Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

;)

Det går sikkert her også, men det er ikke så godt å måtte ligge og konsentrere seg om ikke å falle ned.. :ler:

Ønsker noen synspunkter på noe i bloggen... :trist:

Jeg vet...det er som regel (eller alltid egentlig) meg som ligger ytterst og må holde igjen....

Tasser inn i bloggen (snuppa mi spurte her om dagen hva det egentlig ville si å tasse.....ode svar mottas herved med takk...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet...det er som regel (eller alltid egentlig) meg som ligger ytterst og må holde igjen....

Tasser inn i bloggen (snuppa mi spurte her om dagen hva det egentlig ville si å tasse.....ode svar mottas herved med takk...)

Tasse blir vel en blanding av å liste seg og å gå. Gå forsiktig på en måte.. rusle.

Reiser og drikker kaffe med søs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tasse blir vel en blanding av å liste seg og å gå. Gå forsiktig på en måte.. rusle.

Reiser og drikker kaffe med søs...

Tasse på sokkelesten, gå litt forsiktig, stille!

Sikkert et godt valg, Annie :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Gardiner er veldig vanskelig syns jeg.

Der jeg bodde før hadde jeg persienner med panelgardiner utenfor. Da hadde jeg 1 stuevindu.. Nå har jeg tre vinduer, persiennene ble hengende igjen i huset vi flytta fra og her har vi florlette kvite gardiner med mønster i, de hang i huset da vi flytta inn. Tigermannen har lyst på svarte gardiner som kan dekke for all sol som ønsker å titte inn til oss, slik at han kan se på dataen og tv sitt.. Jeg har brun sofa og nekter svarte gardiner. Så vi blir ikke enig!!

Har lyst på noe med hakket mer farge, men vet ikke hvor mye jeg orker å styre med det.

*drømmer om huset nedi veien her, da skal tigermannen får sitt eget rom.. Drømmer litt til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tasse på sokkelesten, gå litt forsiktig, stille!

Sikkert et godt valg, Annie :klemmer:

Det var det :Nikke::klem:

Titter innom :hoppe:

Ha en fin tirsdagskveld.

Stor klem

Takk i like måte Aislin :klem:

Håper du får en koselig stund sammen med søs da. :klem:

Hadde det :jepp::klem:

Kos deg sammen med søs. :klemmer:

Takk, det var hyggelig faktisk.. :):klem:

:vinke:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, er det her dere med husmorgenene gjemmer dere.

Husmorgener?? :lete:

Husmorgener? :hakeslepp:

*stikker av før jeg blir smittet*

:ler:

Ikke gjort noe som ligner husmor-ting i dag. :ler:

Det har jeg ;)

Gardiner er veldig vanskelig syns jeg.

Der jeg bodde før hadde jeg persienner med panelgardiner utenfor. Da hadde jeg 1 stuevindu.. Nå har jeg tre vinduer, persiennene ble hengende igjen i huset vi flytta fra og her har vi florlette kvite gardiner med mønster i, de hang i huset da vi flytta inn. Tigermannen har lyst på svarte gardiner som kan dekke for all sol som ønsker å titte inn til oss, slik at han kan se på dataen og tv sitt.. Jeg har brun sofa og nekter svarte gardiner. Så vi blir ikke enig!!

Har lyst på noe med hakket mer farge, men vet ikke hvor mye jeg orker å styre med det.

*drømmer om huset nedi veien her, da skal tigermannen får sitt eget rom.. Drømmer litt til*

Gardiner er ikke lett, men etterat jeg fikk disse panellengdene ble det plutselig veldig greit. Tror jeg skal kjøpe de brune og prøve og henge opp dobbelt i morra ;)

Håper at du har en fin kveld :klemmer:

Hadde det :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg finne senga. Som jeg skrev inne hos Skravla, så har det funket fint med varmepute når jeg legger meg, og jeg fortsetter med det i dag :)

Natta :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, er det her dere med husmorgenene gjemmer dere.

:fnise:

Ønsker meg sånn dings man kan varme i mikroen, jeg....

Hvetepute?

Godt at turen var vellykket, Annie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...