Gå til innhold

Teamorens hastverksdagbok!


theamoren

Anbefalte innlegg

Hellu... nei ble ikke noe lege på meg ... måtte avbestille den fordi jeg kom ikke fra på jobb...

Har snart EL ja... for i dag har mageverken begynt... men mannen (!!) reiser på kurs med jobb i morra tidlig og skal være til torsdag... typisk altså! Vi får ikke :humpe: på EL!

tatt digital eggeløsnings test i dag men den virket ikke! kom ikke opp noe på den derre skjermen! og jeg gjorde alt riktig... irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo: Hei hei..

Ser du også prøver og prøver?

Jeg er ny her på siden, men jeg er nok blant de som prøver.

Sliter endel med det, men finner litt trøst :troest: i at det ikke er så lett som man skulle tro når jeg ser at det ikke er bare meg. Det er vel innen ett år som er normalen?!?!?!?! :klø: Tror ikke jeg kommer innenfor det, og det føles jo selvfølgelig vemodig. Mitt problem er at jeg ikke engang har mensen, og har ikke sett den siden i høst, tidlig sådan :lete:

Men men.. Lever i håpet om at den har planer om å "komme om 2 uker" slik at det kanskje kan skje noe allikevel:)

Jaja, uansett. Du får ha lykke til. Du har gode forutsetninger. Ønsker deg alt godt. Kommer til å følge med på dagboken din :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu... nei ble ikke noe lege på meg ... måtte avbestille den fordi jeg kom ikke fra på jobb...

Har snart EL ja... for i dag har mageverken begynt... men mannen (!!) reiser på kurs med jobb i morra tidlig og skal være til torsdag... typisk altså! Vi får ikke :humpe: på EL!

tatt digital eggeløsnings test i dag men den virket ikke! kom ikke opp noe på den derre skjermen! og jeg gjorde alt riktig... irriterende!

ÅÅÅååhhh.. Så kjedelig at han må dra når du har EL..Da hadde jeg blitt småfornærmet... Hehe... Men :sengekos: kan dere heller ha te gode når han kommer hjem ;) Det sies jo at en kan bli gravid et par dager etter EL au.. Men ikke vet jeg.. hehe.. Håper det klaffer uansett...

Så kjedelig at ikke EL-testen funka.... Og de digitale er jo så dyre au..... Klag te produsenten :skratte::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag reiste han på morgenen... vi skulle :humpe: før han gikk da... men så sto han opp og glemte meg vekk.. da jeg våknet ropte jeg på han med en gang.. men da sa han "taxien kommer nå hvert øyeblikk!" Fåkk altså..

"Ja kom igjen vi prøver" sa jeg..Vi mååå.... lå der klar med glidemiddel i meg lissom :fnise: og så var han så stressa at han ikke fikk den opp !!! :kjefte:

haha....! (skjønner jo det da)

men vi fikk gjort den i går kveld.. tror ikke jeg ha EL før i morra eller onsdag.... så det var litt tidlig....

Dn forbanna digitaltesten ja! den virker ikke! prøvd tre ganger nå... helt etter bruksanvisningen.... kommer bare "error"... og så lurer jeg på om jeg kan tolke strekene på den når jeg tar den ut da... der var det to streker som var like sterke... det var det ikke de andre dagene.. hmmm. det står i bruksanvisningen at strekene ikke skal tolkes!

AArg...

ellers verker det i magen som bare det... hard uke på jobb også denne uka,,, ovetid tirs og tors..

Ellers kjøpte jeg vitaminer til mannen på lørdag. Sink, selen og E-vitaminer... så er han sikret han også... :herremann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Hei hei..

Ser du også prøver og prøver?

Jeg er ny her på siden, men jeg er nok blant de som prøver.

Sliter endel med det, men finner litt trøst :troest: i at det ikke er så lett som man skulle tro når jeg ser at det ikke er bare meg. Det er vel innen ett år som er normalen?!?!?!?! :klø: Tror ikke jeg kommer innenfor det, og det føles jo selvfølgelig vemodig. Mitt problem er at jeg ikke engang har mensen, og har ikke sett den siden i høst, tidlig sådan :lete:

Men men.. Lever i håpet om at den har planer om å "komme om 2 uker" slik at det kanskje kan skje noe allikevel:)

Jaja, uansett. Du får ha lykke til. Du har gode forutsetninger. Ønsker deg alt godt. Kommer til å følge med på dagboken din :popcorn:

hallo :vinke:

så koselig,,,

Huff å huff får håpe den kommer snart! hvorfor har du ikke fått den enda? p-piller eller p-sprøyte typisk...? må være ille det... for da kommer man lissom ikke i gang med prøvingen ordentlig før mensen er på gli! :sinna:

Heldigvis kom min mensen veldig fort etter jeg sluttet på pillen, i oktober i fjor.. men tror systemet er litt på tur enda fordi jeg har så mange rare symptomer.. vondt osv...

UENDELIG LYKKE TIL.. håper virkelig den kommer snart . :troest: . du får oppdatere!!

Du kan vel gå til legen å få hjelp med å få den i gang? hørt noe om det går ann.....

:pls::gravid: (!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøøøøøøøøøøøøøøøyyy!!

Jeg har ømme brystvorter!! :hoppe::danse::danser:

aldri hatt det før i forbinnelse med syklus!! betyr det at mine hormoner fungerer max!?

heiane å vondt det er egentlig.........

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi.. Kanskje det er noe på gang inni deg??

Krysser fingrne for at hormonene løper løpsk av den grunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :hallo:

Hadde lyst å stikke innom dagboken din, men linken virket ikke! Måtte lete meg frem på gamlemåten :fnise:

Jeg skal også bli prøverske om ikke så lenge... gleder meg og er veldig utålmodig. Om ca. 73 dager.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Så kjedelig at mannen er bortreist den viktigste tiden av måneden, a!!! :tristbla:

Men kanskje det har klaffet for dere likevel. Ikke alltid så lett å vite NÅR EL egentlig er(i hvertfall når testene ikke funker :kjefte: ), og det sies jo at sædcellene kan leve opptil 5 dager, så...

Krysser fingrene for deg, jeg! :)

Håper du har en strålende kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :hallo:

Hadde lyst å stikke innom dagboken din, men linken virket ikke! Måtte lete meg frem på gamlemåten :fnise:

Jeg skal også bli prøverske om ikke så lenge... gleder meg og er veldig utålmodig. Om ca. 73 dager.... ;)

Virker ikke linken?! Fela da! ingenting virker for tiden...!

hei og hallo. koselig du gadd å finne den frem på gamlemåten da :dåne:

Du er prøver om 73 dager ja... nedtelling? hehe! skjønner du er utolmodig da da... men det må du venne deg til som prøver :murvegg: hehe!!

Ønsker deg lykke til hvertfall! vi se vel mer til hverandre tenker jeg... :)

Hei hei

Så kjedelig at mannen er bortreist den viktigste tiden av måneden, a!!! :tristbla:

Men kanskje det har klaffet for dere likevel. Ikke alltid så lett å vite NÅR EL egentlig er(i hvertfall når testene ikke funker :kjefte: ), og det sies jo at sædcellene kan leve opptil 5 dager, så...

Krysser fingrene for deg, jeg! :)

Håper du har en strålende kveld!

Takk smilefjes!

VEET DET!! aarg! fikk melding av mannen i stad,, han hadde nemlig sett på "Hjelpekorpset" at spermiene svømte i 72 timer... så det så! :fnise:

er jo mulig ja... håper jeg har hatt EL i dag eller i går da..... skjønner ikke noe av tempen minheller i disse dager... men får snart beskjed (bruker babycomp) om når EL var......

ELLERS er jeg blitt forkjølet... mektig forkjølet... og det kiler så forferdelig i halsen... hoster og harker hele tiden. fryktelig slitsomt på jobb ...

Har barnefri i kveld.. mamma passer guttungen siden jeg jobbet overtid i dag.. så i kveld har jeg sittet foran TVen! nå venter jeg på de frustrerte fruer på skjermen..

ELLERS... er jeg på dag 17 i syklusen i dag.. har ømme brystvorter i går og i dag..(aldri hatt sånn før).. har en del utflod(jada vi må ha noen detaljer), men ikke EL slim... pleier ikke merke noe til det jeg... :tristbla:

Nå begynner frustrerte fruer... God kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er IKM?

:popcorn:

vet ikke helt... :sjenert: har ikke funnet EL denne mnd.. noe skikkelig tull med temperaturen min... skjønner NULL! :sur: bruker babycomp og den har heller ikke funnet den enda..

IKM kommer som regel 12 dager etter EL..

Hadde det vært en normal syklus hadde IKM vært ikke nå til helga men neste!

Blir nervøs jeg kjenner jeg... hvis jeg ikke har EL denne mnd... at det skal begynne sånn nå :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt... :sjenert: har ikke funnet EL denne mnd.. noe skikkelig tull med temperaturen min... skjønner NULL! :sur: bruker babycomp og den har heller ikke funnet den enda..

IKM kommer som regel 12 dager etter EL..

Hadde det vært en normal syklus hadde IKM vært ikke nå til helga men neste!

Blir nervøs jeg kjenner jeg... hvis jeg ikke har EL denne mnd... at det skal begynne sånn nå :cry:

Så kjedelig at du ikke har merket noe te EL denne mnd..... Håper det alikevel har funnet sin tid selvom det kanskej ikke har gitt utslag på tempen din.. Er lov te å håpe... hihi! Eneste måten å finne det ut på er jo å vente te IKM... :) Håpe på det beste!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fant jeg eggeløsningen! :juhu:

Men den kom lenge for tidlig.. så vi bommet totalt med sexen! :grine:

så nå har jeg lært!! virkelig...

fåkk!!

I morra skal hvertfall meg og venninna mi drukne sorgene våre over mensen(venninna mi) og bom på eggeløsning(meg)

:skaal:

OG nå fant jeg ut av at jeg har EL midt i påska.. på ei fullstappa hytte med svigerfamilien min!!! :klaske::sur:

vi får ta oss ørten turer på snøscooteren... :humpe:

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh.. Kjedelig da at du har EL midt i påske... Men dere finner nok ut av det ;) HIhi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda nå går jeg å venter på mensen... skal komme i dag men syklusen er som sagt tullerusk!

Jeg VET 100% sikkert at jeg ikke er gravid fordi vi hadde ikke sex før/rundt eggløsning... ikke fem dager før... 10 kanskje... og tre dager etter... eggløsning kom ikke når den skulle den :frustrert:

Så jeg håper den kommer så jeg kan gå igang med PP igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

joda nå går jeg å venter på mensen... skal komme i dag men syklusen er som sagt tullerusk!

Jeg VET 100% sikkert at jeg ikke er gravid fordi vi hadde ikke sex før/rundt eggløsning... ikke fem dager før... 10 kanskje... og tre dager etter... eggløsning kom ikke når den skulle den :frustrert:

Så jeg håper den kommer så jeg kan gå igang med PP igjen...

Så kjedelig da. Temper du eller? Siden du vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg temper... bruker babycomp ("låner" den av tanta mi, veldig greit), og så skriver jeg i tillegg inn i Fertility friend... :fnise: sikret der kan du si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...lurer på om jeg burde tempet jeg også. For å få mer kontroll, liksom. Sist eggløsning var jeg jo bare kjempefrustrert over testene som ikke fungerte. Hadde jeg tempet i tillegg hadde jeg jo sikkert skjønt når EL var. Vi helgarderte uansett vi, da...så vi bør ha en ørliten sjanse...

Samtidig så er jeg redd for at den tempingen skal bidra til enda mer "styr" rundt denne babylagingen. Jeg har jo egentlig bare lyst til å kose meg med det. Men etter så lang tid, må jeg vel bare innse at slaget er tapt og at det blir litt styr...

Håper mensen er på vei for deg nå da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke det er styrete.. er blitt så vant med det, rutine lissom... hadde jeg ikke tempet, hadde jeg trodd jeg hadde TRUFFET EL denne mnd, og stresset i denne fasen.. vært nervøs, kjent etter sympt, knasket vitaminpiller og ikke drukket kaffe osv osv osv + blitt superskuffet da mensen kommer... mens nå slapper jeg helt av... hehehe... ;)

abefaler deg...

Babycompen er jeg superfornøyd med! har den som vekkerklokke, temper og står opp.. og den gjør hele jobben, tolker,lagrer og sier i fra, og jeg slipper å tenke mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...