Gå til innhold

Stolt bestemor

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Torika

Hei.

I går fikk jeg et nytt barnebarn...jeg har 5 fra før, en jente siom skal konfirmeres nå til helgen, 4 guttebarnebarn...nå ble det en liten tulle.

Føler meg lykkelig og glad for det lille underet, jeg er utrolig stolt og takknemlig for mine 2 døtre og min sønn og mine 6 barnebarn og ville dele det med dere her inne.

Jeg ble tidlig bestemor(40 år) og er nå 54 og bestemor til så mange nydelige unger som jeg forguder.

Klem fra Bestemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Gratulerer med barnebarnet.

Min mor er 52 og eldste barnebarn er 10 år.

Når hun "klager" over at hun ble tidlig bestemor - minner vi henne bare på at det kunne vært meg som fikk barn 3 år tidligere... :o

Det var nemlig min søster som er 3 år yngre enn meg som gav henne sitt første barnebarn da hun var 17 år... :ler:

Gratlulasjoner fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Skule önske at min mor var mer som deg Torika hun ble beste mor i alder av 41 og siden har hun brukt det som sjekketriks når hun går på byn (og det er ikke sjeldent) hvordan hun får det til spör ikke meg.

Ikke ringer hun for å spörre om hvordan det går med sitt eneste barne barn heller for huff det koster jo penger...

Hun som netopp har solgt leilighetn sin for litt over en milijon!!!

Jaja...bra det finnes bestemödre som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg lykkelig og glad for det lille underet, jeg er utrolig stolt og takknemlig for mine 2 døtre og min sønn og mine 6 barnebarn og ville dele det med dere her inne.

Klem fra Bestemor

Så koselig! Gratulerer så mye med det nye barnebarnet. Selvom du har flere fra før, så er det et like stort under hver gang vel?

:vinke::vinke::vinke::vinke::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...