Gå til innhold

Den verste egenskapen...


trifolii

Anbefalte innlegg

Nå har vi diskuter kårny fordommer i noen dager. Ganske morsomt det der, så nå foreslår jeg at vi går over til de mest plagsomme egenskapene vi mennesker har. Ting andre mennesker gjør, eller er, som får deg skikkelig irritert.

Her er tre:

- Mennesker med store og brå humørsvingninger. Jeg blir sliten av å aldri vite hvilket humør de er i neste gang de åpner munnen. :evil:

- Dypt religiøse mennesker som ikke tolererer at jeg ikke er det. Og dermed hele tiden må rakke ned på mine valg, og det faktum at jeg ikke deler deres tro. Dette gjelder også mennesker med et annet politisk syn enn meg, et annet syn på genteknologi osv osv... En frisk diskusjon en gang i blant, ja takk! Men la meg stort sett være i fred! :sinna:

- Mennesker som ikke klarer å vaske opp skikkelig, og setter halvskitne kopper og kar inn i skapet. :kjempesinna:

Flere? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Folk som;

*Syter om "alt".

*Som alltid er sent ute

*Som kritiserer hele tiden

*Som er trangsynte

*Som er ansvarsløse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærester/samboere/ektepar som utelukkende erter/mobber og kritiserer hverandre i andres påhør er slitsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som knasker epler!

Eller sitter bak deg på flyet og smatter! Eller tygger tyggegummi!!!

*grøsser ved lyden*

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definitivt smatting, slurping og slafsing. Og folk som snakker med munnen full av mat, stopper i en setning for å ta en ny bit og fortsetter å snakke så fort biten er inne i munnen.

Derfor spiser vi alltid forran TV-en når vi er alene (når vi har gjester går det myyye bedre).

Sambo klarer å irritere meg hver dag, ved å si "GODT!" mens han spiser.

Egentlig et kompliment til min matlaging, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stopper MIDT i inngangen/utgangen og skal slå av en prat når det er andre folk som skal passere. :kjempesinna:

Folk på T-banen som skal borre ned den feite rumpa si i midten slik at jeg blir dytta bort og til slutt får sitte med den ene skinka på setet og ellers må sitte klint inntil fremmede. :frustrert: *yuk* Da står jeg heller!

Folk som røyker f.eks INNE på togstasjonen fordi det er så kaldt ute og all røyken kommer på meg. Generelt når røyken oser mot meg. :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stopper MIDT i inngangen/utgangen og skal slå av en prat når det er andre folk som skal passere.   :kjempesinna:  

Helt enig!!

Og hvorfor i all verden skal folk stoppe og prate på toppen av rulletrappa??? Det er ju kul umulig å ikke rase rett i dem???

:sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Folk som MÅ inn på toget før andre har gått av

Lystløgnere som kommer med den ene historien bedre enn den andre. Denne typen er gjerne alltid bedre/har opplevd noe verre enn andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

egoistiske materialister :evil:

og noen andre ikke fullt så alvorlige:

- folk som går inn på en buss de helt opplagt ikke skal være med, og spør og graver om alle andre bussruter og trikkeruter i byen.

- folk som sitter i midtsetet i flyet og leser aftenposten eller adresseavisen eller en annen avis av gigantformat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som presser seg på T-banen før folk har fått sjansen til å komme seg av.

folk som leser avisa over hele tre-setern på buss eller bane så den/ de som sitter ved sidenav kun ser en hand og kanskje litt avispapir!!

folk som ikke tar hint som "jeg har ingen interesse av å diskutere det der!" og som dermed FORTSETTER å prate om det jeg allerede har sagt jeg ikke ønsker å snakke om!!!! :evil:

folk som missbruker andre bare fordi vedkommende tilfeldigvis var så dum å hjelpe til EN gang!!!!! :evil:

folk som stopper opp for å slå av en prat, eller som bråstopper og snur helt om og skal rase tilbake når det faktisk står masse mennesker som skal imot.

ekspeditører/triser som ikke har fattet at kunden er den som gjør at de faktisk HAR en jobb!!! :evil:

Rassistiske mennesker. (uavhengig av farge!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg er HELT ENIG med Midnattsol og Litago at folk som stopper opp for å prate i dører/inngangspartier, ved enden av rulletrapper eller andre trapper er UTROLIG IRRITERENDE!!! :x

I tillegg syns jeg det er fryktelig irriterende at folk kommer for sent til avtaler! OK at det skjer en gang innimellom - men de som presterer å komme for sent HVEEEER GANG...nei, jeg har ikke ord!!! :x

Jeg er mester i å irritere meg over små ting, men akkurat nå kommer jeg ikke på noe mer...Det er typisk, da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg grønn over folk som ikke skjønner at man skal STÅ TIL HØYRE og GÅ TIL VENSTRE i rulletrapper. Iallefall i rushtider!!! :kjempesinna:

Og hva er meningen med å legge skittentøyet på gulvet, vedsiden av en halvfull skittentøys-kurv???

Jeg grøsser :( av å se på at folk spiser potetgull. Synes det er kjempe-ekkelt å se at hånden går frem og tilbake mellom posen og munnen i et visst tempo. Knaske, tygge, sleike seg på fingrene... :x

Hater at folk ikke holder avtaler, og bryter dem i siste liten, samt de menneskene som alltid MÅ komme 10 min for sent til en avtale. :evil:

Kan ikke fordra skrytepaver 8) med kunstig høy selvtillit. Det er SÅ gjennomskuelig!!!

OG ikke minst... irriterer meg over mennesker som på død og liv skal sitte ved siden av meg på toget når HELE kupeen er ledig!!!

Hunde-eiere som ikke tar opp hundedritten etter hunden sin!!!!!

Og hva med dem som bruker en evighet ved spilleautomatene mens barna sitter ved siden av i vogna. Kjempegode rollemodeller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjåvinistisk innstilte mannfolk som ikke tror at jenter kan ha

peil på og være lidenskapelig opptatt av såkalte "gutteting" som

blant annet fotball... :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Kan ikke fordra skrytepaver 8) med kunstig høy selvtillit. Det er SÅ gjennomskuelig!!!

Pokker! :ler:

Selv sliter jeg litt med dem som til enhver tid bedriver utagerende flagging av den voldsomt høye moralen sin.

Bondevik, Valgerd og sånne... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk i service-yrker som ikke har skjønt at jobben deres faktisk består i å YTE SERVICE! Var på postkontoret i dag og måtte virkelig dra ut av typen all informasjon, mens han så i alle andre retninger og mumlet svarene. Er det mulig!!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smålighet (Nå har vi kjørt 3 km. og du skylder meg bensin for kr. 2,50... At jeg kjørte rundt på vedkommende i flere mil forrige uke er selvfølgelig heeeelt uvesentlig).

Fanatisme(Hvis du drikker to glass vin kommer du ikke til himmelen...)

Hensynsløshet/mangel på respekt(Mobilen ringer 3 minutter etter at du skulle ha møtt noen; Eh, du, jeg kan visst ikke komme i dag likevel jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...