Gå til innhold

Melodi grand prix

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Sitter og ser sånn halvveis på norske grand prix finalen her. Mange dårlige sanger altså, men den som vant var jo rett og slett elendig! Ikke særlig fengende, og med en utrolig banal og klisjeeaktig tekst! Ja, ja... Grand Prix er ikke hva det en gang var, husker jeg elsket det da jeg var liten :fnise:

Hva synes dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste jeg fikk med meg var Jahn Teigen; og fytti H så fæl han er nå!!

:ler:

Det så jeg også. Ikke at den mannen noen gang har vært særlig lekker da ;) Han ser sliten ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badiane

Jeg synes at sangen som vant var den eneste som hadde noe interessant ved seg. Flesteparten av de andre var mildest talt elendige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes faktisk at den sangen var veldig bra jeg! Det er en sang jeg kunne hørt på om den ble spilt helt uavhengig av Grand Prix. Men så liker jeg Mirahs sanger generelt da.

Og nei jeg er ikke fjortis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at den sangen var veldig bra jeg! Det er en sang jeg kunne hørt på om den ble spilt helt uavhengig av Grand Prix. Men så liker jeg Mirahs sanger generelt da.

Og nei jeg er ikke fjortis ;)

Påstår ikke at man er fjortis om man liker slike sanger, synes bare teksten var veldig banal... Nå har jeg ikke hørt noe særlig på Mira Craig, er alle hennes sanger sånn?

Jeg er tydeligvis i mindretall her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det, men en av de måtte jo vunnet uansett :fnise:

Hadde sikkert klaga på en av de andre om de hadde vunnet også jeg ;)

Synes Grand Prix bare blir dårligere og dårligere... Det var så moro før! Og mye bedre sanger også... Tror det var dumt dette med at alle kan synge på engelsk - det gir utrolig mange like, pregløse sanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes trollet skulle vunnet, jeg!

Men så synes jeg jan teigen er tøff også, da :jepp:

Men seriøst tror jeg kanskje han med Eastern wind hadde hatt størst sjanse i den internasjonale finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes trollet skulle vunnet, jeg!

Men så synes jeg jan teigen er tøff også, da :jepp:

Men seriøst tror jeg kanskje han med Eastern wind hadde hatt størst sjanse i den internasjonale finalen.

Ja, den Eastern wind-sangen var kanskje ikke så halvgæren. De trolla var rare :fnise:

Synes også Jahn Teigen er tøff, men han ser ikke så bra ut for tida, synes jeg. Ser nesten ut som en sliten narkoman...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv

Det tror jeg også...

Tviler på Maria kommer til å bemerke seg noe særlig i GP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på Maria kommer til å bemerke seg noe særlig i GP.

Tror ikke jeg heller. Sangen hadde lite særpreg, for å si det sånn. Tviler egentlig på at den hadde kommet videre om det var helt ukjente folk som stod bak den...

Da var jo den Guri Schanke sangen fra i fjor bedre... Selv om jeg synes den var ganske latterlig...

Kunne ikke noen kommet med en sånn god gammel gran prix-sang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fremdeles Grand Prix-entusiast! :)

Jeg syns sangen til Veronica Akselsen er helt nydelig, men jeg hadde ikke tro på den i den internasjonale finalen, så jeg håpet på King of Trolls. Fjollete sceneshow, men sangen var jo veldig fengende.

Den som vant syns jeg var utrolig dårlig! Skikkelig skuffende at den tok seieren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ofte sånn at de sangene man tror får null poeng får mange poeng, så da håper jeg det slår til i år også! :jepp:

Mirah har mange forskjellige sanger. Her har du et eksempel, og finner flere på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk ikk jeg så mye med meg. Men jeg er litt skuffet over at grand prix har blitt et show for avdankede artister. Ellerartister som selger dårlig på en eller flere måter. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...