Gjest Valiant Skrevet 10. februar 2008 #1 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) pga manglende humor Endret 28. februar 2008 av Valiant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. februar 2008 #2 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. februar 2008 #3 Del Skrevet 12. februar 2008 Han som spiller i House M.D. Og han er faktisk ikke død.(..) Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Del Skrevet 13. februar 2008 Eh... Nei.. Han er ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Skrevet 22. februar 2008 #5 Del Skrevet 22. februar 2008 jeg vet han ikke er død. Dere må nesten se på linken for å forstå det vel om dere hadde sett på den så ville dere forstått hva jeg mente. det var en sketsj fra a bit of fry and laurie. Som heter Huge Laurie er død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. februar 2008 #6 Del Skrevet 22. februar 2008 Det vet jeg Valiant, jeg har faktisk sketsjen på dvd. Men på overskriften virker det jo som om han er død, noe som jo i grunn var et sjokk sånn med en gang.(..) Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. februar 2008 #7 Del Skrevet 22. februar 2008 Må ikke skremme meg sånn! Bra det bare er en sketsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tang Lung Skrevet 27. februar 2008 #8 Del Skrevet 27. februar 2008 Trodde han var død , ikke tull med sånt....det er faen ikke noe morsomt altså :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Skrevet 27. februar 2008 #9 Del Skrevet 27. februar 2008 jeg finner slik humor morsomt...Men nå er jo humor relativt akkurat som så mye annet. men du må da være enig i at sketsjen er morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 27. februar 2008 #10 Del Skrevet 27. februar 2008 Så teit tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Skrevet 27. februar 2008 #11 Del Skrevet 27. februar 2008 tydelig at mørk humor ikke er noe man setter pris på her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. februar 2008 #12 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja, sketsjen er morsom, men det var ikke helt det vi reagerte på. Mer fremstillingen, som kan tolkes ganske feil. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Skrevet 27. februar 2008 #13 Del Skrevet 27. februar 2008 vel at dere tåler så lite er ikke mitt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. februar 2008 #14 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Det handler jo ikke om at vi ikke tåler det. For min egen del går det helt fint. Men saken er den at overskriften rett og slett var misledende. Ut i fra det som står i overskriften, så kan man tro at Hugh Laurie er død, rett og slett fordi den sketsjen ikke kanskje er kjent for alle, den var dog det for meg. Allikevel: det var uansett ikke det jeg tenkte da jeg først så den. Og det i seg selv at du mente noe annet er egentlig ikke så ille, men jeg synes det er greit at overskriftene, som gjerne sier ganske lite i seg selv, ikke er misvisende. Det er min personlige mening. Da slipper man mange misforståelser og nettopp en slik diskusjon som ødelegger. For jeg tipper at det neppe var intensjonen. Mvh Yvonne Endret 28. februar 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 28. februar 2008 #15 Del Skrevet 28. februar 2008 Det var vel den geniale overskriften Valiant synes var det morsomste, ikke sketsjen i seg selv. Halvkvedede overskrifter er jo noe han er tilhenger av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Skrevet 28. februar 2008 #16 Del Skrevet 28. februar 2008 Det var vel den geniale overskriften Valiant synes var det morsomste, ikke sketsjen i seg selv. Halvkvedede overskrifter er jo noe han er tilhenger av. Feil det er sketsjen jeg synes er morsom. Og sketsjen heter Huge laurie is dead. Og derfor synes jeg det passer bedre som over skrift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå