Gjest Konfirmasjon??? Skrevet 30. april 2003 #1 Del Skrevet 30. april 2003 Noen som har noen gode taler, sanger og dele. Trenger det til en konfirmasjon...Takker for all hjelp MVH :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 30. april 2003 #2 Del Skrevet 30. april 2003 Gode historier fra barndommen er alltid en vinner (merkelig nok) på slike tilstelninger. Alltid like kjedelig for utenforstående, like rørende for foreldre, og like flaut for konfirmanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 30. april 2003 #3 Del Skrevet 30. april 2003 Litt mer seriøst; syns sangen "De nære ting" av Einar Skjæraasen (tror han heter det) er veldig fin til slike anledninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellapille Skrevet 30. april 2003 #4 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg kan prøve å hjelpe deg, har selv laget 2 sanger med kjente melodier til konfirmasjonen som vi sjkal ha den 11 mai. Men jeg skulle jo hatt en emailadresse å sendt det til da. bare jeg får navnet på konfirmanten og kanskje noen hint eller minner, men det er ikke så farlig bare jeg bruker navnet i alle fall. Jeg huskal ikke så mye da jeg satt å dikta, så det ble endel fantasi som ble brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå