Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #1 Del Skrevet 9. februar 2008 Barne-tv før var bra, det. Sesam stasjon husker jeg kjempe godt. Så mest på tv3 da, ninja turtles, Darkwing Duck, DuckTales, bare en av få barne-tv-programmer som var kjempebra. http://www.youtube.com/watch?v=8YycazXnuPo&NR=1 Fant Erling og Bernt på youtube, på norsk til og med. Det er hva jeg kaller barne-TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2 Del Skrevet 10. februar 2008 Forresten noen som vet hvorfor nrk sluttet med Sesam Stasjon? Etter hva jeg vet så er det jo mange som mener det var det beste barne-tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 10. februar 2008 #3 Del Skrevet 10. februar 2008 Sesam stasjon var forferdelig masete, spør du meg. Men Erling, Bernt og tellesangen var bra! Professor Baltazar derimot - det var saker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modern woman Skrevet 10. februar 2008 #4 Del Skrevet 10. februar 2008 Det er mye som var bedre før ... barne-tv er en av mange ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #5 Del Skrevet 10. februar 2008 http://www.youtube.com/profile_videos?user...p;search=Search Her er en som har samlet en god del barne-tv fra 1990-tallet som gikk på norsk tv. Minnene bare strømmer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. februar 2008 #6 Del Skrevet 10. februar 2008 Sesam stasjon var forferdelig masete, spør du meg. Men Erling, Bernt og tellesangen var bra! Professor Baltazar derimot - det var saker det! Det var det så absolutt. Det var Stian med sekken også, men det er enda lenger siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. februar 2008 #7 Del Skrevet 10. februar 2008 Synes portveien 2 var så moro da jeg var liten jeg. Men det irriterte meg at de aldri skjønte at han sjiraffen var der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. februar 2008 #8 Del Skrevet 10. februar 2008 Det var det så absolutt. Det var Stian med sekken også, men det er enda lenger siden. Pff, var det ikke det så... Stian med sekken var kjeeeeeeedelig. Men Silkesvarten var bra *mimre*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. februar 2008 #9 Del Skrevet 11. februar 2008 Syntes ikke Gulasj var morro. Å ha det på barneTv og hete Marianne....det var til tider et helvete! Enda synes folk det er gøy: Marrriiiannneeee! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. februar 2008 #10 Del Skrevet 11. februar 2008 http://www.youtube.com/profile_videos?user...p;search=Search Her er en som har samlet en god del barne-tv fra 1990-tallet som gikk på norsk tv. Minnene bare strømmer på. ÅÅhhh så fin link!!! Minnene strømmer på her også! Savner den gamle Barne-Tv'n DYPT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå