Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Skal snart hente mannen. Han fikk sitte på med en nesten helt hjem, men jeg henter han det siste stykket som er ca 5 km. Prinsessa likte dårlig å skulle være hjemme alene, men det blir i kanskje 25 minutter og egentlig skal hun jo sove. Hun har mobil og jeg har mobil, så da burde det gå greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk det med prinsessa i gårkveld?

God morgen!!

Det gikk kjempefint! Hun freste forbi en hel haug visstnok og var kjempefornøyd! :)

:kaffekopp: God morgen!

God morgen Multi.

Takk for :sjokolade: loffen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forumet er det sjelden jeg har tid til gitt... :fnise:

Hva er det :klø:

Før var det bare der jeg var, nå har jeg mer enn nok med Klanen :)

Skal se på 'Sommer'. :opplyser:

Så også på Sommer :)

Skal snart hente mannen. Han fikk sitte på med en nesten helt hjem, men jeg henter han det siste stykket som er ca 5 km. Prinsessa likte dårlig å skulle være hjemme alene, men det blir i kanskje 25 minutter og egentlig skal hun jo sove. Hun har mobil og jeg har mobil, så da burde det gå greit..

Det betyr at hun trenger å trene litt på det, du får ta deg noen avstikkere ut av og til på egenhånd (sikkert godt for deg også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har ikke noe i mot å være hjemme alene. Det som var anderledes i går var at det var etter hun hadde lagt seg og det var mørkt ute. Men det gikk kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;)

Har kommet fra forestilling. Det gikk kjempebra og de fikk utrolig mye skryt. Vitsene satt der de skulle og timingen var perfekt!

Forrige lederen av korpset hadde snakka med en journalist i lokalavisa her, og de var villige til å gi 7 på terningen :ler::tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...