Gjest Chuck Skrevet 8. februar 2008 #1 Del Skrevet 8. februar 2008 Fant denne artikkelen på dagbladet sine nettsider om en av mine yndlingsserier for tiden, Pushing Daisies. http://www.dagbladet.no/kultur/2008/02/07/526249.html Serien er utrolig søt, litt eventyraktig. Den handler om en som kan vekke de døde til live ved berøring. Den døde kan bare leve i ett minutt, ellers dør noe annen (dyr - dyr, menneske - menneske). Har han vekket noe til live, dør det igjen ved første berøring. Serien har en fortellerstemme som skaper en spesiell atmosfære. En privatdektettiv oppdager hovedpersonen Neds evner. De danner et team og går rundt og løser mordgåter ved å vekke den drepte for 1minutt. En dag undersøker de drapet til barndomskjæresten til Ned, og Ned bestemmer seg for å holde henne (Chuck) i live. De får igjen varme følelser for hverandre, men de kan bereøre. Da blir det kyssing kjennom plastikkfilm, holde sine egne hender og drømme om at det er den andres osv.. Første 15 minuttene av serien ligger det link til i artikkelen. Andre fans enn meg her? Det er vel en serie du enten liker veldig godt eller bare synes er teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 15. mars 2009 #2 Del Skrevet 15. mars 2009 Liker serien kjempegodt! Så koselig og annerledes. :rødme: Også er jo the pie maker så nusselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. mars 2009 #3 Del Skrevet 15. mars 2009 Kom over det her en dag, og jeg er nok en av dem som synes det bare blir teit. Litt for barnslig og.. teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 16. mars 2009 #4 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg syns den er utrolig søt ! Måten the pie maker står på er kos! Og at de tar plastfolie mellom seg når de skal kysse og i bilen hvor de har en hanske så de kan holde hender !! ER SÅ SØTT Liker serien kjempegodt! The Pie Hole er litt artig navn også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #5 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg hadde store forventninger til denne serien, men ble dessverre svært skuffet og gav opp etter noen få episoder. Jeg synes rett og slett at de prøver for hardt, det blir for falskt og stivt. Det er selvsagt helt tydelig at de tar sikte på uttrykket til Jean-Pierre Jeunet, en filmskaper jeg har elsket i mer enn ti år, og kanskje er det nettopp derfor serien føles så blek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 17. mars 2009 #6 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg syns den er utrolig søt ! Måten the pie maker står på er kos! Jaa. Han er så søt. Hodet litt på skakke, hendene i lommene og det sjenerte smilet. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå