liv-b Skrevet 29. april 2003 #1 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg hadde ikke trodd jeg skulle være det,men der :D kan du se.. Skulle egentlig vente med å teste til etter bryllupet, men jeg klarte ikke å vente. I januar kommer baby nr 5! Heldigvis at vi er gifte før vi får barn,da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. april 2003 #2 Del Skrevet 29. april 2003 Hvor mange barn vil du egentlig ha? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. april 2003 #3 Del Skrevet 29. april 2003 Gratulerer, liv-b! dere har vel en dobbelt så glad tid i møte nå!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. april 2003 #4 Del Skrevet 29. april 2003 Gratulerer!!! Husk å kjøpe nok Mozell å skåle i!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 29. april 2003 #5 Del Skrevet 29. april 2003 Gratulerer så mye! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla Skrevet 29. april 2003 #6 Del Skrevet 29. april 2003 Gratulerer så mye!!! :D Når er bryllupet? Jeg håper jeg har en liten spire i magen selv - men det skal vel mye til at det klaffer i neste periode... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. april 2003 #7 Del Skrevet 29. april 2003 Om det er passende og være gravid brud er en annen diskusjon Gjest. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mina-mor Skrevet 29. april 2003 #8 Del Skrevet 29. april 2003 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 29. april 2003 #9 Del Skrevet 29. april 2003 Hjertelig til lykke med ferskt svangerskap! Kommer fra en familie med fem søsken, og det er ikke en for mye!!! Det er til familien min jeg går, om jeg trenger hjelp eller trøst. Selv fikk jeg tre barn (har to igjen), og skulle gjerne hatt flere. PS: Feige anonyme gjester skal bare oversees. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 29. april 2003 #10 Del Skrevet 29. april 2003 Gratulerer og lykke til liv-b :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trampe Skrevet 29. april 2003 #11 Del Skrevet 29. april 2003 Hei! Gratulasjoner og lykkeønskninger fra Trampe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 29. april 2003 #12 Del Skrevet 29. april 2003 Gratulerer! Flott at enkelte er så tøffe at de satser på en stor barneflokk! Overse sure "gjester" som ikke har skjønt at dette er en gladnyhet for deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stardust Skrevet 29. april 2003 #13 Del Skrevet 29. april 2003 dette er da så absolutt noe å gratulere for!!!! Mange ganger tillykke!!! Det er en ungeflokk å være stolt av!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. april 2003 #14 Del Skrevet 30. april 2003 Gratulerer så utrolig mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå