Gjest blåmobil Skrevet 10. februar 2008 #1 Del Skrevet 10. februar 2008 vet noen hvor jeg får tak i Dawsosns Creek DVD, med NORSK subtitels? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariaja Skrevet 10. februar 2008 #2 Del Skrevet 10. februar 2008 www.cdon.com (søk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåmobil Skrevet 10. februar 2008 #3 Del Skrevet 10. februar 2008 jeg har allerede sett på cdon. det opplyses bare om at ikke det er tekstet på svensk- og da regner jeg ikke med at det er norsk tekst heller Med mindre du vet SIKKERT at det er norske tekster på filmene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. februar 2008 #4 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg har selv hele serien på dvd, men dog kun med engelsk tekst eller uten noen i det hele tatt (kjøpt mye gjennom Ebay). Man finner Dawson's Creek med norsk tekst på blant annet Platekompaniet og Free Record Shop for å nevne noen. Mvh Yvonne Endret 10. februar 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåmobil Skrevet 10. februar 2008 #5 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har selv hele serien på dvd, men dog kun med engelsk tekst eller uten noen i det hele tatt (kjøpt mye gjennom Ebay). Man finner Dawson's Creek med norsk tekst på blant annet Platekompaniet og Free Record Shop for å nevne noen. Mvh Yvonne ok, takk. Ble til at jeg bestilte gjennom Amazon, ble billigere enn i Norge. Er jo bare bra for engelsken min at jeg ser på filmer uten Norsk tekst:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. februar 2008 #6 Del Skrevet 10. februar 2008 Okay, jeg forstår. Selv synes jeg kanskje Amazon er litt dyrt, men bra du fikk bestilt da ihvertfall. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåmobil Skrevet 18. februar 2008 #7 Del Skrevet 18. februar 2008 Okay, jeg forstår. Selv synes jeg kanskje Amazon er litt dyrt, men bra du fikk bestilt da ihvertfall. Mvh Yvonne faktisk så fikk jeg alle sesongene for 35 pund. og det syne sjeg var ganske rimelig:) ogå kom tolla på rett under 200- lappen. Godt fornøyd med kjøpet, og glder meg til å begynne å se dem;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå