Gå til innhold

Bilstol?


monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er bilstolen i hus:) Det ble Akta Graco Logico S - farge metro:) Veldig fornøyde nå. Det er så koselig å gå forbi den i gangen ( kan ikke sette den i bilen enda, da vi får besøk langveisfra neste helg og da skal jo de ha plass i bilen).

Skal kjøpe paraply trille til sommeren hvor det da bare er å "klikke" bilstolen på setet.

Men den kunne vi ikke kjøpe i butikken vi kjøpte setet, de sa at trillen kun blir importert i to farger - selvfølgelig ikke den fargen vi har kjøpt stolen i....

Men men...fornøyde er vi likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt enda, men jeg heller mot MaxiCosi sin nye med base. Vi har isofix i nybilen, og da vil jeg gjerne ha en stol med base og slike fester.

Har jo en Quinny speedy vogn etter pondus, og det er vel denne stolen man kan klikke på understellet.

Får snakke litt med sambo når han kommer hjem nå i mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme stolen som oss, Lara Croft, men fargen på vår er gizelle.

Løpte inn på www.akta.se og tittet på fargen - de er jo ikke så forskjellige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpte inn på www.akta.se og tittet på fargen - de er jo ikke så forskjellige:)

Nei, de er ikke det, men vår kom med orange solskjerm. Litt fancy der. Så den var avbildet med en annen en på akta sine sider.

Her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var det jo. Fancy med litt farge ja. Her ville kjæresten ikke ha noe spesielt med farge, og siden jeg har vært så aktiv på valg av varer og farger på andre ting, tenkte jeg at han kunne velge:)

Det rareste var at han sa når vi kjøpte stolen, kanskje vi skal gå for en som står i stil med vogna vår?

Det var ukjente ord fra kjæresten det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det ja. Han overrasker med andre ord?

Her er det mannen min som har valgt ut både vogn og bilstol denne gangen. Jeg sitter bare på sidelinjen jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vi valgte BeSafe Izi Sleep med Isofix. Monterte isofix'en i bilen i går, og det var mye enklere enn jeg hadde regnet med!

Nå skal vi bare prøve den med stolen oppi, så ser det litt mer "baby" ut, om dere skjønner. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...