Gå til innhold

Lillesøster / lillebror søkes !

Trude29

Anbefalte innlegg

Så bra du har fått tatt blodprøver da er dere jo snart igang da :sjarmor:

Ja er det ikke typisk at mensen blir forsinket når man ønsker det.

Satser på det ikke er med ditt tilfelle.

Håper dere kommer raskt igang blir spennende å følge deg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det Pia ! I like måte forresten ! Håper dere lykkes med å få plantet et ( eller to ) perfekt(e) frø :D !

Nå er jeg skikkelig spent om mensen kommer innen onsdag, men må vel prøve å ikke tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Mensen kom torsdag.... Vi kunne ha prøvd, men det var en risiko for å måtte avbryte pga julen. Så da bestemte vi oss for å vente til januar. Nå håper jeg bare at mensen i desember blir kraftig forsinket ! :roll: For da kan vi begynne i starten av januar, i steden for mot slutten av måneden. Er veldig glad jeg ikke startet denne måneden, har vært helt elendig i magen siste uka. Det er skikklig kjipt nå i førjulstiden. Det er jo så mye god mat som frister ! Men jeg beholder bare ris og sportsdrikker. Blæh ! Dette vil jeg ikke ha noe av ! Skal til homeopat i morgen, håper hun kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Takk for julehilsen Chiquita ! Ja, nå er jo jula nesten over alt ! Den går så altfor fort ! Men det betyr jo også at vi begynner å nærme oss IVF forsøket vårt ! Har akkurat fått besøk av tanta , så da er det ca 28 dager til vi er igang !

Den forbaska tanta ( kjælenavnet hennes!) kom med både dundrende hodepine og magesmerter idag. Fin måte å starte året på lissom !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Oj - som tiden flyr ! Nå er det jo snart slutten av januar alt ! Det betyr at vi snart nærmer oss IVF prosjektet vårt ! Mot slutten av neste uke skal vi nok igang. Kommer an på når mensen starter. Håper den kommer igang før tiden for en gangs skyld !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er i gang ! Har snart holdt på en uke nå ! Er med på prosjekt på RH, og må inn hver dag for å ta innvendig ultralyd og blodprøver. Litt kjipt, må tidlig opp og stå i lang kø på E18. Men håper det er verdt det ! Har fått eggstimulerende middel, kjenner det stikker i eggstokkene. Har begynt med nedregulerende hormon nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noe så inn i hampen vondt i armen/skuldra mi ! Har hatt problem med den i lang tid nå. Men etter noe treningsøkter med vekter har det blitt betydelig verre. Knasker Paracet , men det hjelper så lite.

Egg - prosjektet går bedre ! I dag hadde jeg et egganlegg på 17 mm , og da trenger jeg bare to til før uthenting. Hadde ikke trodd at dette skulle gå så fort . Regnet med en 14 - dagers tid , jeg ! Har lite bivirkninger, kun noen kvalmebølger innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sette EL sprøyta i natt 01.15. Litt av et tidspunkt. Egguthenting på mandag. Har ikke mange egg, men håper de er gode ! Fryktelig spennende blir det ihvertfall !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble faktisk 8 egg ! Er veldig fornøyd med det ! Synes inngrepet gikk greit. Ikke akkurat digg, men ikke verre enn et tannlegebesøk ( uten bedøvelse ) Men har jo hørt at man reagere ulikt på dette i fht ant egg og sånt. Men er fornøyd for at dagen forløp bra. Er selvsagt litt øm i eggstokkene, kommer noen knip innimellom.

Ringte lab i dag, og da var 7 av 8 befruktet ! Håper delinga går bra, slik at jeg får satt inn et par gullegg på torsdag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk satt inn to gullegg på torsdag 12. feb. ! Fikk "skryt" av legen , hadde superbra egg . Fikk fem i fryseren !! Er nå på rugedag 5, har 7 dager igjen til testing. Synes dagene går fort. Driver og leser til oppgaven min, så jeg har nok å gjøre . I morra skal jeg på jobb. Er halvt sykemeldt frem til testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for gode egg, ble det ingen jubeldag i dag. Tok blodprøve i morges, og den var negativ. :( Prøver å ikke gå helt i bunn,men det er ganske tøft å få beskjeden om at det ikke gikk bra. Har fem egg i fryseren , så jeg får håpe vi lykkes med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Her er det lite action for tiden. Har nå bestemt oss for fryseforsøk i juni. Håper jeg rekker å ha eksamen før vi setter inn egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Takk for det Pondusa ! Vi venter spent på fryseforsøk vi nå. Skal til pers igjen i juni. Er nå fryktelig opptatt med oppgaveskriving. Uff og uff ! Lenge siden jeg drev med sånt, merker jeg. Ja, ja . Nå må jeg få med meg mordkommisjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Liten oppdatering. Fryseforsøk er utsatt til over sommeren. Ble rådet til det av min nye homøopat. Oppgaven jeg leverte er bestått ! Jeg svever ! Fikk til og med positive tilbakemeldinger på den ! JIPPI ! Nå blir det å sprenglese til eksamen 14.juni !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Eksamen er overstått - sensur faller 5. juli . Skrekk og gru ! Har gått i koma etter eksamen som var på mand. Men begynner å bli meg selv igjen nå !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...