Gå til innhold

Hvordan sjekke opp ut å være desperat!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest vårkos

Hei. Jeg er nylig blitt singel etter 6 års samboerskap. Og har nå begynt å

flørte å ha det gøy utpå byen..Får oppmerksomhet, og selvtilliten er ganske bra...Men nå har det seg slik at jeg har en SMSkamerat som jeg har SMSet med siden jeg traff han i sommer, har likt han godt, og det har vært noen nuss, men har aldri utviklet seg til noe mere! Inntil nå :ler: jeg traff han i helgen, og han ble med meg hjem. skravlet og koste oss, og prøvde oss på litt mere, men det ble ikke fullført :wink: . OG jeg er blitt forelsket :o Det er jo ike så farlig det, men nå har jeg fått den sperren at jeg ikke klarer å være normal, nå vil jeg sende 50 mld om dagen, ringe å snakke med han, finne på ting etc etc...

Jeg har jo selvsagt ikke gjort dette, men hvor går grensen for å holde de intressert?Jeg har sendt 2 sms, ikke tørt å ringe, og heller ikke lagt opp til videre kontakt :-? Jeg vet at man ikke skal være for intens for da skremmer man mannfolket bort! men man bør vel si, gjøre noe som viser at man er intressert? Han sier han er skeptisk til damer, og han er vansklig å forstå, komme innpå når det gjelder dette emne!Tror innerst inne at han liker meg, men er redd for å ta steget ut, for å bli for seriøs eller etablere ett forhold..Han har vært singel lenge, og han har nok en del jentevenner... Hva skal jeg gjøre for å bli spesiell for han.. Skal jeg bare vente til han tar kontakt? Noen som har bra gode råd hvordan man skal få alvor ut av en flørt! Er ikke dette typisk oss jenter å begynne å fundere på sånne ting! huff. kribler i kroppen, og aner ikke hvor jeg har dette mannfolket hen..kanskje det som er spennende? noen som har noen råd til meg??? :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gyldenløwe

Det finnes jo et mellomting mellom å ikke ringe og sende 50 SMSer om dagen, da. SMS er forøvrig et utrolig upersonlig medium, spør du meg. Ring ham, be ham hjem på middag og vin, sett dere i sofaen og se hva som skjer.

Skjønner ikke det her med å skremme menn ved å være for interessert, jeg. Har sjelden latt meg skremme. Du behøver ikke flytte inn første uka eller legge planer for juleferien på første daten, men det er da bare sjarmerende med en jente som sier tydelig fra at hun er interessert. Kanskje enda bedre med ei som ikke bare sier det, men også viser det!

Ok, så hvis han har vært singel en stund bør du sikkert vente deg litt fumling før han finner ut om han er interessert eller ikke, men hvis du tror han er verdt det: GO FOR IT!

Jeez, noen jenter tenker for mye. Bli kjent med ham, klin litt og se om det er noe der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ferskgjest

KAST DEG UTI DET!!!!!!!!! let it flow. klart en tenker på hva en skal gjøre å ikke gjøre, men "gjør" du for mye, merker du nok snart det på responsen. finn heller fortest mulig ut om han er på samme kanal som deg, og da kan dere la forelskelsesflommen ta dere uhemmet begge to. hva mer kan man be om???

vårregnhilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...