Gå til innhold

Teamorens hastverksdagbok!


theamoren

Anbefalte innlegg

God kveld til deg også forresten ! Tenker visst bare på meg selv nå jeg :ler: Beklager. Tror ikke du skal være redd for ett par glass vin jeg, om en uke ville jeg nok vært forsiktig men ikke nå. Kos deg og gjør det du selv føler for :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Innom å hilser på. Så bra med positiv eggløsningstest da, lurer på hva du driver med nå da :hoho:

Vel vel lykke til da. Følger med i spenning jeg i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: :ler: :ler: Riktig!

Blir jeg gravid nå får jeg termin på selveste julaften! :klaske:

Jaja... vil man ha barn så vil man ha barn

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre dager med positiv EL test og lav temperatur nå.. så egget har ikke sluppet enda! hadde :sengekos: i går kveld/ettermiddag og kvelden før. I dag jobber jeg overtid så blir ikke noe før i kveld... og da er jeg jo redd for at egget allerede har sluppet... og at det er litt for sent!

OG jeg har ikke EL slim så jeg har ikke noe bra forhold som gjør at de lever i meg...

Pessimist? JA! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da steg temperaturen i dag og da var EL i går...

Vi hadde IKKE :humpe: i går. Fordi jeg ble litt pysete, rett og slett.

Får sånn av og til. :sukk:

Har egentlig fått skrekken etter forrige svangerskap, men jeg vet jeg bare må gjennom det! Men av og til får jeg veldig kalde føtter!

Og mannen gadd ikke bruke tid på å snakke meg til ro i går for han har IKKE lyst på termin i romjulen.. :fnise:

Der er jeg litt enig.

Men så er det jo sånn at vi hadde :humpe: noen dager FØR EL, så muligheten er der jo!

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jeg gravid nå får jeg termin på selveste julaften! :klaske:

Jaja... vil man ha barn så vil man ha barn

Hehe...kjenner igjen denne. Jeg håper som bare det at jeg skal ha klart det denne gangen, og gjør jeg det, blir terminen 1. juledag :fnise:

Så synd at du fremdeles får litt kalde føtter iblant, håper andre runde blir superlett for deg. Det tror jeg også. Du er jo eldre og har gjort det før. Tror du bare kan glede deg til å bli mamma igjen, jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...kjenner igjen denne. Jeg håper som bare det at jeg skal ha klart det denne gangen, og gjør jeg det, blir terminen 1. juledag :fnise:

Så synd at du fremdeles får litt kalde føtter iblant, håper andre runde blir superlett for deg. Det tror jeg også. Du er jo eldre og har gjort det før. Tror du bare kan glede deg til å bli mamma igjen, jeg! :jepp:

Ja var bare 18 år sist. nå er jeg 23, har vokst utrolig mye på den tia, så blir nok veldig anderledes denne gang. vet hva jeg går til også. Men av og til får jeg bare litt hetta, må bare ignoreres... barn skal det bli!

Ja huff angående termin.. ikke bare å ha bursdag så sent på året. Føler meg litt egoist.. men når man har veldig lyst til å bli gravid så er det vanskelig å hoppe over en hel PP!

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var bare 18 år sist. nå er jeg 23, har vokst utrolig mye på den tia, så blir nok veldig anderledes denne gang. vet hva jeg går til også. Men av og til får jeg bare litt hetta, må bare ignoreres... barn skal det bli!

Ja huff angående termin.. ikke bare å ha bursdag så sent på året. Føler meg litt egoist.. men når man har veldig lyst til å bli gravid så er det vanskelig å hoppe over en hel PP!

Man ekke ego når man tenker sånn da.. Det å ha bursdag sent på året er no dritt!! spess siste dagen i året.. Det vet jeg alt om!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir termin 4.juledag.. DET er tre dager før nyttårsaften det.. men.. har ikke noe på følelsen at det vil klaffe denne mnd heller... ikke hadde vi sex på EL heller. bare før, vet det er håp men. vi får se..

Huff min treåring tester grensene mine for tia.. han gjør absolutt ikke som jeg sier. straffet han hardt her i stad, og nå er han på rommet. Han hører på faren sin men ikke på meg... er visst for snill! Er ganske tålmodig.. men blir veldig sint når jeg først tenner!

jaja... en dag igjen på jobb før helg deilig. neste uke skal jeg jobbe en plass jeg ikke trives noe særlig. så kan ikke si jeg gleder meg til mandag!

snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om terminen er den datoen, er det jo ikke sagt at det blir fødsel da. Ikke så mange som blir født på terminen. Hvis du da går noen dager over, er babyen eldst når h*n begynner på skolen.

Krysser fingrene for deg, og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bli skikkelig sunn nå. Skal begynne å drikke te! og spise mere sunt, mere bønner og linser!

Kunne ønske jeg kunne bli flinkere til å lage mat fra bunnen av... men det er ikke lett. tar tid og er dyrere!

Og neste PP skal jeg ta Daminina (sånn det skrives??) for å få EL tidligere i syklusen. hvis ikke går vi glipp av Mai PP! Siden jeg skal på tur. Og skal prøve (kanskje) å ikke drikke alkohol. Men er ikke lett det der! Man må jo leve litt også. tviler på jeg gidder det.

Ellers kommer snart IKM! :sjokkert:

:pls: :pls: :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå...nå nærmer det seg testing for deg!!! Så spennende! Håper det klaffer! :duskedame:

Har du bestemt deg for når du skal teste eller er du blant de flinke som greier å bare vente på en eventuell uteblitt mens??

(Har selv ikke bestemt meg, har 4 dager igjen selv. Mistenker det blir en digital som ryker en eller annen gang i løpet av helgen...)

:klemmer: til deg! Håper tiden går fortfort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jaaa.. er ikke en av de helt testegale..får ta det som det kommer.. har mine tvil om at det har klaffet. har disse mensmurringene da.. vet det kan være et tegn, men jeg har ALLTID disse, og føler at hvis jeg hadde vært gravid hadde jeg ikke hatt de.. bare noe jeg tror! (innbiller meg mye rart)

Har noen tester liggende hvertfall, så det ryker nok en jah!

Masse lykke til smilefjes!! spennende tider dager dette! håper det klaffer for deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bli skikkelig sunn nå. Skal begynne å drikke te! og spise mere sunt, mere bønner og linser!

Kunne ønske jeg kunne bli flinkere til å lage mat fra bunnen av... men det er ikke lett. tar tid og er dyrere!

Og neste PP skal jeg ta Daminina (sånn det skrives??) for å få EL tidligere i syklusen. hvis ikke går vi glipp av Mai PP! Siden jeg skal på tur. Og skal prøve (kanskje) å ikke drikke alkohol. Men er ikke lett det der! Man må jo leve litt også. tviler på jeg gidder det.

Ellers kommer snart IKM! :sjokkert:

:pls: :pls: :pls:

Hva er det? Daminina?

Det vil jeg gjerne høre litt om, hvis du gidder å fortelle. :pls:

Det hørtes UTROLIG BRA ut!!! For meg. Og nå som jeg snart skal til legen så skal jeg legge fram mitt forslag om det høres bra ut. :sjenert:

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe... kjøpte i dag jeg, på helsekost! (snakker om å være pessimist, da disse skal tas 1 menstruasjons dag) + kjøpte sunn te, og "black eyed beans" (noen bønner)

IKM blir nok til mandag eller tirsdag

Jeg har faktisk hatt vondt i puppene, i går og mere i dag. de er så spente på en måte. Pleier ikke merke noe til det før TR så da er noe nytt..

ellers har jeg den velkjente mensmurringen og masse hvit utflod, som alltid er der før mensen. .

åååå dø og snyde å lyst jeg har til å være gravid nå. !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia. :goodbye:

Spennende her nå.Får håpe tante rød ikke viser seg. Jeg skal trylle henne bort for deg, ABRA KADABRA. :lur: Du får si fra om det funket eller ikke du da! :ler:

Ha en fiin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...