punkyB Skrevet 11. februar 2008 #1 Del Skrevet 11. februar 2008 Hadde en dongeribukse med en diger krone på hver baklomme. Den var i et ganske mykt stoff samt at det var mye stretch i stoffet, Den ble utslitt og eg har pælma den og jeg husker ikke hvilket merke det var - noen som kan hjelpe meg ?? Det var ikke spes. dyrt og ikke noe "Victoria Beckham" merke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. februar 2008 #2 Del Skrevet 11. februar 2008 Rock&Republic het originalen hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 11. februar 2008 Rock&Republic het originalen hvertfall.. Jeg hadde nok en kopi :gjeiper: Ser av og til noen som har det merkert på buksa - så jeg får evnt. stoppe en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 11. februar 2008 #4 Del Skrevet 11. februar 2008 Hadde en dongeribukse med en diger krone på hver baklomme. Den var i et ganske mykt stoff samt at det var mye stretch i stoffet, Den ble utslitt og eg har pælma den og jeg husker ikke hvilket merke det var - noen som kan hjelpe meg ?? Det var ikke spes. dyrt og ikke noe "Victoria Beckham" merke De solgte sånne på BikBok for en tid tilbake, ikke merkevare, men BikBok. Kanskje det var der du kjøpte den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 11. februar 2008 #5 Del Skrevet 11. februar 2008 Kan det være Only bukser du tenker på? Jeg har i alle fall selv en slik bukse, og det er only.....:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 11. februar 2008 De solgte sånne på BikBok for en tid tilbake, ikke merkevare, men BikBok. Kanskje det var der du kjøpte den? Var ikke BikBok - husker ikke navnet men var i en 'damebutikk' i Vika (Oslo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 11. februar 2008 Kan det være Only bukser du tenker på? Jeg har i alle fall selv en slik bukse, og det er only.....:-) Tror ikke det var Only - men er jo sannelig ikke sikker. Er den Only buksen lik av type - eller har den kronene ? For kronene er jo ikke viktig - og finner jeg tilsvarende bukse i annet merke så er jo det også helt ok :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shamini Skrevet 24. juli 2008 #8 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg har sånne bukser, kopi altså, fra Crazy Age - og de får du kjøpt hos feks. Illusion.no, eller rett og slett på QXL.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 24. juli 2008 #9 Del Skrevet 24. juli 2008 Cubus da? De hadde en del sånne bukser for en tid tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oxford Skrevet 24. juli 2008 #10 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) ff Endret 27. juli 2008 av Oxford Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestus Skrevet 24. juli 2008 #11 Del Skrevet 24. juli 2008 Vero moda ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå