Gjest Anonym nå Skrevet 29. april 2003 #1 Del Skrevet 29. april 2003 Blir det sett på som en enkel desperat handling når gutter går til innkjøp av hjelpemidler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 29. april 2003 #2 Del Skrevet 29. april 2003 Desperat handling???????? I mine øyne nei, hverken om en gutt ELLER jente gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 29. april 2003 #3 Del Skrevet 29. april 2003 Nei, overhode ikke!! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 29. april 2003 #4 Del Skrevet 29. april 2003 Hadde blitt glad, jeg, om jeg hadde hatt en kjæreste som var såpass åpen for slikt og interessert i å utvikle sex-livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. april 2003 #5 Del Skrevet 29. april 2003 Kommer ikke det litt an på situasjonen da? Hvis sexlivet er bra så synes ikke jeg det er en desperat handling om han kjøper sexleketøy/hjelpemidler. Det er jo bare morsomt og prøve noe nytt og spennende. Men du sier "om gutter går til innkjøp av...." Er det kjæresten din det er snakk om egentlig, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym nå Skrevet 29. april 2003 #6 Del Skrevet 29. april 2003 Men du sier "om gutter går til innkjøp av...." Er det kjæresten din det er snakk om egentlig' date=' eller?[/quote'] - Nei, jeg er selv gutt og har vurdert et slikt innkjøp. Dessuten er jeg for øyeblikket ikke i noe forhold. Men jeg er litt skeptisk med tanke på hva en evt. fremtidig kjæreste vil si når hun får vite at jeg har et slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. april 2003 #7 Del Skrevet 29. april 2003 AAaah, ok. Foreslår at du venter litt med slike innkjøp til du ER i et forhold. Hadde jeg funnet det hos kjæresten min hadde jeg nok tenkt "hvem er de brukt på før?", selv om de kanskje er ubrukte. Det vet jo ikke en framtidig kjæreste noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym nå Skrevet 29. april 2003 #8 Del Skrevet 29. april 2003 jeg tenkte mest på hjelpemidler beregnet på menn da - vaginaer o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 29. april 2003 #9 Del Skrevet 29. april 2003 Anonym nå: Hadde du for din del kicket på dildo'en til den nye damen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. april 2003 #10 Del Skrevet 29. april 2003 jeg tenkte mest på hjelpemidler beregnet på menn da - vaginaer o.l. Åjah, så SI det da! Du trenger jo ikke la sånne hjelpemidler ligge slengende åpenlyst heller da hvis du får damebesøk/får kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym nå Skrevet 29. april 2003 #11 Del Skrevet 29. april 2003 Anonym nå: Hadde du for din del kicket på dildo'en til den nye damen din? Jeg hadde selvsagt ikke hatt problemer med at den nye damen min hadde en dildo, da kunne jo jeg brukt den på henne. Men det jeg lurer på om det er "akseptert" at menn også har egne leketøy. Hvordan ville dere kvinner reagert dersom den nye kjæresten deres fortalte at han f.eks. hadde en håndvagina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #12 Del Skrevet 29. april 2003 Go for it Man! Hvorfor skal det være verre for menn å ha leketøy enn for oss jentene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. april 2003 #13 Del Skrevet 29. april 2003 Det er ikke værre, men hvis han er skeptisk så trenger han jo ikke la den ligge åpenlyst, men heller se dama litt an før han presenterer sin håndvagina for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #14 Del Skrevet 29. april 2003 Enig med deg Midnattsol! En skal alltid bruke fornuft når det gjelder sexleketøy og å introdusere disse for partneren sin. Men du så mye moro og godt en kan ha med dem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 29. april 2003 #15 Del Skrevet 29. april 2003 selvsagt må vi gutter også kunne kjøpe slike hjelpemidler - de er ikke forbeholdt jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. april 2003 #16 Del Skrevet 29. april 2003 selvsagt må vi gutter også kunne kjøpe slike hjelpemidler - de er ikke forbeholdt jenter. Nei? Det er jo ingen som sier det heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 29. april 2003 #17 Del Skrevet 29. april 2003 sant nok det - men man får ofte inntrykk av at gutter ikke skal kjøpe slikt. At man gjør det bare fordi man ikke får f***e liksom... For jenter er det mer akseptert på en måte. Det er mitt inntrykk i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 29. april 2003 #18 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg hadde selvsagt ikke hatt problemer med at den nye damen min hadde en dildo, da kunne jo jeg brukt den på henne. Men det jeg lurer på om det er "akseptert" at menn også har egne leketøy. Hvordan ville dere kvinner reagert dersom den nye kjæresten deres fortalte at han f.eks. hadde en håndvagina? Hvis hun ikke hadde akseptert det, eller ikke var villig til å være åpen for noe sånt, så hadde vel kanskje ikke den nye damen vært helt det du lette etter heller? Snodig det der at en håndvagina skal være så forskjellig fra en dildo. Tror sjømannsbrudene (dårlige oppblåsbare helfigurer i plast) har litt av skylden for at dette blir for harry i noens øyne. Mer diskrè (enn en dårlig sjømannsbrud) leketøy for menn - som Fleshlight f.eks. - kan jo hun bruke på deg. Synes absolutt du skal gå til innkjøp av noe sånt, Anonym nå, hvis du har lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s i.i. Skrevet 29. april 2003 #19 Del Skrevet 29. april 2003 Hvis du har lyst på en ...håndvagina? (Er det det samme som en god gammeldags "sjømannsbrud")? Så må du kjøpe deg det! Alle damer vet da at single (og usingle) menn "gjør sånn" så hva er forskjellen på å "gjøre sånn" med hånden eller med en håndvagina (ufattelig bra ord! Håndvagina, håndvagina... assosiasjon: "hånd, hva Gina"? (spør Gina om dette er en hånd).. Men du: At et parr kan kose seg med hennes dildo er greit, men jeg ser ikke for meg at du og hun du skal bli sammen med kommer til å kose dere sammen med Håndvagina... Det er vel mer et enmannsleketøy, tror du ikke? Ikke at du ikke kan fortelle din blivende kjæreste om den, men... du behøver jo ikke sette den på middagsbordet heller akkurat i et anfall av åpenhet? (hun har sikkert ikke lyst til å se den allikevel).. Lykke til du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. april 2003 #20 Del Skrevet 29. april 2003 sant nok det - men man får ofte inntrykk av at gutter ikke skal kjøpe slikt. At man gjør det bare fordi man ikke får f***e liksom... For jenter er det mer akseptert på en måte. Det er mitt inntrykk i alle fall Ja, det stemmer nok det. Kanskje derfor "Anomym nå" er litt skeptisk også. Tror også at sjømannsbrudene har endel av skylda her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå