

Tenk da får jeg termin på julaften! Sa det tidligerer at det er jo så typisk at det klaffer akkurat denne mnd da jeg får termin i romjulen!

HuHH... nå skal jeg på kurs med jobb! skjønner ikke hvordan jeg skal klare å fokusere!

:dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne:

:dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne:

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så utrolig koselig!!! Gratulere så mye!

Sant som du sier, det er jo typisk at det klaffer den måneden man tror eller håper det minst. Du kan jo håpe på at termin blir forskjøvet på ultralyden, eller at babyen blir litt forsinket, så blir det et januarbarn. :) Men tror ikke at bursdag i julen er så ille som noen vil ha det til... Selv håper jeg jo fortsatt på et 1. juledagsbarn (selv om jeg testet negativt i morges, IKm er jo ikke før i morgen for meg...).

Nå håper jeg du greier å kose deg med svangerskapet og gleder deg til å få en liten søster eller bror til ungen din og ikke lar negative erfaringer fra tidligere bety noe. Hver gang er sin egen gang, og den første vil alltid være den verste tror jeg, i allefall selve fødselen (håper jeg i hvertfall på!!!)!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::hoppe: Jaaaaa! :hoppe::hoppe::hoppe:

Det var jo en kjempegod nyhet å få her på morgenkvisten! Gratulerer så mye, theamoren!! Ha en herlig dag :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer SÅ mye :juhu: :hoppe: :hoppe:

(Jeg snik titta litt :lese: )

Jeg har 2 søsken med bursdag i jula (derav en på lillejulaften)

og de ser ikke ut til å ha lidd noen nød ;) Det er en gledens tid, hvor alle har tid til å slappe av og ALLE har noe å hygge seg over, tenker jeg....

Gratulasjoner og :klemmer: i bøtter og spann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for gratulasjoner alle sammen! Veldig gøy dette!

Termin 24 desember.. haha vittig! men som dere sier, er ikke verdens undergang å ha bursdag i desember, litt, men er så mye annet som er viktigere.

Nå ønsker jeg bare lykke til til dere alle..

Dere må fylle på under meg "to blå" på april lista!!!

Endelig kunne jeg få sånn ticker!!

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *englefjes*

:vinke:

... en snikleser kommer frem....

Gratulerer med spire i magen :juhu: :juhu:

Og kommer babyen til termin får du jo den aller beste julegaven du kan få :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps! Jippi jeg KAN trylle. :skratte:

:ler: JA det er sikkert du kan.. så vittig..

får bare håpe og :pls: om at det blir noe ut av dette da.. at alt går bra. Syns det er litt skummelt også dette.

kan du ikke trylle litt der også?

Takk englefjes! hehe.. ja vi slipper å kjøpe julegave til hverandre i år :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada kan alltids trylle litt til jeg nå som jeg har fått så dreisen på det. :ler:

ABRA KADABRA spire sitt fast.

Bare hyggelig og kunne hjelpe.Burde kansje skifte navn til tryllefeen jeg nå. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse! Dette var en kjempefin nyhet:) Håper jeg kan skrive meg på lista snart jeg også, men tror egentlig at jeg får mensen snart. Men så lenge det er håp, ja da håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå gratulerer så mye! Heldiggrisen!

*krysser fingrene videre* (det hjelper tydeligvis)

.. og håper at spiren klorer seg fast og at lille katt også kan få en sånn liten spire om en måneds tid :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk spinnvill og lille katt! og jeg føler meg veldig heldig! OG jeg håper noen kommer etter meg på lista.. er så alene der nå!

Er ikke blitt kvalm enda, men den kom litt senere sist også da. Får håpe ikke det blir så ille som sist! men jeg er trøtt, sulten, tisser heeele tiden men det kommer ikke noe, nesten som urinveisinfeksjon. og så har jeg vondt i puppene. di svir.. Og menssmurringer, stikking og strekking i magen.

4 uker, er jo evigheter til uke 12 og jeg kan si det til alle. lurer på om jeg klarer å holde meg! Har allerede fortalt det til mamma og pappa, svigerforeldrene mine, og ei venninne. :fnise:

Bør jeg egentlig ikke lage graviditetsdagbok nå? Går det ann å flytte denne tro? eller må jeg lage ny..............

jaja, nå må jeg snart jobbe. skal jobbe fra nå til sju i kveld! kommer til å daue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...