Gå til innhold

Den verste egenskapen...


trifolii

Anbefalte innlegg

Gjest M-ling

Hmmm, nå må jeg tenke.

Svært sjelden jeg tenker ut hva som irriterer meg, faktisk.

Men det skal ikke være umulig... :sjarmor:

Helt seriøst

> Menn (og kvinner) som mener kvinner ikke skal ta lederstillinger

> Rasisme

> Voksne som mener barn passer fortreffelig til å være deres sexleke!

> Kvinnesuppa Ottar (meaning: femmekstremister)

> Folk som ikke ser at Bush tar feil, og at han har gjort det hele veien

Lettere seriøst

> Folk som prøver å dytte på andre sin egen tro (alt fra kristne til ateister)> Folk med oppblåst selvtillit, og ikke aner hva ydmykhet er

> Smatting

> Folk som løper på t-banen før andre har kommet seg av

> Folk på t-banen som er så engstelige for ikke å komme ut, at de presser meg gjennom døra

> Mannfolk som ikke forstår at mine korte skjørt kun er for spesielt inviterte!

Osv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som med den største selvfølgelighet hevder de mest hårreisende eller korny ting og får deg til å føle deg som idiot fordi du ikke #skjnner# noe som du vet garantert er feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Se for deg følgende: Dere er flere personer som snakker sammen, og står omtrent i en ring. Flere kommer til, mens andre går. Og så er det noen som stiller seg FORAN deg! Så da står du igjen og ser lettere fortapt ut bak ryggen til denne personen.

Ufattelig irriterende egenskap!!! Argh! :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som starter sånne tråder som denne!

Noe skal en jo more seg med i eksamenstida :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

- Folk som kun tenker seg selv og sitt eget beste.

- Bortskjemte drittunger som står å skriker og bærer seg i butikken..

- Folk som står midt i butikken eller andre steder og skravler mens folk må spørre pent om å få komme forbi ( men det hører jo sammen med første punktet mitt)

Det er mye mer som irriterer meg, men jeg kommer ikke på så mye nå som jeg er i godt humør :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest care

Jøss her kom det mye frustrajoner frem. Jeg har lært meg å ikke irriterer meg så mye over andre, det binder så alt for mye frustrasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vega

Folk som skal skal til å dra og aldri blir ferdig med å snakke, i døra, ned trappa osv. Alltid.

Folk som lever i fortid og ikke lar andre forandre seg - selv om man har forandret seg forlengst nekter de å se.

Folk som snakker i ett sett. Folk som smiler hele tiden.

Folk som trommer fingrene i lange perioder. Folk som ikke lytter. Folk som farer med slarv.

Folk som snakker med mat i munnen, smatter og lager lyder. Snakker i telefonen når de spiser.Folk som er opp og ned i humøret, som klager, syter, skaper seg i et stakkarslig bilde og snikinnfører dårlig samvittighet. Folk som ikke holder avtaler.

Folk som blander meg inn i deres gjøren og laden - og gir meg skylda selv om de står for mistaket selv.

Folk som ikke unner andre framgang!

Tromming og slikt er bare bagateller - verre med de som slarver, ikke holder avtaler og de som smiler hele tiden ... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Samara

Det er en ting jeg ikke takler, bedrevitere, de som alltid skal ha siste ord - uansett! :sinna: Arg!

Irriterer meg også over trangsynte mennesker, mennesker som ikke er åpne for nye tanker, men som tviholder på det de alltid har trodd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig tror jeg at jeg bare kan skrive opp en del fra janteloven (unntatt noen små punkter) Jeg irriterer meg over både mennesker som tror de er bedre enn andre og som tror de er noe.

Men det finnes nok en fin balansegang her. Det kan bli slitsomt med mennesker helt uten selvsikkerhet også, og som legger seg flate for alt.

Men jeg må også si at humørsyke folk tar knekken på meg, jeg blir helt rådvill når jeg må ha mye med de å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte vist å si at folk som ikke hilser er noe av det værste jeg vet. Vist f.eks jeg kommer til et vorspiel, og det er et par stykker der jeg ikke kjenner, så går jeg alltid bort å hilser på de og presenterer meg. Det synes jeg er uhøfflig når folk ikke gjør. Jeg liker heller ikke folk som er uhøfflige i andre sammenhenger heller, eller ikke har lært seg folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Missuganda

De som alltid melder at de skal borte en stund fra kg eller de som sier at de forlater..............alle vet jo at dette er for at de skal få sympati og alle vet jo at disse personene kommer igjen. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kino de JÆVLA MOBILENE som ringer og piper,

eller noen som har sett filmen før og sier hva som skjer

Det skjedde på :sinna::kjempesinna:

TO TÅRN ødela litt av filmen ja :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg kjenner en person som jeg møter ofte. H*n "overdøver" alt noen andre har å fortelle. Alltid har h*n eller noen i familien / venner / bekjente opplevd nøyaktig det samme eller værre / bedre.

Har man hatt en senebetennelse så har omentrent naboens arm falt av pga samme tilstand...

Ellers irriterer jeg meg over folk som er overbevisst om at deres meninger er de ENESTE riktige, uten høyde for at ethvert menneske sitter på forskjellige erfaringer og meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dr Zoidberg

1. Folk som røyker ved utganger på varehus etc.

2. Mennesker som ikke greier tyggegummi el. med lukket munn

3. Personer som stjeler av min tid ved å komme for sent etc.

4. Å bli tatt for gitt, at andre tror de vet noe de faktisk ikke har forutsettning til å kunne forstå meg på.

5. Mennesker som kjøper fast food på bensinstasjonene når det er mye kø og folk vil betale for bensin.

6. Slekt som tror de vet hva jeg trenger og har bruk for, og hva jeg ikke trenger.

7. Mennesker som røyker i nærheten av barn. Dette gjør meg nesten forbannet. Spesielt i barnehager.

8. Å bli beskylt for å være en drømmer, eller egoist. Bare fordi jeg velger egne livsmål.

9. Mennesker som klager om jeg svarer mobilen min mens jeg er ute og spiser. De snakker da med andre der, da kan vel jeg prate med den jeg vil?

10. Mennesker som tar seg den friheten å bli misunnelig og jævlige, bare fordi jeg har en simpel gjenstand - en TING! - de forbinder med luksus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som står rett utenfor utengangsdøra og røyker. De både sperrer veien og de forpester lufta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Det verste jeg vet hos medmennesker er arroganse, smålighet og ondskapsfullhet, folk som stadig tar i bruk hersketeknikker, folk som føler seg store ved å få andre til å føle seg små. Dummhet.

Tror også jeg må føye til feighet! Det er en egenskap jeg synes lite om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...