Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Snart ferdig!! :bolledeig: Skal stikke på butikken og handle det lille vi trenger til middagen, og i mens skal mannen få vaske gulvene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rydde på terrassen

Montere terrassebordet

Tømme oppvaskmaskin

Vaske klær

Maskin 1 er i gang

Maskin 2 er i gang

Maskin 3 er i gang

Tørke klær

Tøy er hengt opp ute og noe lagt i tørketrommelen

2. vaskemaskin med tøy tørkes nå

Brette klær

Første tørre maskin er brettet

2 maskin er brettet

Rydde på plass klær

Det som er tørt

Mer tøy er brettet og lagt på plass

Rydde kjøkken

Rydde gang

Rydde stue

Tørke støv

Støvsuge 1 etasje

Støvsuge 2 etasje

Støvsuge trappa

Vaske badet (mannens jobb)

Vaske gulv (mannens jobb) Det er utsatt til i morra

Skifte på senga vår

Skifte på senga til Prinsessa

Gå ut med søpla

Papirsøppel er tatt ut

Vanne planter

Legge ned en bukse

Vaske og skifte duk på salongbordet

Skifte på sengene tar jeg etterpå. Nå er jeg sliten! Mannen har vært flink ute i dag også. Har fått ryddet mye, så nå ser det fint ut her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost er spist, kaffe er traktet og nå sitter jeg og forsøker å våkne.. :Gjesp: Skal på trening om kort tid, selvom jeg godt kunne tenkt meg å våkne litt mer først.. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her bakes det brød. Første deigen er snart ferdig hevet. :Gjesp:

Så tidlig??? :dåne:

:kaffekopp:

Da var jeg på vei til trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidlig??? :dåne:

Måtte jo det når jeg venter Lille nevø på besøk, og jeg hadde lovt bort ferskt brød til ham. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo det når jeg venter Lille nevø på besøk, og jeg hadde lovt bort ferskt brød til ham. :jepp:

Sant det :)

En kjapp god helg-hilsen fra meg!

God helg til deg også ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nydelig dag og vi har tilbrakt tiden ute i solen. Kjøpte ny grill i sta og holder på å montere den. Det er omtrent 3 milliarder deler, men vi får det da til. Gleder meg til å bruke den :)

Nå skal vi i bursdag til svigermor, og jeg håper det blir greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart i stallen, og Prinsessa skal ri. Skal ta med meg kameraet mitt, for den ene hoppa er 2 uker på overtid. Lurer på om det har kommet føll der siden torsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:cry: Det kom 2 føll. Det ene mens vi var der, og ett nå mens vi var hjemme for å spise litt. Dessverre var begge 2 dødfødte. Det første var bittelite, bare 2-3 kg tungt, men det andre har dødd i dag.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var utrolig trist ja.. :cry: Men heldigvis er det 2 føll til på gang veldig snart. :)

Har levert selvangivelsene våre i dag. Begge får igjen. Jeg får i underkant av 1000 lappen, mannen litt mer, men ingen av oss kommer veldig langt for de pengene.. :ler: Heldigvis går vi i pluss :tommelopp:

Skal slappe av - litt til - og så skal jeg opp og grunne mer på rommet til Prinsessa. Treninga utgikk i dag, for venninnen min hadde så mye å gjøre, det har i grunn jeg også, så i dag passer det bra. Får heller ta en rusletur senere. Skal forresten kanskje trene i morra i stedet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvangivelsen ja... Kanskje på tide å se på den snart ja... Får ikke igjen så mye jeg heller. Men slipper ihvertfall restskatt. Og det er det viktigste. For det er sure penger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malekroppsdelene mine funker ikke i dag.. :sukk: Har malt noen panelbord, men det går forferdelig tungt og tregt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...