theamoren Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #41 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) snart helg! deilig.. skal på hytta på fjellet i morra, skal skikkelig kose meg i sola med vin og bøker............. :lese: I dag har jeg jobbet 12 timer, hatt noen syke menssmerter, vært på "jobbintervju" til drømmejobben min og fått NEI! (ei som har 4 år lenger ansinitet enn meg fikk den. kjørte tilbake på jobb oppløst i tårer og snørr (jeg ble UTROLIG skuffet, orker ikke forklare), og da ble jeg stoppet av politiet. haha... gikk greit da. måtte bare vise førerkortet..(politimannen var forresten skikkelig kjekk) lurer på hva han trodde om meg med maskara og tårer over hele ansiktet... ellers; ikke fått mensen enda, men har sååå vondt. murrer hele tiden og av og til kommer det noen stikk som gjør at jeg krøker meg sammen...... GOD HELG ALLE SAMMEN! TVI TVI MED HVA DET MÅTTE VÆRE AV EL OG IKM!! Endret 30. mars 2008 av theamoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 13. mars 2008 #42 Del Skrevet 13. mars 2008 snart helg! deilig.. skal på hytta på fjellet i morra, skal skikkelig kose meg i sola med vin og bøker............. :lese: I dag har jeg jobbet 12 timer, hatt noen syke menssmerter, vært på "jobbintervju" til drømmejobben min og fått NEI! (ei som har 4 år lenger ansinitet enn meg fikk den. :kjefte:FAEN) kjørte tilbake på jobb oppløst i tårer og snørr:grine: (jeg ble UTROLIG skuffet, orker ikke forklare), og da ble jeg stoppet av politiet. haha... gikk greit da. måtte bare vise førerkortet..(politimannen var forresten skikkelig kjekk !!) lurer på hva han trodde om meg med maskara og tårer over hele ansiktet... ellers; ikke fått mensen enda, men har sååå vondt. murrer hele tiden og av og til kommer det noen stikk som gjør at jeg krøker meg sammen...... GOD HELG ALLE SAMMEN! TVI TVI MED HVA DET MÅTTE VÆRE AV EL OG IKM!! Så kos me hyttetur da !! Kjedelig du ikke fikk jobben du ville ha da.. Men det kommer vel en annen mulighet senere kanskej... LOL.. Kjekk politimann jah... Hvor var dette henne? Ha en toppers helg da! Nyt den me måde :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #43 Del Skrevet 13. mars 2008 ja deilig på fjellet, skal kose meg! sitter å skriver handleliste, fy søren hvor vanskelig det er med middag!! aner ikke hva jeg skal ha...! kommer nok flere muligheter med jobb etterhvert ja, men ikke akkurat der jeg ville ha (på mange år) kjekk politimann(han var skikkelig kjekk) i vennesla... Vettu, nå skal jeg legge meg tror jeg, har vært en tøff dag. GOD NATT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 13. mars 2008 #44 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) ja deilig på fjellet, skal kose meg! sitter å skriver handleliste, fy søren hvor vanskelig det er med middag!! aner ikke hva jeg skal ha...! kommer nok flere muligheter med jobb etterhvert ja, men ikke akkurat der jeg ville ha (på mange år) kjekk politimann(han var skikkelig kjekk) i vennesla... Vettu, nå skal jeg legge meg tror jeg, har vært en tøff dag. GOD NATT! Du får prøve å sove godt da, og ikke tenke så mye Endret 13. mars 2008 av Tussi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #45 Del Skrevet 13. mars 2008 Takk Tussi.. Ønsker deg en kjempegod helg og påske vel nå :Gjesp: :Gjesp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 13. mars 2008 #46 Del Skrevet 13. mars 2008 Takk Tussi.. Ønsker deg en kjempegod helg og påske vel nå :Gjesp: :Gjesp: I like måte du. Ha en fin tur. Blir du borte hele påsken eller er det bare for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #47 Del Skrevet 13. mars 2008 bare for helga, må jobbe man,tirs,ons (NÅR de melder fint vær selvfølgelig) og så er det opp igjen etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. mars 2008 #48 Del Skrevet 14. mars 2008 Ohh.. I Vennesla? Trur jeg må oppover dit på tur asså LOL Ha en toppers helg og kos deg på hytta!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. mars 2008 #49 Del Skrevet 14. mars 2008 Tenkte jeg sku lime inn "oppskriften" te vårullene mine :D Det jeg bruker er: - Kjøttdeig(eller en annen form for kjøtt) - Løk - Hvitløk - Tørket sopp i strimler(kjøpt på Asiabutikken i Vestre ve rutebilen, bår ligge i lunket vann og finhakkes etterpå) - Raspet gulrøtter - Hvit tynn spaghetti/nudler(Bør ligge i lunket vann og finhakkes) - Salt og pepper - Soyasaus - Vårrull "deig". Er sånne ferdige ark man finner i frysen til å rulle dette i. Oxo frityrstekes dette etterpå til de er gyllenbrune... Seff, innholdet er jo opp til hva du selv vil ha inne i vårullene da.. Serveres me ris og fersk salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #50 Del Skrevet 14. mars 2008 Å Tusen takk :kys_2: frityrsteke... da må man ha sånn frityrgryte? tror mamma har en sånn.... dette skal jeg garantert lage en dag! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. mars 2008 #51 Del Skrevet 14. mars 2008 Å Tusen takk :kys_2: frityrsteke... da må man ha sånn frityrgryte? tror mamma har en sånn.... dette skal jeg garantert lage en dag! God helg Ja, eller en dyp panne Ha en toppers helg :D Goooood påske :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 14. mars 2008 #52 Del Skrevet 14. mars 2008 *stikker innom for å si god påske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 17. mars 2008 Tilbake fra påsketur nå! hatt en deilig helg, til tross for mensen på lørdag. Fikk noen fryktelige menssmerter, så jeg var sengeliggende mesteparten av dagen. lå og leste "Drageløperen". Blir så trøtt på fjellet, er fjellluften tror jeg. blir helt tappet. Vært fint vær, sol hele søndagen, fikk sittet i sola med bål, rødvin, appelsin og marsmellows(sånn det skrives??), men det var fryktelig kaldt. 15-20 minus. og jeg er frysete av meg. kler meg som om jeg skal vandre nordpolen. allikavel har jeg klart å bli forkjølet.. hvor er den derre? der ja.. Vært på skitur med guttungen. litt rundt hytta. Tålmodighetsprøve kaller vi det der!! Skal jobbe disse tre dager, og planen er og opp til hytta igjen, men nå melder de skikkelig drittvær! så vi får se... trist ELLERS: mensen, DENNE MND SKAL DET KLAFFE!!!! det har jeg bestemt!! :pls: :pls: :pls: :pls: Skal IKKE bomme på EL! Skal og til mannen blir blå! pllllis egg fest deg og bli der!! (måtte bare få ut litt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 18. mars 2008 #54 Del Skrevet 18. mars 2008 God påske! Skjønner hvordan du har det, denne PP skal det bli klaff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #55 Del Skrevet 18. mars 2008 Da satser vi på et desember barn..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #56 Del Skrevet 28. mars 2008 hei hei... Har kommet hjem fra ei uke på fjellet. skikkelig digg! rett og slett. Er på syklusdag 14 nå. ingen tegn til EL, har ikke EL slim(finner aldri det jeg, frustrerende), men merker litt murring i magen, som vanlig! Driver å tester med eggløsningstester denne mnd.. ingen positiv til nå. Mannen kan ikke fatte og begripe at jeg gadd å bruke 300 kr på tester, når vi pleier og sikre oss med sex uansett. men blir vel litt mindre nå tenker jeg, tror ikke jeg gidder i kveld pga den negative EL-testen.. for meg så blir det litt påtvingt rundt EL.. blir litt sånn kun for sædens skyld. Ikke bra. må få gjort noe med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 28. mars 2008 #57 Del Skrevet 28. mars 2008 hei hei... Har kommet hjem fra ei uke på fjellet. skikkelig digg! rett og slett. Er på syklusdag 14 nå. ingen tegn til EL, har ikke EL slim(finner aldri det jeg, frustrerende), men merker litt murring i magen, som vanlig! Driver å tester med eggløsningstester denne mnd.. ingen positiv til nå. Mannen kan ikke fatte og begripe at jeg gadd å bruke 300 kr på tester, når vi pleier og sikre oss med sex uansett. men blir vel litt mindre nå tenker jeg, tror ikke jeg gidder i kveld pga den negative EL-testen.. for meg så blir det litt påtvingt rundt EL.. blir litt sånn kun for sædens skyld. Ikke bra. må få gjort noe med det... Det er vel bare sånn vi er. Vi liker å vite at vi faktisk HAR EL selv om vi "sikrer oss med sex" Og det støtter jeg deg i. Menn er fra Mars og kvinner er fra Venus vet du. Er vel ikke alle som har nevneverdig EL-slim heller, så du får nok bare ta tiden og EL-testene til hjelp. Den kommer nok. Jeg er jo på dag 16 og er inne i "fruktbarhetsperioden", men eggløsningen er ikke før 4-5 dager etter at denneperioden har begynt. Perioden startet dag 15. Det er fortsatt håp. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #58 Del Skrevet 28. mars 2008 ja tålmodighet er en fin ting! Eier ikke det jeg... jada skjer sikkert i løpet av helga... forrige syklus hadde jeg EL på dag 13.. men gangen før der på dag 17 så, må bare vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 28. mars 2008 #59 Del Skrevet 28. mars 2008 Innom for å si god helg! Det klør sånn i eggstokkene mine for tiden.... gleder meg til å starte prøverdagbok !! Ikke så lenge igjen nå... vi begynner i juni-syklusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #60 Del Skrevet 29. mars 2008 Er på dag 15 nå... negativ EL test murrer i magen.. har ikke noe EL slim heller. kjøpt Grapefruktjuice! GOD LØRDAGSKVELD alle sammen.. Rolig i kveld! skal jeg lage kyllinggryte og se på film. kanskje et par glass vin om jeg tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå