Kalorina Skrevet 11. februar 2008 #41 Skrevet 11. februar 2008 Skifter sengetøy hver fredag, leverer dobbeldyna til rens hver juni og hver desember, og vasker hodeputene i maskin den 1. i hver måned. Støvsuger samtidig madrassen. Ja jeg liker et rent soverom.
FantasDick Skrevet 13. februar 2008 #42 Skrevet 13. februar 2008 Skifter på senga ca. annenhver uke. Jeg hater å skifte på senga.
Cr@sh Skrevet 13. februar 2008 #43 Skrevet 13. februar 2008 Vi skifter hver uke... (har fri fra jobben en dag i uka, og tar et røsk hjemme da).
Søs Skrevet 14. februar 2008 #44 Skrevet 14. februar 2008 Skifter ca hver 14. dag eller oftere (blir det mye hår i senga etter hundene skifter vi på senga siden hundene kommer opp i senga på morgenen)
Harlekin Skrevet 16. februar 2008 #45 Skrevet 16. februar 2008 (endret) Idéelt sett annenhver uke, men jeg innrømmer glatt at det ofte går lenger tid mellom hver gang ... jeg kan ikke fordra å skifte på sengen. En gang i blant må jeg bare ta meg sammen. Edit: Jeg har forresten skiftet sengetøy i dag Endret 16. februar 2008 av Harlekin
Gjest Camelia Skrevet 16. februar 2008 #46 Skrevet 16. februar 2008 Jeg skulle ønske jeg kunne svare annenhver uke, men sannheten er vel gjerne mer tredjehver uke.. Ultra kjedelig å skifte på senga.. (Minner meg på at det er på høy tid å skifte nå! Tar det imorra...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå